Lieverds, Ik heb vanmorgen een ultragevoelige zwangerschapstest gedaan (zaterdag = NOD) en die was positief! Ik durf bijna niet te hopen, maar heb nog NOOIT een positieve test gehad. Ik hoop dat het hier een geweldige kerst wordt...
Thanks! Ik ga nog niet juichen voor ik zondag een gewone zwangerschapstest heb gedaan en ook die positief is... Maar ik ben wel erg aan het hopen!
PFFFF, wat ben ik blij dat vandaag erop zit. Lange werkdag gehad (van 9 tot 9). En de hele dag zo misselijk als wat. Had gelukkig van die polsbandjes in mijn handtas tegen wagenziekte. Hielp wel... Morgen nog een dagje doorkomen en dan zondag lekker kerst en opnieuw testen. Vreemd, maar kan me gewoon niet voorstellen dat die test straks misschien ook wel positief is... @Joy: wat een mooi mannetje heb je zeg!
Ooooh Frou dat zou geweldig zijn! We gaan voor jullie duimen dat dit een kerst wordt om nooit meer te vergeten. Ik hou deze topic in de gaten Elja zag dat je overtijd was.. Heb je al een test gedaan? Sugar hoe gaat het met jou? Zag dat jullie 1e IUI is mislukt. Wat balen meis. Hopelijk heb je deze ronde een knaltest. Is de behandeling je trouwens meegevallen?
Dank jullie wel! Ik kan het nog steeds niet bevatten! Zo onwerkelijk, had het niet meer verwacht, op de natuurlijke manier... Volgens mijn eigen berekening zou ik 2 september uitgerekend zijn. Dus lekker verlof in de zomer, haha! Vrijdag vrij, dus dan ga ik de VK bellen. dikke knuffel van een very happy woman!
Hahaha wat leuk zeg! Ik had ook in de zomer verlof. Niet de beste tijd om met een grote buik te lopen, maar wel de leukste tijd om lekker vrij te zijn! Haha.. Geniet ervan! En natuurlijk besef je het nu nog niet, dat moet nog even landen. Ik voelde me na de eerste echo pas echt zwanger. Maar alsnog, als ik dan weer naar mijn dochtertje kijk besef ik nog steeds niet dat zij ECHT uit mijn buik is gekomen, het is onwerkelijk en een te groot wonder om echt te kunnen bevatten.. (of ben ik nu een softie? Andere mama's?)
Nee hoor Ghurabaa, je bent helemaal geen softie (of we zijn het allebei ). Ook ik heb dat als ik naar mijn binkie kijk. Het is zo'n wonder dat hij 9 maanden in mijn buik heeft gezeten, iets van mijn man en mij samen. En als ik dan naar de foto's van zijn geboorte kijk en naar hem nu... de tijd gaat zo snel! Ik mis trouwens m'n buik wel, heb jij dat ook? Ben natuurlijk super blij dat ik nu lekker met m'n kleintje kan knuffelen, maar mis wel z'n bewegingen in m'n buik of als hij de hik had. Maar echt super Frou! Het is heel begrijpelijk dat het nog allemaal onwerkelijk voor je is. Denk dat we dat allemaal hadden. Je leeft er zo naar toe en dan is het zover. Ook ik besefte het pas echt na de 1e echo. Zo bijzonder als je voor het eerst het hartje hoort en het leven in je buik met eigen ogen ziet. Ga jij vrijdag maar snel de vk bellen, dan kan het aftellen naar de 1e afspraak beginnen
Ooooh ja ik mis mijn buik vreselijk! Al vanaf dag 1! Inderdaad de schopjes, de hikjes, ik vond het zo gezellig! Ik zou alleen al voor de buik zo weer zwanger willen worden, heerlijk vond ik het. Ik denk ook dat ik bij een 2e zwangerschap alleen maar hoop dat de tijd heel langzaam gaat, terwijl het me bij de eerste niet snel genoeg kon gaan allemaal haha.. (niet om er vanaf te zijn maar ik was zooo nieuwsgierig naar haar!)
Hier nog z'on softie.. Kan soms uren naar Levi kijken en het idee dat hij uit mijn buik komt vind ik z'on wonder. Het gaat ook allemaal zo snel...Levi weegt al ruim 7 kilo en is een behoorlijk grote vent geworden. Kijk ook nog heel vaak naar de foto's van toe hij net geboren was..wat een verschil met nu. We waren gisteren op kraambezoek bij een tweeling waarvan het meisje nog geen 2 kilo weegt en het jongetje net 3 kilo. Ze zijn 8 weken te vroeg geboren maar als ik dan zie hoe vreselijk klein ze nog zijn ben ik toch wel heel blij dat Levi al een flinke knul is. @Frou..snel de vk bellen en dan hopen dat je al snel een echo hebt...dan wordt het pas te bevatten Dit is Levi met 3 maanden... hoe is het met jullie kids?
Woow, al 7 kilo? Dan is hij idd flink Mijn dochtertje is met 4,5 maand oud nog niet eens 6 kilo haha.. Maar ze heeft 3 weken diarree gehad en is daardoor niet zo veel meer aangekomen. Maar anders had ze nu denk ik ook maar een kleine 6 kilo gewogen.. haha Hier alles goed. Ze kwebbelt de hele dag door en is altijd zo vrolijk en tevreden, echt heerlijk is dat
Hey hey, Gisteren het ziekenhuis gebeld met de vraag of ik de verloskundige moet bellen of dat ik nog in het ziekenhuis terecht kan. De secretaresse van gynaecologie was erg vriendelijk en enthousiast. Ik mocht zelf kiezen. Ik kon meteen de verloskundige bellen, of ik kon voor de eerste echo nog bij mijn gynaecologe terecht, en daarna alsnog naar de VK. Ik heb voor het laatste gekozen. Nu krijg ik 10 januari al (!!!) een eerste echo. Spannend!
Wat spannend frou..Hoop dat je dan al een hartje kan zien kloppen dat is zoo mooi! @Ghurabaa..Ja Levi is idd een flinkerd. Is ook erg lang voor zijn leeftijd dus volgens het CB is hij niet te dik maar daar heb ik mijn twijfels over... Hij is ook erg gezellig en lacht veel.