@Ghurabaa; Gaat allemaal super! Kian is een heel vrolijk tevreden mannetje en het is echt enorm genieten!
@Elja.. Wat goed dat je dat zo voor je kan houden voor je ouders.. Hoop dat je volgende week een hele leuke reactie krijgt.! @All. Is het bij jullie ook zo slecht weer..??.tis hier nog geen moment droog geweest. Heb net samen met mijn zoon zijn hele kamer en speelgoed uitgezocht en opgeruimd en mijn nesteldrang komt nu goed van pas met dit weer. Vanmiddag samen met mijn zoon maar een animatiefilmp kijken want de weersvoorspelling voor hier is waardeloos. Fijne dag meiden!
@Joy2111 Haha zit in mijn topje het is hier heel benauwd buiten (zonnig en bewolkt door elkaar) en binnen ook warm
Nou dames, mocht vandaag de bevalling beginnen dan ben ik in ieder geval goed uitgeslapen: werd om 15.20 uur wakker!! En toen kwam ik tot de ontdekking dat ik vandaag voor het eerst melk heb gelekt, ben ik stiekem zooo blij mee! Mlien, fijn dat het zo goed met jullie gaat! Heerlijk, ik kan niet wachten!! Nou heb dus gedoucht en ga nu maar gelijk aan het eten beginnen haha.. We gaan vanavond bij familie eten, dus ga zelf broodjes maken om mee te nemen. Gister heb ik bij een vriendin gegeten samen met 5 andere meiden. Was erg gezellig al waren ze allemaal bang dat ik daar midden in de woonkamer spontaan zou bevallen!haha.. Me vriendin riep de hele avond dat ze me niet mochten laten schrikken Joy, hier is het ook bewolkt en af en toe zonnig, geen regen hoor..
@Sugar... Een topje ???? Loop hier met een vest en laarzen...:x @Ghurabaa. Zoooo zeg das pas uitslapen... Gezellig ..vanaaf met familie eten. Wij gaan zo boodschappen halen want vriendlief is morgen jarig en dat vieren we morgenavond. Morgen overdag hapjes maken met mijn zus en mijn vriend en zwager gaan party tenten opzetten in de tuin voor het geval het toch gaat regenen want wil het wel graag buiten vieren. Fijne avond meiden
@Joy2111 Als eerst gefeliciteerd met je vriend! Hihihi ja is iedere keer benauwd in Limburg. Vandaag weer zonder jas naar buiten. Wij zijn vandaag naar Duitsland geweest naar de Eifel gebied was echt heel mooi is maar een uurtje rijden vanaf hier maar was daar ook warm af toe wat druppels maar daar bleef het bij. Hoop dat jullie ook een top avond / verjaardag hebben gehad! @Ghurabaa En?? en?? al bevallen?......... of aan het bevallen? of nog geen actie??
Nou dames! 3 kwartier geleden zijn mijn vliezen gebroken!!! Zat net lekker te eten en voelde ineens "plop", en toen werd het ineens heel nat daar beneden hahaha.. Dus ik snel naar de wc en toen liep het nog verder.. Nu afwachten, heb al wel flinke buikpijn, maar meer een zeurderige pijn die komt en gaat.. Oooh terwijl ik dit typ wordt het ineens heel erg hahah.. Nou ga maar lekker me bed in want heb de hele middag in de keuken gestaan en was al dood op! haha handigggg xxxxxx
@Ghurabaa Ooh ooh.. je lichaam is echt aan het voorbereiden op een bevalling zo te merken. Ik wil je alvast succes wensen voordat ik te laat ben
Zet 'm op Ghurabaa!!! @Sugar: ga je morgen weer een PB sturen, hoor! Thanks voor je sms, had hem gisteren even tussendoor (het was heel druk op het werk) gelezen, en uiteraard vergeten daarna om iets terug te sturen... Haha, soms net een zeef, ikke...
@Ghurabaa; Enn ?? Ben zo benieuwd ! @all; woensdag laatste gesprek bij de bank, dan hoor ik ws eind van de week of ik aangenomen ben of niet. Heb besloten om er gewoon voor te gaan en dan aan de bank niks te laten weten. Het kan namelijk nog wel ff duren met zwanger raken (wat niet de bedoeling is) Ik heb mijn nod midden in mijn vakantie, erg handig dus (not).. Maar goed!
@Ghurabaa...Wat spannend....ik hoop dat je inmiddels je mooie dochter in je armen hebt.. Zo niet...heel veel succes!
Dames even kort bericht: ben vanmorgen om 06.25 uur bevallen van een prachtige gezonde dochter! Haar naam is Juwayria en ze weegt 3280 gram en is 51 cm lang! Ze doet het helemaal super, drinkt ook al gelijk goed aan de borst! Bevalling was heftig, zal ik later verslag van doen. Maar we hebben het achter de rug en zijn nu lekker thuis met z'n drieën!! Helemaal verliefd
@Ghurabaa Wow toen lag ik nog op 1 oor haha Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ben benieuwd naar je verslagje. Geniet er maar eerst van
Ghurabaa; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Ben erg benieuwd hoe de bevalling geweest is!
Is toch niet te geloven bij mij.. ben maar 2 dagen licht / bijna niet ongesteld geweest vanaf donderdag. Zaterdag helemaal over. Dadelijk komt mijn eisprong vroeg weet iemand raad? zal ik eerder beginnen met ovulatietesten??
@Sugar; Weet je zeker dat het echt een ongesteldheid was? Niet per ongeluk een innesteling? Wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar dat zou misschien kunnen...