Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Zie het ook staan ja, dat zou toch niet?

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Pfff ben bang van wel :( ze heeft hiervoor toch geen miskraam gehad?? weet jij dat?

3. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Volgens mij niet, in ieder geval niet hier recht voor...

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    :( gossie...

5. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    we zullen het wel horen van haar nog, denk ik. Bahbah...

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ja ik hou mijn hart vast....

7. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    He bah zeg meiden...dat voorspelt niets goeds...haar onderschrift.
    We zullen het wel horen van haar

8. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ohnee ik zie het onderschrift van elja! Och nee hè heeft ze een miskraam gehad? Ooh wat naar zeg, hoop dat we snel wat van haar horen maar denk dat het idd mis is gegaan..:( he bah wat sneu..

Elja ik denk aan je!

9. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey meis, gefeliciteerd met jullie wondertje!!! wat een mooie naam!!! dacht even spieken hoor! liefs xxx knufs ook voor de meiden van dit topic!

10. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hey Noodbrabant..hoe is het met jou dan?
    Wat leuk dat je hier nog meespiekt.

11. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, jullie hadden m'n onderschrift al gezien... helaas is het niet goed gegaan. Bij de echo was een leeg vruchtzakje te zien. Het is dus al in een vroeg stadium mis gegaan, maar ik wist van niks! Geen bloeding gehad, buikpijn of wat dan ook. De schok was dus erg groot bij de echo... We zijn erg verdrietig. Curettage gehad en dat is goed gegaan, maar zo niet wat we wilden... Ik had niet eerder de moed om een berichtje te plaatsen. Echt lief dat jullie zo bezorgd waren en zo meeleven, bedankt daarvoor.

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Lieve Elja,
    Het moet inderdaad een schock voor jullie geweest zijn, zo ga je vrolijk naar het ziekenhuis en kom je terug is jullie wens helemaal in elkaar gestort. Hoop dat je het snel een plekje kunt geven ik vind het echt heel erg wat er is gebeurd. Met hoeveel weken is het gestorven? of weten jullie dat niet? Het allerbeste en sterkte met het verdriet!

13. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Elja.
    Wat een verschrikkelijk nieuws zeg...kan me voorstellen dat het als een complete schok komt.
    Vooral omdat er geen enkel teken was van dat het mis zou gaan.
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je het een plaatsje kan geven.
    Neem er de tijd voor!
    Dikke knuffel

14. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    lieve Elja,
    Heb er geen woorden voor. Sterkte meisje!

15. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    natuurlijk haha moet alles bijhouden hihi. gaat zo snel bij jou he, niet normaal!!! en bij mij duurt het zolang voordat het half jaar wachten voorbij is! november laatste keer bloed prikken en als het dan nog steeds goed is mag ik weer stoppen met de pil. ik lees dan wel af en toe mee en reageren doe ik niet vaak maar dat betekend niet dat ik niet aan jullie denk hoor! succes met de laatste loodjes!!!xxx

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @noordbrabant1981
    Knuffie

17. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ooh lieve elja ik heb zo met je te doen. Ik hoop dat je het gauw een plekje kan geven en bovenal dat je gauw weer in verwachting mag raken van een kern gezond kleintje.. heel veel sterkte, knuffel van mij..

18. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Dank je wel meid, fijn om wat van je te horen. Ik hoop dat het goed met je gaat?

19. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    @Noordbrabant: hey lieverd, ik hoop dat het allemaal snel weer goed zit bij jou, dat je snel mag stoppen met de pil en snel weer zwanger mag zijn.

Hier is het nog eventjes spannend. De misselijkheid lijkt erger te worden, en had gisterenavond een soort van trekkende pijn in mijn buik. Maar ik kan net zo goed dingen voelen die ik wil, mijn lijf heeft me al vaker voor de gek gehouden...

Op mijn nachtkastje heb ik een knuffel staan van heel vroeger, en vanmorgen werd ik wakker met die knuffel in mijn armen??? Heel bizar, kan me er niks meer van herinneren. vaag...

Nou, morgenochtend in ieder geval die test doen, dan hebben we zekerheid. Maak me alleen weer zorgen omdat ik vorig weekend een paar wijntjes op heb, omdat ik toch ongesteld was geweest... We zullen het zien, nog een dagje spanning!

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Elja; Heel veel sterkte, ik hoop dat je het allemaal een beetje een plekje kan geven!

@Frou; Spannend hoor! Die paar wijntjes geven echt helemaal niks, een bloedband komt echt pas een stuk later als je zwanger bent. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat tot die tijd bewust nog wel drinkt, maar het geeft dus niet als het per ongeluk wel gebeurd!

Share This Page