Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Frou; Heb je al getest???

2. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Nou, schiet mij maar lek. Test gedaan vanmorgen, nog zo'n kruidvattest en een CB test, allebei NEGATIEF! Helaas, niks aan te doen. Ik ga morgen de HA bellen, want die is weer terug van vakantie als het goed is.

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Frou; jammer zeg!! Ga je nu dan doorgestuurd worden naar de gyn?

4. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Dat denk ik, Mlien. Eerst de HA maar eens bellen en kijken wat hij zegt...

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Frou81
    Lieverd wat jammer dat het toch niet zo moest zijn. Dikke knuffel!

@Iedereen
    Ben bij de gynaecoloog geweest. Moest daar ook nog even bloed prikken voor Prolactine (als ik het goed schrijft) maar nu vraag ik me af wanneer ik daarvan de uitslag krijg want dat ben ik vergeten te vragen.

Als ik ongesteld wordt deze keer moet ik terug komen en krijg ik een HSG onderzoek wat waarschijnlijk een beetje pijnlijk is ;) vind het toch wel een beetje eng hoor.

Maar het is in ieder geval weer even een stap en misschien hoor ik dan wel de uitslag over Prolactine.. of wat denken jullie? zal ik nog even terug bellen naar de gynaecoloog afdeling?

Nou het was me wel weer een dagje! Straks lekker verse spruitjes eten oooh wat heb ik daar trek in :D straks komt al dat winter groente er weer aan yummie!

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Frou
    He wat jammer dat het toch niet zo mocht zijn.
    Hoop dat je snel bij de gyn terecht kan.

@Sugar.
    Wat is Prolactine??
    Ik zou zelf wel ff bellen om te vragen wanneer je uitslagen kan verwachten weet je iig waar je aan toe bent en ik ben nogal een controle freak dus ben graag van alles op de hoogte.

@Ghurabaa.
    Hoe doet jullie kleine meid het?
    En hoe is het met jou en de nieuwe papa?

@All.
    Hier is mijn verlof ingegaan en ik heb een to do lijstje gemaakt wat er allemaal nog moet gebeuren.
    Vandaag al een heel groot deel van het lijstje kunnen afstrepen want vriendlief heeft vakantie en mijn zoon is weer voor een weekje naar zijn vader.
    Vriendlief was minder blij met wat ik allemaal wou doen maar snapt wel dat ie nu even niet tegen mij in moet gaan..
    Nu languit op de bank en verder niets meer vanaaf.

7. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    @Sugar:Over dan HSG onderzoek heb ik gelezen ja, brrr, lijkt me inderdaad geen pretje, maar het is voor een goede zaak, he meis!

@Joy: nu echt aftellen! Is het to-do lijstje zo lang dan? Wanneer komen er foto's van het kamertje? Ben zo benieuwd!

@Iedereen: vanmorgen de HA gebeld, en kunnen woensdagmorgen lekker al langskomen. Fijn, want volgende week vertrekt vriendlief al voor een paar maanden naar Qatar. Weten we in ieder geval hoe en wat. Hoop datik snel bij de gyneacoloog terechtkan!

Verder heb ik nog steeds "zwangerschapsverschijnselen", weet niet hoe ik het anders moet noemen. Vind het nog steeds raar dat ik die licht-positieve test had, en gisteren 2 negatieve. Zal dan toch met de maximale afleestijd te maken hebben, ben ik bang. Vervelend, want je hebt toch eventjes de hoop... Ben blij dat ik nu zo snel al bij de HA terechtkan, want zit er eerlijk gezegd een beetje doorheen. Zo van: pfff, laat ook maar...

8. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    #3348 Ghurabaa, Aug 22, 2011
    Last edited: Aug 23, 2011
    Met de kleine Juwayria gaat het hartstikke goed! Wat is ze lief en rustig zeg, ongelooflijk.. Morgen zou een regeldag moeten zijn (9e dag) dus ben benieuwd of ik merk dat ze onrustiger is en meer wil drinken.

Hoop stiekem eigenlijk dat het mee zal vallen, want de bv is nog steeds erg pijnlijk. Heb kloven en blaren, en rechts is weer zo pijnlijk dat ik in overleg met een lactatiedeskundige nu 24 die borst kolf Zodat m'n tepel kan genezen. Ze drinkt gelukkig per voeding maar 1 borst dus ene voeding is aan de borst en de volgende is dan afgekolfte melk in een flesje. Gelukkig pakt ze het flesje gelijk, anders had ik het ff niet meer geweten. Morgen komt de ld meekijken, ben benieuwd of ze nog meer tips heeft. Hoop zo dat ik haar uiteindelijk gewoon zonder al die poespas kan voeden, en zonder pijn natuurlijk!!

Met mij en papa ook alles goed. Valt me zat mee het herstel, nauwelijks last van m'n hechtingen ondanks dat ik bnet niet volledig ben uitgescheurd. Alleen nog erg moe, maar wil toch morgen graag voor t eerst even naar de winkels met de kleine en m'n moeder.
    Ooh ook zo leuk mijn ouders zijn zooo dol op haar! Geweldig om te zien.

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Ghurabaa; Bij mij waren de eerste weken bv ook erg lastig hoor, Kian hapte sowieso erg moeilijk aan, dus ben toen bijna alleen maar hele dagen er mee bezig geweest. Na een week of 3 stabiliseerde alles en ging het ook in een keer helemaal goed (ook de kloven e.d. waren toen helemaal weg). Gewoon even volhouden, komt vanzelf goed!

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Joy2111
    Prolactine is een hormoon dat aangemaakt wordt in de hypofyse. Prolactine is een hormoon dat onder meer de melkproductie (borsten) bij de vrouw stimuleert en activeert. Ik heb misschien een verhoogd aanmaak prolactine (wat mijn zus en moeder wel hebben) mijn zus kon door progesteron en verhoogd prolactine ook niet zwanger worden. Maar ze zijn ermee bezig om dat uit te zoeken. Wat lekker dat je verlof hebt nu.. geniet ervan! Of moeten jullie nog veel doen voordat de kleine komt?

@Frou81
    Ga gewoon een pijnstiller innemen van tevoren en doe ik maar alsof ik ongesteld ben en krampen krijg als ik eventueel iets krampachtigs gaat voelen. Kreeg jij nou ook HSG?? Lieverd misschien kun je toch even de HA bellen om bloed te laten prikken dan heb je in ieder geval toch meer zekerheid.

@Femme
    Hoe is het met jou? en het gebruik van Clomid? heb je er nog bijwerkingen door gekregen?

@Iedereen
    Vandaag voel ik me iets beter dan gister toen we naar het ziekenhuis moesten. Het is toch een vermoeid traject en wat er te wachten staat en dan is dit 'nog maar' de eerste stap. Ik denk dat het meer geestelijk is. Maar daarin tegen voor een heel goed doel! Heb trouwens mijn eisprong ook al gehad gister/vannacht dus duimen draaien weer :D

11. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Vanmiddag is er (op aanraden van mijn vk) een lactatiedeskundige bij ons langs geweest om mee te kijken. Ze heeft me veel tips gegeven en uiteindelijk heel goed uitgelegd hoe ik haar moet aanleggen.
    Met de drinktechnieken van de kleine is niks aan de hand, dat doet ze prima. Alleen het aanhappen gaat niet goed en dat komt vooral door mij.. ;)
    Leg haar niet hoog genoeg waardoor ze als het ware aan mijn tepel hangt. En ook met aanhappen heeft ze mijn tepel niet ver genoeg in haar mond (omdat ik mijn tepel naar haar breng ipv haar naar mijn tepel breng).

De lactatiedeskundige had haar op de juiste manier bij me aangelegd (aan de goede borst) en het deed gewoon amper pijn! Kon het haast niet geloven haha..
    Over een uurtje moet ik haar zelf aanleggen, hopelijk gaat het goed..

12. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Elja hoe gaat het met je?

13. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ohja en Flowers: Ben je nog steeds niet terug van Marokko?? :D:D

14. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie steun!

Het gaat met ups en downs bij mij. Afgelopen weekend voelde ik me lichamelijk nog goed, kwam ook wel door de paracetamol denk ik. Zondagavond in bed begon ik te trillen, had het koud en warm en het trillen wilde eerst niet ophouden. Erg eng. Thermometer gaf 37.5 aan. Na 2 paracetamol ging het langzaam beter en kon ik ook slapen. Maandag weer gewerkt en 's avonds en vannacht buikpijn. Heel raar gevoel, beetje kramp, maar ook heel 'vol' gevoel. Vanochtend voelde ik me wel aardig goed, dus toch naar m'n werk. Vanaf een uur of 3 nare buikpijn... Nu gaat het al iets beter.

Emotioneel gaat het nog moeizaam... vind het zo erg!

@ghurabaa: fijn dat jullie zo genieten van je dochter. Handig ook die tips van de lactatiedeskundige, daar heb je meteen profijt van!

@joy: geniet van je verlof; hoe gaat het met je to-do lijstje?

@mlien: nog gefeliciteerd met jullie zoon, leuk om weer van je te horen.

@sugar: sterkte met alles.

@frou: wat een onzekerheid na zo'n positieve en 2 negatieve testen... Goed dat jullie morgen al naar de HA kunnen. Ik ben benieuwd wat jullie daar gaan bespreken en wat hij/zij voor jullie kan doen.

15. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ooh ja meis ik leef echt met je mee.. :( Vind het ontzettend naar voor je en ik hoop dat je zowel lichamelijk als geestelijk gauw weer de oude bent.. Hoe is je vriend/man er onder?

16. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Elja.
    Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt en het een plaatsje kan geven.
    Het is ook niet niks als je denkt voor een leuke echo te gaan en dat valt dan heel anders uit.

@Ghurabaa.
    Wat fijn dat het nu beter gaat met de BV.

@Frou.
    Succes bij de ha.

@Sugar.
    Spannend meid weer op het wachtbankje. Ik duim voor je!

@All.
    Tis midden in de nacht en ik kan niet meer slapen....
    Wat duren de nachten inmiddels lang...ga om de 2 uur na de wc en kom daarna niet meer in slaap..
    Mijn to do lijstje was niet zo heel bizar lang en hoef nu alleen nog maar naar de thuiszorg voor een po op te halen.
    De rest is allemaal klaar inc het kamertje..
    Zal morgen wat fotos er op zetten.
    Welterusten nog meiden ik ga weer proberen te slapen!

17. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Zo, verwijsbrief voor de gyneacoloog in de pocket. Nu wachten tot het ziekenhuis belt voor een afspraak...

Morgen meer tijd voor reacties!

18. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden,

Ik ben ook weer van de partij. Sinds dinsdag zijn we weer terug in Hollanda :) We hebben een heerlijke vakantie gehad met heel veel zon. Beetje rondgereisd, maar ook lekker uitgerust. We zijn weer helemaal opgeladen, moet alleen bekennen dat ik nu wel weer moet bijkomen van de terugreis :)

Heb staks een afspraak bij de gyn, ben benieuwd hoe het met mijn bloeddruk en natuurlijk ons kleintje is. Maar eerst ga ik met mijn beste vriendinnetje mee naar de vk. Ze is vandaag 16 weken en hoopt dat ze vandaag op de echo kunnen zien wat voor geslacht het is, ben benieuwd... Daarna gaat ze met mij mee naar de gyn en dan gaan we op bezoek bij een andere vriendin die in het ziekenhuis is opgenomen i.v.m. haar zwangerschap.

Ik heb al een beetje teruggelezen, maar ga vanavond even de tijd nemen om te reageren.

Dikke knuffel allemaal!

19. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend was ook erg emotioneel, we hebben samen zitten huilen. Het is zo'n lieverd, hier komen we samen wel doorheen. We hebben al eerder samen iets heftigs meegemaakt, en dan merk je goed hoe sterk onze band en onze liefde is. Nu gaat het wel al wat beter hoor, we hebben het er ook minder over. Alhoewel hij wel elke dag bezorgd vraagt hoe ik me voel. Ook vanwege het trillen en de buikpijn die ik afgelopen dagen had.

Gisteravond heb ik weer gesport en dat ging aardig goed, buikpijn is nu ook zo goed als over.

20. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    @Elja: ik denk aan je meid, ben blij dat het lichamelijk al wat beter met je gaat. En heel fijn dat jullie relatie zo goed is, en dat je het verdriet kunt delen... Dikke knuffel!

Share This Page