@Ghurabaa; Wat fijn dat de LK je zo goed heeft kunnen helpen! Ik hoop dat de bv nu al een stuk beter gaat! Hier ga ik volgende week beginnen met afbouwen ivm mijn werk , hoop wel dat ik de ochtend en avond voeding kan blijven doen. @Elja; Wat fijn dat het langzamerhand beter gaat met je en dat je zoveel steun kan vinden bij je vriend! Het lijkt me heel heftig om mee te maken, maar een troostende gedachte lijkt me wel dat je weet dat het vruchtje waarschijnlijk grote afwijkingen had en dus niet levensvatbaar was. @Joy; Voor jou is het echt al aftellen nu he! Spannend hoor! @Frou & Sugar; Voor jullie wordt de MMM dan toch een feit helaas, hoop dat ze jullie snel kunnen helpen en dat jullie binnenkort toch ook zwanger mogen zijn!
@Flowers. Welkom terug! Hoe voel je je? Jij gaat ook al lekker snel... @Elja. Fijn dat jullie elkaar zo goed kunnen steunen.. Helaas hebben wij het vorig jaar meegemaakt en dan pas kom je erachter hoe sterk je relatie is. @Mlien. Ja hier schiet het ook al lekker op. Ben ook al gewend aan mijn verlof.
@ Flowers: Welkom terug! Fijn dat je een lekkere vakantie heb gehad! Heerlijk.. Hoe gaat het verder met je? @Mlien: Ik hoop ook dat het beter zal gaan. Het voeden doet nu niet meer de hele tijd pijn, maar het aanhappen is nog wel mega pijnlijk (vanmiddag weer zo gehuild ) Ik kijk daardoor af en toe ook zo tegen het voeden op, vooral wanneer mijn rechterborst weer de klos is! haha.. Maar ja, alles voor mijn meisje. Ze groeit gelukkig goed en ze is zo superlief.. Als ik haar dan zo zie drinken dan weet ik weer waar ik het voor doe
Lieve Elja, Wat schrok ik bij het lezen van je onderschrift en je berichtje. De eerste echo waar je zo naar uitgekeken hebt, verandert in 1 klap van iets leuks in iets verdrietigs Ik heb er gewoon geen woorden voor. Neem de tijd om dit verlies samen met je vriend een plaatsje te geven. En wanneer de tijd daar is hoop ik zo dat jullie snel weer een knaltest in handen hebben. Met een prachtige eerste echo en een gezonde baby. Liefs, Flowers
Ghurabaa nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Juwayria! De bevalling zit erop en nu kunnen jullie heerlijk gaan genieten van jullie kleine meid. Hopelijk gaat het helemaal goedkomen met de borstvoeding. Hoe gaat het verder met je? Frou het was weer spannend bij jou, maar helaas bleef de knaltest uit Gelukkig was de uitslag van het zaadonderzoek goed. Hopelijk worden jullie snel opgeroepen door het ziekenhuis. Las dat je vriend bijna vertrekt naar Qatar. Geniet van elkaar en sterkte met het afscheid nemen straks. Sugar goed dat jullie de stap naar de MMM hebben gezet meid. Hoop zo dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen met als resultaat een knaltest en gezonde zwangerschap (hetzelfde geld natuurlijk voor Frou)! Heb je trouwens nog gebeld wanneer je de uitslag van die Prolactine krijgt? Joy lekker aan het genieten van je verlof Wat fijn dat je to do lijstje nog maar 1 actiepuntje bevat. Ben trouwens heel benieuwd naar jullie kamertje Gaat het al iets beter met slapen? Mlien wat een lief kereltje. Wat gaat de tijd toch hard. Zie je er tegenop om weer aan het werk te gaan? Donderdag ben ik bij de gyn geweest. M'n bloeddruk was gelukkig goed en heb de kleine ook nog even gezien. Maandag weer naar de vk. Maandag moet ik ook weer aan het werk. Moet bekennen dat ik er wel tegenop zie. Merk dat ik nog best wel moe ben. Weet niet of ik nog moet bijkomen van de vakantie of dat ik gewoon wat gas terug moet nemen. Dus nog 2 dagen genieten en dan is het gedaan met de rust Maandag wordt trouwens ook de babykamer, de box en de kinderwagen geleverd De kamer is nog niet helemaal leeg, maar manlief zou vanavond weer aan de slag gaan... Nu eerst een wasje draaien en dan ga ik op kraambezoek bij mijn schoonzusje. Die is tijdens onze vakantie bevallen van een zoontje Fijne dag meiden!
Boven de commode komen nog 2 canvas doeken. Mijn collega is ontzettend creatief en heeft gevraagd of hij iets mocht maken voor de kinderkamer en dat vond ik zo lief dat ik uiteraard gelijk JAA heb gezegd.. Ik laat me volledig verrassen wat het wordt en heb hem dezelfde kleur verf gegeven die we gebruikt hebben voor de blauwe muur. Ik ben zo benieuwd wat het geworden is.
@Joy: wow, wat een mooi kamertje! Nog even geduld en dan ligt jullie knulletje erin! @Flowers: dankjewel lieverd! Nog steeds niks gehoord van het ziekenhuis. Volgende week eens zelf bellen denk ik, zou binnen 2 werkdagen iets horen...
@joy: wat een prachtige kamer! Ik vind de kast ook erg bijzonder, leuk hoor. @frou: al iets gehoord van het ziekenhuis of zelf gebeld?
@Ghurabaa; Echt goed doorzetten, het gaat vanzelf over. Ik heb ook echt met vreselijke pijn zitten voeden in het begin, maar was dat nu eigenlijk alweer vergeten omdat het nu zo goed gaat. Vandaag is Kian 3 maanden dus vanaf morgen ga ik afbouwen... hopelijk kan ik de ochtend en avondvoeding wel nog blijven doen. @Flowers; Ik zie er niet echt tegen op om aan het werk te gaan, ik heb nog een maand thuis met mijn heerlijke mannetje en dan vind ik het ook wel fijn om me weer te kunnen mengen, hoop alleen dat het met Kian en de gastouder dan wel goed gaat! (Ik zit al vanaf half februari thuis, dus heb er wel genoeg van nu!) @Joy; Echt een heel leuk kamertje zeg! Een heerlijke jongenskamer! Manlief heeft zich hier al weer uitgesproken dat hij nu al weer voor een 2e kindje wil! .. Maar ik ben er nog niet aan toe nu, ik wil wachten of totdat we verhuisd zijn of (als dat dan nog niet gebeurd is) als Kian 1 jaar is weer gaan proberen.
@Mlien: zo, da's rap, dat hij al een tweede wil! Lekker wachten tot je er aan toe bent. Kan me wel voorstellen dat je weer iets wil gaan doen (lees: werken). @Elja: 27 september gyneacoloog. Vandaag zelf maar eventjes gebeld... Hoe gaat het met jou?
@ Joy: Wat een stoere kamer zeg! Echt hartstikke leuk! @ Mlien: Ik blijf vasthouden aan berichten zoals de jouwe: er zijn zo veel vrouwen bij wie het in het begin veel pijn deed en het nu supergoed gaat.. Ik zet wel door hoor, heb vanaf dag 1 geroepen dat ik hoe dan ook niet aan de flesvoeding wil! Heb nu de afgelopen 24 uur gekolft (om de kloof weer te laten rusten/genezen) en vind het dan zo naar om haar een flesje te geven. Er zit dan wel gewoon mijn melk in maar vind het zo onpersoonlijk. Vind het zo prachtig en heerlijk als ze aan de borst ligt, zo intiem.. Net heb ik haar weer aan de pijnlijke borst aangelegd en dat ging eigenlijk qua pijn heel goed! Hopelijk blijft het zo!! Waarom moet je trouwens afbouwen? @ 2e kindje: Nou die kriebels heb ik nu ook al! Zag eergister op het nieuws dat Beyonce zwanger is en ik zag haar zo over haar kleine buikje wrijven en toen werd ik gelijk al weer overspoeld met het verlangen naar mijn buik!! Wat mis ik die zeg, en wat is het mooi om zo'n hele zwangerschap vanaf het begin zo klein mee te mogen maken.. Zou het zo weer willen! Maar voor mijn lichaam zal het beter zijn om helemaal te ontzwangeren, en denk dat het ook wel erg zwaar zal zijn met zo'n kleine baby erbij. Dus ga straks wel gewoon aan de anticonceptie, maar de kriebels zijn er zeker @ Elja: Hoe gaat het met je? @ Frou en sugar: Hebben jullie al meer duidelijkheid over hoe nu verder in de MMM? @ Flowers: Mabrouk el 3eid! (Fijn Suikerfeest!) Heb je een leuke dag gehad? Wat hebben jullie gedaan? Wij zijn naar mijn schoonouders geweest, wat een drukte! Gelukkig was mijn meisje echt de hele dag superzoet, ze heeft zo lekker geslapen en geen minuut gehuild (doet ze thuis ook amper maar had wel in mijn achterhoofd gehouden dat ze misschien onrustiger zou zijn door al die drukte en herrie). Maar ging hartstikke goed
@Ghurabaa; Ik ga per 1 oktober aan de slag bij een nieuwe werkgever en ik heb niet het lef om te vragen of ik daar gelijk mag beginnen met kolven, vind dat zo raar! Vind het wel heel jammer hoor, maar ik geef Kian sowieso al wel vaak bv uit de fles omdat hij vreselijk veel spuugt, in de fles dan dik ik het wat in, dan heeft hij er minder last van, van de 5 voedingen op een dag doe ik er maar 2 echt aan de borst, de rest kolf ik. Ik mis mijn buik ook enorm, kan echt wel jaloers zijn als ik andere vrouwen zie lopen met zo'n prachtige toeter.. (sorry voor de meiden bij wie het nog niet gelukt is, ik gun het jullie echt enorm!)
@Mlien Jee zeg gaat dat snel je mannetje alweer 3 maanden. Nog lekker een maandje thuis en dan weer aan de slag. Kan me voorstellen dat je nog even wilt wachten met een 2de. @Frou. Fijn dat je eind sept al bij de gyn terecht kan. Hoop dat ze een aanwijsbare reden kunnen vinden en dat je dan snel zwanger mag zijn. @Elja Hoe is het met jou en je vriend? @All. Nesteldrang is hier toegeslagen. Loop al een paar dagen alles te poetsen en uit te soppen en heb dinsdag zelfs de woonkamer, de gang en overloop en trapgangen geverfd. Daarna allerlei vazen en bloempotten zwart gespoten aangezien ik alles grijs geverfd heb.. Mijn vriend wist niet wat hij zag toen hij thuiskwam maar hij vind het ook erg mooi. Mijn zus en vriendin hebben me geholpen dus was erg gezellig.
Haha nou gelukkig maar dat je vriend het mooi vind Joy! Anders had hij (of jij?) een groot probleem haha.. Gedurfd hoor, of wist hij van te voren wel van je verfplannen af?
@Iedereen Hee meiden! Ik weet eigenlijk niet veel te zeggen de laatste tijd het is gewoon afwachten belazen bij mij haha. 23e augustus goed ziek geweest snotverkouden, verhoging en verkoudheid hangt nog een beetje aan me en heb vreselijk pijn in mijn borsten sinds gisteravond ben benieuwd naar de uitslag van dat Prolactine. Maandag is mijn NOD als het goed is en gisteravond wat cremè licht roze gespot denk een opkomend ongi weer wat ik wel gaat verwachten mijn lichaam mishandeld me helemaal joh @Frou81 Wanneer is jouw NOD? of hebben jullie deze ronde niet meer kunnen klussen? is je vriend nu voor zijn werk weg? Wat spannend dat je mag langskomen ik hoop op een snelle zwangerschap! Weet jij al wanneer je HSG krijgt? ik moet daar maandag voor bellen als ik ongesteld word. @Flowers Welkom terug! Blij dat je het leuk heb gehad. @Joy2111 Moet maandag even bellen naar de gynaecoloog als ik ongesteld ben. En dan afspraak maken voor HSG. Mooie baby kamer zeg zijn jullie nu helemaal klaar? Haha zie je al poetsen de hele dag. @Elja81 Dankjewel meis. Jij ook he hoop dat het nu een beetje beter gaat met je! @Ghurabaa Hoe gaat het met borstvoeding geven?
@Ghurabaa....Ik had hem ingelicht dat ik ging verven...hij wist alleen niet dat ik ook de overloop enzo ging doen maar dat was ook meer een spontane actie omdat ik nog verf overhad en de kleur van de overloop te licht vond. @Sugar... ik duim voor je!
Spannend Sugar! Gewoon moed houden je weet het maar nooit he?! Met borstvoeding gaat beter, links gaat nu eigenlijk gewoon goed alleen recht is het aanhappen nog steeds pijnlijk. Heb die borst even 24 uur laten rusten (en dus gekolft ipv aangelegd) en toen was de pijn stuk minder. Maar nu na 4 a 5 voedingen merk ik dat de pijn steeds weer iets meer wordt :S Wordt er zo moedeloos van, ik wil zo graag dat het helemaal pijnloos wordt. Lijkt me zo heerlijk! Dan pas kan je er echt van genieten en dan lijkt het me ook zo makkelijk de borstvoeding. Nu blijf ik er tegenop zien.. Maar gister is het consultatiebureau op huisbezoek geweest en is mijn meisje gewogen, en ze is nu in totaal al bijna 500 gram aangekomen! Daar doe ik het voor!