Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Ghurabaa; Het heeft bijna 2 jaar geduurd voordat het verkocht werd! Erg lang dus. Hier gaat het ook zo hard bij Kian, hij zwaait en zegt papa, tijgert door het hele huis heen, echt zo leuk allemaal!

@Flowers; Waarschijnlijk hebben we iets anders gevonden in de woonplaats waar we allebei oorspronkelijk vandaan komen! Over een maandje hopen we daar al te zitten :D.

2. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Dag dames!
    Hoe is het met iedereen? Met mij goed, misselijkheid is over, heb alleen totaal geen eetlust 's avonds, walg van gekookte aardappelen en vlees, dus we maken er maar het beste van...

Verder begin ik nu toch wel een klein buikje te krijgen. Het is te hopen dat ik straks nog in mijn trouwjurk pas, haha. Volgens de verkoopsters daar heb ik genoeg ruimte om te groeien (+/- 20 cm). Dus daar vertrouwen we maar op.

Begin nu ook een trekkend gevoel in mijn onderbuik te krijgen. Niets pijnlijks, maar echt prettig is het ook niet. Kortom: we groeien!

3. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frou: komt goed met je trouwjurk, ze zijn daar zo handig mee! Wanneer is de grote dag ook alweer?

@flowers: we hebben het iedereen verteld, wat leuk is dat om te doen!

@all: de tijd gaat best snel, ik voel me nog steeds prima. Over 2 weken voor het eerst naar het hartje luisteren, ben zo benieuwd!

4. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Elja: Zo bijzonder, het hartje horen! Wij hebben het nu al 2x gehoord, allebei de keren brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Zo heftig had ik dat bij de echo's niet...

12 mei trouwen we. Half april mijn jurk gaan passen en dan gaan ze hem vermaken. Zo kort mogelijk van tevoren...

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    wauw ik zie dat Enjoyllive alweer 24 weken zwanger is van de tweede, wat leuk zeg!!

Hoe gaat het met jullie dames?

Hier alles goed. De kleine meid wordt zo groot, zo tijgert/schuift nu de hele kamer door (in z'n achteruit :D) Ook mag ze nu al vanalles eten, echt een verandering. Ze wordt ineens zo groot.. :)

Hoe is het met de zwangeren en de mama's? Gaat het bij de mama's al kriebelen voor een tweede? (of in geval van Joy een 3e ;))

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Kriebels voor een 2e; Vrij heftig aanwezig!! Haha. Ons huisje is onder voorbehoud verkocht, we horen eind deze week of alles doorgaat en ik denk dat het dan niet lang duurt voordat wij weer gaan oefenen :D.

@Ghurabaa; Leuk dat je meisje alles een beetje begint te ontdekken rond zich heen, vanaf nu zal je het woordje nee vaak moeten gaan zeggen, haha.

Hier een mannetje wat heerlijk aan het stappen is rond de tafel en in de box, hij springt er soms zelfs op los in de box omdat hij het zo leuk vindt om te staan. Afgelopen vrijdag is hij geopereerd aan zijn piemeltje en hij mag nu eigenlijk alleen maar zitten, maar voor de afwisseling laat ik hem af en toe even staan en dat vindt hij dan zo heerlijk!

Ik vind het wel weer eens tijd voor foto's hier, babyfoto's en buikfoto's! :D

Bekijk bijlage 235301

Bekijk bijlage 235302

7. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Hoii Meiden!

Hier gaat alles goed, wel zwangerschapssuiker, moet ook insuline spuiten, en verminderd vruchtwater.. Extra controle in t ziekenhuis, dus ben in goede handen ;)
    Babykamer is zo goed als klaar en we moeten nog een paar kleine dingen shoppen en dan is alles af! Heerlijk gevoel ;)..

Hoe gaat het met jullie allemaal? Bij jullie gaat het ook allemaal snel!!!

Liefs! Femme/Mila

8. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hey meiden...
    Hier ook alles goed.
    Levi is al bijna 7 maanden en is een heerlijke lachebek.
    Het is een behoorlijke vent aan het worden.
    Hij is druk aan het oefenen met rollen maar hij heeft nogal enorme billlen dus kan nog net niet door rollen.

@Ghurabaa...Hier komt er geen kindje meer.
    We hebben er nu totaal 3 in huis wonen en Levi was echt de laaste...het kriebelt ook echt niet hier.

@Milaa....Jee wat gaat dat snel zeg...al ruim 32 weken.
    Heb je nog leuke buikfoto's of foto's van de kinderkamer?

@Zwangere dames....jullie gaan ook snel zeg.. allebei bijna op de helft..hoe voelen jullie je?

Zal zo nog ff een recente foto van Levi spammen.
    Liefs Joy

9. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
  10. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Wat een poepie Joy! Wat is ie groot geworden zeg! De tijd vliegt echt!!

Ook voor de zwangere dames.. Femme voor jou zit de zwangerschap er al bijna op, ongelooflijk. Hoe voel je je verder? Hoe kijk je tegen de bevalling aan?

Ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe het met sugarblossom gaat?? Maar volgens mij leest ze niet meer mee..

Hier nu weer voor de zoveelste x ziek. Heb oorontsteking gehad en inmiddels voorhoofdholte ontsteking erbij en al 5 dagen koorts. Vandaag gaat iets beter, maar heb me alweer (4e x) moeten ziek melden op mijn werk.
    Hebben jullie ook gemerkt dat jullie na de bevalling minder weerstand hadden? Ik vind het zo langzamerhand niet meer normaal. Ben ook nog steeds zo moe. Ik heb me nog geen periode energiek gevoelt sinds de bevalling. Herkennen jullie dat of niet??

11. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    en ohja, mijn prinsesje is te bewonderen in mijn fotoalbum :D

12. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto's Joy en Ghurabaa!

Met mij gaat het prima, de 20 weken echo is al bijna. De tijd gaat zo snel!

13. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @Joy&Ghurabaa; Wat een schatjes van kindjes hebben jullie :D! Hoe gaat het met jullie verder?

@ Joy; Foto van de kinderkamer zal ik volgende week wel even maken (als ik er aan denk, word zo dement als t maar kan :D), mijn buik is nog niet zoveel haha! Sinds ongeveeer een maand kan je zien dat ik zwanger ben, krijg echt reacties van mensen; "Goh wat leuk dat je zwanger bent, nu ongeveer 20 weken? " Uhh nee, al 33...

@Ghurabaa; Buiten mijn suiker en de vermoeidheid om gaat het super goed! :) Nog een weekje werken en dan zit dat er ook weer op! Kijk er wel naar uit om gewoon lekker thuis aan te rommelen!

14. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Milaa je hoeft nog maar heel even! Wat is de tijd hard gegaan zeg.. Hier beginnen de kriebels toch ook wel weer te komen. Heb laatst ook gedroomd dat ik weer zwanger was en dan zijn de kriebels nog sterker! hihi..

Maar helaas wordt mijn contract niet verlengd ivm bezuinigingen. en heb al gemerkt dat het heel moeilijk is om een andere baan te vinden. Dus als ik nu zwanger zou raken zou het helemaal niet lukken.. Zit er dus nog over na denk denken :)

Hoe is het met de rest?

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden!

@Milaa; Wat moet het spannend zijn voor jou op het moment?? Het kan gewoon elk moment gebeuren!! (of nog een paar weekjes duren ;))

@Ghurabaa; Wat ontzettend vervelend dat je contract niet verlengd wordt!

Hier alles prima, we zijn ondertussen verhuisd en leven nu in onze oude woonplaats in een huurhuis, het is echt genieten dat we wat meer vrijheid hebben nu! Hier zijn ook ontzettende kriebels aanwezig voor een 2e kindje en we zijn al wat minder voorzichtig met de voorbehoedsmiddelen, ik denk dat we er binnen nu en een paar maanden zeker voor gaan!

16. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Hey meiden!

Ik wilde even laten weten dat wij papa en mama zijn geworden op 14 mei van een zoon Stef! Bij de geboorte woog Stef 2545 gram :), klein mannetje dus!
    Ben ingeleid vanwege mijn zwangerschapsdiabetes, alles is goed gegaan, Stef is wel met de vacuumpomp gehaald omdat t allemaal iets te snel ging (in 1.5 uur tijd van 3 cm naar volledige ontsluiting), zijn hartje zakte weg..

Maar gelukkig gaat alles nu helemaal goed :)!

Liefs!

17. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Gefeliciteerd Milaa!
    Fijn dat alles goed is gegaan, nu heerlijk genieten!
    Hoeveel weken was je precies zwanger toen je ingeleid werd?

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Milaa; Gefeliciteerd met je kleine man! Wat een snelle bevalling heb je gehad zo te lezen. Fijn dat alles goed gaat!

19. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Milaa: Jeeej gefeliciteerd! Welkom bij de club :D Hoe gaat het nu met de kleine man? En met jou? Ben je goed hersteld?

@ Mlien: jij gefeliciteerd ook, je kleine knul is alweer 1 jaar oud! Geweldig..

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Ghurabaa; Jaa, fantastisch, hij is alweer een jaar, zo onwerkelijk! Ik moest echt even een paar keer slikken hoor, al weer een heel jaar!!! Tijd voor een 2e ukkie, maar hier ook niet al te veel duidelijkheid op het werk (nu een half jaar contract) dus nog beter even wachten :(.

Deel Deze Pagina