Hoi meiden. ff een update.. Ik ben vandaag precies 37 weken en vanochtend zijn mijn vliezen gebroken nadat ik van de trap ben gevallen. Vk is geweest en binnen 24 uur moeten de weeen beginnen zoniet dan moeten we naar het ziekenhuis en kijken ze na onderzoeken of ik wordt ingeleid. Ik voel nog geen gerommel alleen mijn stuitje doet enorm pijn na de valpartij dus heb nog geen idee hoe ik moet gaan persen.. Ik hou jullie op de hoogte
@Joy; Oooh meid wat spannend!! Wat vervelend van je valpartij!! Hoop voor je dat de weeën snel gaan komen. Ik denk als je eenmaal goed in de weeën zit en mag gaan persen je niet zo'n last meer hebt van je stuitje hoor, en na een bevalling heb je er sowieso last van natuurlijk. Heel veel succes en sterkte in ieder geval!
Hey meiden, Ik ben er ook nog hoor Was ff druk op het werk en thuis. Na 4 weken vakantie lag er een berg mail en werk op me te wachten, ook is mijn nieuwe leidinggevende tijdens mijn vakantie begonnen samen met 2 andere nieuwe collega's. Vorige week maandag is de babykamer etc. bezorgd. Die zondag ervoor moest de kamer nog leeggehaald worden (lees het merendeel naar zolder verplaatsen). Dus het was een bende in huis (en nu nog steeds op zolder ) en de tuin lag vol dozen. Maar ik ben helemaal gelukkig met de meubeltjes, de kinderwagen, box etc. Heb alle aankopen in de comode en kast gedaan, weg met al die plastictasjes en heb nu ook meer overzicht. Ook zijn de nieuwe rolgordijnen opgehangen. Volgende project is behang.. wil namelijk 1 muur behangen. Had wat op het oog, maar jammergenoeg hadden ze nog maar 2 rollen en konden ze niet meer bijbestellen omdat het van de oude collectie was. Met de kleine gaat alles goed, hij beweegt er flink op los Ben gister naar de gyn geweest voor controle. Over 2 weken krijgen we een groei echo. Ga nu even teruglezen en reageren..
Joy wat lees ik nu... Dat wordt spannend de komende 24 uur. Wat zal je geschrokken zijn van die valpartij. Hoop voor je de dat de weeen vanzelf op gang gaan komen en je zo min mogelijk last hebt van je stuitje tijdens de bevalling. Heel veel succes, ik denk aan je!
@Joy; Je zal wel geschrokken zijn! Hoop voor je dat de weeen snel op gang komen en dat je geen last van je stuitje hebt tijdens het persen! Succes!
Femme fijn weer iets van je te lezen meid. Succes met klussen Clomid doet zo te lezen goed zijn werk. Nog even de laatste loodjes op je oude werkplek en dan vol nieuwe energie bij je nieuwe baan aan de slag. Hoe is het trouwens met je vriend... is hij weer helemaal hersteld? Ghurabaa jij ook nog Mabrouk el 3eid! Ook wij hebben suikerfeest bij mijn schoonouders doorgebracht. Heb ook nog koekjes gemaakt, maar heb het dit jaar simpel gehouden. Heb jij trouwens nog geboortekoekjes gemaakt? Wat leuk dat je foto's van jullie meisje in je album hebt geplaatst, wat een schatje! Sugar wat balen dat je ongi bent geworden meid. Nog een paar dagen en dan is het 12 september. Zal aan je denken meisje. Hoop dat het allemaal meevalt. Ik wil trouwens borstvoeding gaan geven, dus hoop dat het straks goed op gang komt.. Frou heel begrijpelijk dat je je vriend mist. Het is zo gewoon dat je elkaar elke dag ziet en nu moet je 'm voor een tijdje missen. Zie je het wel zitten om straks alleen naar de gyn te gaan? Elja hoe gaat het met je meid?
Hier tot nu toe weinig nieuws.. Het rommelt wat maar zet niet echt door. Vk vanavond geweest en tis hopen dat het vannacht doorzet anders moet ik morgen naar het ziekenhuis. Ik hou jullie op de hoogte
Oooh Joy wat spannend!!! Wel balen dat het met een valpartij op gang heeft moeten komen, maar gelukkig ben je de 37-weken grens voorbij. Je zal nu gauw je kleintje in je armen hebben, wat een heerlijk gevoel! Zet hem op en ik denk aan je!!
@ Flowers: Nee ik heb nog geen geboortekoekjes gemaakt. We geven over 2 weken een geboortefeest, in een zaaltje. Misschien dat ik voor die dag wel koekjes ga maken, alleen er komen iets van 150 mensen dus denk dat het een beetje te veel gaat worden! Haha.. Maar ik kijk wel. Ben voorlopig nog druk op zoek naar leuke decoratie voor de tafels, en bedankjes voor de gasten.. Mocht je tips hebben..
Oooohhh Joy hoop zo voor je dat het heeft doorgezet. Wie weet zijn jullie al aan het genieten van jullie kleine man...hoop het zo voor je. En anders you go girl! Ik hou de site zeker in de gaten en denk aan je! Ghurabaa wat leuk over 2 weken jullie feestje. Mijn schoonzusje is trouwens in mijn vakantie bevallen en gaat ook een geboortefeestje in een zaal geven. Geloof dat ze ook bezig was met het zoeken naar decoratie. Zal eens voor je informeren.. Tja en koekjes maken... ik heb ook zoveel ideeen, maar het is straks afwachten of het allemaal gaat lukken. Dus luister naar je lichaam en als het niet gaat dan gaat het niet.
hey meiden weer ff een update. ben vannacht bevallen om1.20 na te zijn ingeleid ivm verhoogde ontstekingswaarden. heftige snelle bevalling met een weeenstorm. onze zoon heet levi hans en is51 cm en weegt 2845 we moeten tot maandag in het zh blijven
Joy van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Klinkt als een heftige bevalling... Maar nu kunnen jullie dan eindelijk gaan genieten van jullie kleine Levi (leuke naam!). Hoop dat alles nu goed met jullie gaat en jullie maandag lekker naar huis mogen.
@Joy2111 Van harte gefeliciteerd met jullie Zoon Levi! Mooie naam ook. Jeetje wat heftig allemaal en van de trap gevallen hopelijk ben je alweer wat bij gekomen meis. Zie dat jullie vandaag naar huis mogen... lekker genieten dikke knuffel! @Flowers Wat spannend borstvoeding. Dankjewel lief van je! @Femme Ik hoop het voor je dat het deze ronde raak is met Clomid. Hoe is het op je nieuwe werk? @Iedereen Ben niet te genieten al het hele weekend ben lang niet meer zo zenuwachtig geweest brrrr heb geprobeerd om er niet aan te denken dus vanmiddag om 15:30 HSG zit er zo tegen op :x net het ZH gebeld om te vragen wat ik in mag nemen van te voren. Mams komt ook zo even langs heb ik weer wat afleiding tot vanmiddag. Vriend gaat mee naar het ziekenhuis! Fijne dag allemaal X
Jeeeeej daar is hij eindelijk!!! Gefeliciteerd Joy! Ik hoop dat je toch nog een goede bevalling hebt gehad en dat je gauw lekker je kleine prinsje mee naar huis mag nemen.. En dat wij hem ook even mogen bewonderen natuurlijk
Sugar heel veel sterkte en succes vanmiddag! Nog een paar uurtjes en dan is het achter de rug. Hoop zo voor je dat het meevalt.