Sugar is je vriend inmiddels weer mobiel? Alvast succes voor woensdag, hopelijk weten jullie dan iets meer. Elja heel begrijpelijk dat je hier wat minder aanwezig was. Wat goed dat je weer ongi bent geworden. Tuurlijk gaan we volop voor je duimen. Hoop zo dat je weer snel een knaltest in handen hebt. Met mij gaat alles goed, maar merk wel aan mijn lichaam dat ik het rustiger aan moet doen. Vind de tijd nu ook zo snel gaan. Ghurabaa haha jij hoeft voorlopig dus niet meer te shoppen voor jullie kleine meid. Gisteren kwamen mijn ouders helpen met behangen. Het is nu weer een chaos in de babykamer Hopelijk gaat manlief deze week de andere muren verven, dan kan alles weer op z'n plek gezet worden.
@Elja...Fijn dat je weer ongesteld bent geworden...is toch een teken dat je lichaam weer werkt zoals dat moet. Ik duim voor je dat het weer snel raak is. @Ghurabaa..Wat leuk dat het feest geslaagd is. Hoe is het met de borstontsteking? @Sugar..Hoop dat de uitslagen goed zijn..en voor 2 okt begin ik al hard te duimen. @Flowers..bij jou komt het einde ook al in zicht..kaartjes al uitgezocht? @all..Heerlijk weer hier dus ben veel buiten met Levi. Het blijft een lekker tevreden mannetje en krijgt al een bolle toet. Ook wordt hij elke dag wat donkerder en zijn ogen zijn ook al donker aan het worden. We zijn afgelopen zaterdag eigenlijk de hele dag op stap geweest met hem en hij heeft overal heerlijk geslapen en is tot nu toe ook heel makkelijk om mee te nemen.
Hey meiden, Was jullie niet vergeten hoor, maar mijn laptop was kapot! Ontzettend balen, maar hij was naar een mannetje toe die er iets van abracadabra mee heeft gedaan, en tada... hij doet het weer. Heb hem nu weer terug sinds zaterdag. Wat mis je zo'n ding, he? Inmiddels zijn er al bijna 4 van de 8,5 week voorbij van vriendliefs avontuur in Qatar. Het gaat goed met hem, maar hij vindt het er vreselijk. Ach ja, ik zou ook naar huis willen als er zo'n fantastische vrouw op me wachtte, hahaha. Nog eventjes en dan is hij lekker weer thuis... Ik ben vanmiddag naar de gynaecoloog geweest. Inwendig onderzoek gehad, alles zag er goed uit, geen afwijkingen, niets. En omdat ik vandaag op mijn 20e dag van de cyclus zit, mocht ik meteen bloed laten prikken om te kijken naar de progesteron en of ik ooit chlamydia heb gehad. En over 2 weken moet ik alweer terug komen... Dus het is nu echt begonnen! Meiden, nogmaals sorry dat ik jullie heb verwaarloosd! Maar het voelt goed om weer terug te zijn!!!
@Flowers Ja alles is weer in orde met zijn telefoon gelukkig Ik ben benieuwd naar je babykamer. @Ghurabaa Klinkt echt leuk allemaal! Alleen je borst.. hoe gaat het daar mee? @Joy2111 Dankjewel! Wel fijn dat ik het zondag al weet want volgende week vrijdag is mijn vader jarig en die zaterdag gaan we uiteten. Dan weet ik of ik iets kan drinken. Wel lekker een keer hoor haha drink echt nooit nu vooral niet met zwanger worden. @Frou81 Je zit bijna op de helft en dan komt je vriend eindelijk weer thuis. Balen van je computer zeg maar gelukkig dat ie het weer doet. Ging dat inwendige echo goed? dat stelt niks voor he? hihi vooral niet tegenover HSG dat is niet zo'n pretje. Ik ben daar ook op getest begin van het jaar en allebei was bij goed. Succes he moppie! @Iedereen Wilde even laten weten dat de gynaecoloog mijn vriend heeft gebeld. Die had natuurlijk gelijk schrik vanmorgen die dacht dat er wat aan de hand was.. maar gelukkig niks aan de hand! Kwamen alleen zeggen dat de gynaecoloog ziek was en nu het naar een week later is verplaatst. Heb er nu wel de balen in hoor maar misschien aan de ene kant ook weer goed omdat ik zondag pas weet of ik zwanger ben of niet. Zo niet kunnen we dan wel afspreken en kijken wat ze met ons gaan doen om zwanger te kunnen worden, hebben we we wat meer vooruitzicht. Maar wil zo graag een keer die uitslagen weten!!!!
@all; Jk denk dat ik een deze dagen ongi ga worden, voel allemaal van die krampen in mn buik... bah! @Sugar; Balen zeg dt het nu weer een week opgeschroven is!
En Femme? Ben je ongi geworden? @sugar: stelt inderdaad niks voor, die inwendige echo, maar die heb ik al eens vaker gehad, dus dat wist ik wel. @ iedereen: mag ik even klagen, huilen, balen? Vandaag gehoord dat 4 (!!!) Collega's zwanger zijn! Hoe kan dit??? De ene een ongelukje, de andere al in ronde 3... Andere 2 weet ik niet. Schiet mij maar lek, het leven is oneerlijk...
4 tegelijk! Wow dat is wel bijzonder.. Snap dat dat toch even een 'klap' is om te horen, blijft moeilijk. Maar hopelijk komt er gauw een vijfde bij! Sorry meiden ik heb ook niet meer veel gereageerd, ben zo doodmoe laatste dagen Ik begin het heel zwaar te vinden om naast de kleine ook nog alles in het huishouden te doen.. Ik ben iemand die het 24/7 spik en span wil hebben, en dat gaat u gewoon haast niet. Word gewoon moe van mezelf, maar ik kan echt niet tegen een rommeltje.. Mijn meisje is ook de laatste 2 dagen ineens wat onrustiger, snap niet zo goed waarom. Ze is niet constant aan het huilen ofzo, maar ze jammert wel veel meer en dat maakt toch dat je de hele tijd met haar bezig bent en niet verder kan met je huishouden.. Nja, al met al zit ik er even doorheen.. Met de borstontsteking gaat het goed, geen last meer van. Ben nu gestopt met de anti biotica, want die moest ik een week slikken. Heb alleen iets van 7 pillen over omdat ik ze zo vaak vergeten ben! Sinds de bevalling ben ik nog steeds een zeef en vergeet ik zooo veel.. Nja goed, ik hoop maar dat het niet uit maakt.. *einde ego bericht* Sugar: Jammer dat de afspraak is verzet, toch vervelend.. Binnenkort is je NOD he? Spannend hoor, deze maand had je meer kans toch? @ Frou: Dat schiet al aardig op die 8 weken, of toch niet? Balen dat je vriend het niet zo naar z'n zin heeft daar, hopelijk gaat de tijd des ondanks snel voorbij voor hem. @ Femme: Toen ik zwanger was had ik ook gewoon ongesteldheidskrampen en wist ik 100% zeker dat ik ongesteld zou worden.. Dus je weet maar nooit hoor!! @ Flowers, trek je het nog een beetje? Al aan het aftellen? Vind je het spannend nu de bevalling dichterbij komt? @ Joy: HOe gaat het met de kleine Levi? En met jou natuurlijk!
Nog steeds niet ongi, wel ongesteldkrampen.... Ik snap er niks meer van? Toch maar even een testje doen vandaag of morgen.. Al denk ik niet dat er iets uit komt, maar goed.. @Ghurabaa; Erg is dat he altijd alles netjes willen hebben? Dat heb ik nou ook.. Al is het nu een grote kl*erezooi, maar we gaan zo poetsen poetsen poetsen @Frou; Oh 4 tegelijk zeg! Wat veel! Snap idd dat dat een klap voor je is!
@Frou...Ken het gevoel..na mijn MK vertelde ook 2 collega's zwanger te zijn en dat kwam behoorlijk hard aan! @Ghurabaa...Ik ken het...wil mijn hele huis ook super netjes hebben dus als iedereen s'ochtends naar school en aan het werk is ga ik gelijk de hele dag aan de poets..geniet lekker van je verlof meid! @Femme Ik duim voor je meid! En die ongiekrampen zeggen niets...die had ik ook toen ik zwanger was. @Sugar...Spannend meid..morgen je Nod..duim ook voor jou! @All. Hier gaat het heel goed. Levi heeft vandaag veel last van krampjes dus we hebben hem eindelijk eens horen huilen want dat deed hij voorheen niet. Wss darmkrampjes maar hij is sinds vanavond weer zichzelf. Verder gaat het met mij ook goed,...voel me heel goed en gelukkig en geniet volop van mijn gezin. Ga morgen met Marvin en Levi de stad in om schoenen voor Marvin te kopen en een paar prenatal en hema bonnen in te wisselen voor leuke kleren voor Levi.
Ik kan het gewoon niet geloven Ik ben zwanger!!! Heb gewoon helemaal nergens last van.. Moet wel aan t idee wennen, heb er zolang naar uitgekeken.. Net of k droom Morgen maar eens de gyn bellen hoe t nu verder moet, of ik bij hun onder controle moet blijven..
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik dacht het al toen je het typte van die kramp Femme!!! SUPERGEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt geweldig voor je!! Snap wel dat je er aan moet wennen ja!! Gewoon precies een jaar na mij, hihi, over een jaar zit jij met een hummeltje van 4 maanden oud
@Frou81 Moppie toch.. 4??? hopelijk trekken ze jou aan en mag jij ook een keer zwanger worden. ik begrijp je maar al te goed lieverd blijf sterk!! Probeer ik ook elke maand valt niet mee vooral die berichten niet (zoals op je werk) Hoe gaat het thuis? als er iets is... ben er voor je met luisterend oor! @Femme Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd en geniet ervan nu! Kan me voorstellen dat je droomt ik zou dat ook hebben na zo'n lange tijd. Nu op naar je 1e echo spannende tijd @Ghurabaa je lijkt mij wel haha als ik 1x rommel zie dan moet het gelijk opgeruimd worden anders wordt ik gek @Joy2111 joepie, ze hebben nu leuke kleren vind ik altijd met de herfst collectie. Zo jammer dat de kleren nog niet kan gebruikt kan worden he? het zonnetje is aardig warm. Hopelijk gaat dat gauw over voor Levi de krampjes! @Iedereen Hoe gaat het? hier een super drukke week achter de rug (is wel leuk druk gelukkig) Vannacht pas om 4:00 in bed en vanavond BBQ bij een vriendin. Woensdag avond al bruinbloed gehad toen wist ik het alweer. Mijn NOD was zondag maar ben vrijdag avond al flink ongesteld geworden.. @Frou81 kunnen elkaar weer handje schudden. Woensdag naar de gynaecoloog rond half 11 dacht ik. Fijn weekend allemaal!
@Joy; En heb je nog leuke kleding kunnen scoren voor je mannen? @Sugar; Dankjewel! Morgenvroeg bel ik gelijk de gyn om te vragen hoe en wat! Dus ben erg benieuwd! 4 uur in bed zeg! Pff! Ben trouwens ook benieuwd wat jou gyn woensdag zegt!
Jaaaaaaaa ik wist het Femme!!!! ik had al zo'n voorgevoel! Gefeliciteerd meid.. Geniet ervan, het is zo'n wonder!!