Nou wie weet Ik wacht nog maar even af tot ik maandag naar de gyn moet, vind het allemaal maar raar dit keer. Mlien.. gaat alles goed met jullie daar?
@Sugar; Groot gelijk, maar ik hoop voor je dat ze snel zwanger bent! Alles gaat helemaal prima hier, het is echt enorm genieten met zo'n kleintje, ik gun het je/jullie ook zo enorm!! Eigenlijk zou ik as donderdag weer moeten beginnen met werk, maar omdat mijn contract in mijn zwschap niet verlengd was moet ik aan de slag bij een nieuwe baas, heb opgegeven dat ik per 1 oktober kan beginnen dus zo plak ik nog lekker iets meer dan een maand aan mijn verlof vast! Hier een recente foto van mijn bink; View attachment 175007
@Ghurabaa: GEFELICITEERD!!!! Geniet er maar lekker van, wij wachten geduldig op je verslag! @Mlien: wat een kereltje! Super! @Sugar: rare lichamen hebben wij, he,lieverd?
@Ghurabaa...Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet ervan en wat een ontzettend mooie naam. Wat is de betekenis?
@Mlien Maar hebben ze puur je contract niet verlengd omdat je zwanger was?? waaah maar wel lekker dat je nu nog even kan na genieten! Dat geloof ik best ben zo benieuwd hoe die van ons eruit komt te zien hihihi en wat een onwijs lieve foto dat kuifje is zo schattig!!!!! Dankjewel Mlien ik laat misschien maandag even bloed prikken, denk dat ze dat zwz gaat doen. @Frou81 Ja echt he? Soms wou ik dat ik van binnen kon kijken hahahahaha!
@Sugar. Spannend.,...als ik het zo lees zou het mss een innesteling kunnen zijn geweest... Ben benieuwd wat de gyn. ervan zegt. @Mlien Wat een heerlijk kereltje en wat fijn dat je extra lang verlof hebt!
@Joy2111 Snap er nog steeds niks van het blijft een raadsel... soms denk ik zou het stress zijn geweest zodat ik minder /korter bloed? maar had helemaal geen stress verleden week. We hebben zondag (dat was 4 dgn na NOD) al geklust omdat het gewoon al kon. Normaal ben ik het tot morgen nog en krijg ik bruinbloed maar dit keer bruinbloed na ongi ook niet. Ben ook benieuwd we gaan het even afwachten. Oh ja bijna vergeten te zeggen had wel een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid maar stond niks op en ovulatietest was zowat positief (raar dat is pas rond mijn 12e dag) dus schiet mij maar lek
@Sugar; Contract was niet verlengd omdat hij geen plek voor me had als ik minder ging werken, maar hij heeft ondertussen al wel 3 anderen aangenomen Oftewel; ja, het kwam door mn zwangerschap! Spannend wat de gyn maandag zegt! @Joy; Wat gaat het al opschieten voor je! Gaat alles nog goed? @Frou; Hoop dat jij ook binnenkort goed nieuws hebt!
@ghurabaa: gefeliciteerd!! @mlien: wat leuk om je weer terug te 'zien' hiero, fijn dat alles goed gaat! @all: morgen echo, spannend!!
@Elja Hoe was de echo?? @Mlien Ja hier schiet het ook al aardig op. Voel me verder ook goed dus weinig te klagen.. Ben inmiddels ook erg nieuwsgierig naar ons ventje dus kijk de weken het liefst om. Ben nu ook bewust aan het genieten van alles want dit zal mijn laatste zwangerschap zijn.
Hey meiden, Ben vandaag ziek naar huis gegaan. Ben de hele week al duizelig, ontzettend moe aan het eind van de dag en bij het opstaan en sinds gisterenmiddag misselijk. Vorige week wel ongesteld geworden, maar niet zo veel als anders en was er snel vanaf. Zojuist toch maar een testje gedaan, negatief. Maar toen ik hem net bekeek, zag ik een heel zwak 2e streepje! Heb ik nog nooit gehad! Maar het is natuurlijk ver na de afleestijd dat ik het opmerk. Durf bijna niet te hopen. Probeer een foto te plaatsen, daar zie je hem heel lichtjes op. In het echt is het ietsjes donkerder, ietsjes, niet veel...
Ik zie hem wel hoor Frou!!! Spannend zeg, over 2 dagen nog een testje doen en hopen dat hij donkerder wordt! De klachten klinken wel positief op zich!
@Frou. Wat spannend meid.. Ik zie het lijntje wel hoor zonder te turen. Heb je het met ochtendurine gedaan? Ik duim voor je! Iemand wat van Elja gehoord? Maak me wel zorgen over die echo nu we niets horen..
Nee, met middagurine... zal zondag nog eens testen... Had het me ook al bedacht, joy, wat elja betreft...
@Frou81 ziet er spannend uit! Ben benieuwd zondag en ben ook bang want ik zie mk staan in onderschrift van Elja???