Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @justme66
    Hoe dichter bij je NOD komt hoe meer je je gaan afvragen of het wel of niet raak is... :) haha irritant he?

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    ja, best wel!! zo draaien we telkens een rondje, wachten op je ei, wachten op je nod enz..... maar hopelijk niet te lang voor ons allemaal!

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Whahaha en die handstand van mij laatst heeft geen eens gewerkt :(:D LOL

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    he verdorie, je moet er ook een dubbele flicflac bij doen hoor!

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Oh dat kan ik nog wel hoor ;) had ik die maar gedaan! :p

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    hahaha, ik niet! beland ik zekers in het ziekenhuis....

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Whahahaha nee doe dan maar niet :p dat willen we niet hebben!
    @Iedereen
    Ik ga zo Popstars kijken.. wie onder jullie ook? Ik vind alleen dat er dit keer bij Popstars deel (?) veel slechte bij zaten.. zonde!

8. Lot27

Lot27 Lid

Oct 8, 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    sugarblossom + Joy: balen zeg dat jullie ongesteld geworden zijn!!

9. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Zo dames; even snel een berichtje van mij.. Heel druk hier op het moment met werken enz.. Hier nog niks, heb nog geen tijd gehad om even rustig naar de winkel te gaan voor de teunisbloem/menstuan.. Op het werk ik het weer van ouds druk en thuis ook erg veel te doen met vrienden enz! pff!
    Vanavond nog even rustig op de bank en de rest van de avonden allemaal vol vol vol! :(

10. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @flowers...Mijn ongie begint altijd gelijk met helderrood bloed dus kan je er geen verklaring voor geven.

@justme..nu weer op dat domme wachtbankje zitten en duimen draaien

11. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    nee meid heb dat nog nooit gehad. de tweede ronde was mijn ongi ook anders. toen was ik maar twee en een halve dag ongi en helemaal niet erg. volgens mij kan een ongi als je niet aan de pil bent elke keer anders zijn. tenminste dat is bij mij wel. xxx

12. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugarblossom..Dubbele salto wil ook weleens helpen.:D

@All...mijn ongie is weer helemaal weg...geen druppel meer:)
    Ovutesten zijn weer binnen dus met frisse moed nieuwe ronde in.
    Nu lekker in huispak op de bank Grey kijken en de rest van de week weer helemaal volgepland.
    Aankomend weekend ga ik met mijn vriend naar Rooden, daar woont familie van hem en daar blijven we het hele weekend...erg gezellig
    Fijne aaf nog meiden!

@ghurabaa en Flowers..ik draai hier overuren duimdraaien voor jullie!

13. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    haha mijn benen die ik elke keer de lucht in heb gestoken ook niet :D:D:D!!! soms ben ik bang dat ik niet zwanger kan worden;), vorige keer op de juiste momenten geklust en toen kwamen de rode duivels ook gewoon:x. balen dat je ongi bent geworden meis!!! dikke knuf!!!

14. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    ja en dan lig je daar in je nakie. ga dan maar eens vertellen hoe het is gekomen dat je je nek hebt gebroken haha!!!xxx

15. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    ik ben het nu ook aan het kijken, en ja er zitten nu echt heel veel slechte bij!!! xxx

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    dan laat ik ze dit topic wel lezen, snappen ze het meteen!!:D:D

17. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hoi lieve meiden, hier na het eten weer een ovutestje gedaan en die was super positief dus net lekker samen gedoucht en daarna geklust hihi. en we hebben lol gehad tijdens het klussen:D haha. we hebben een tijdje op een andere slaapkamer geslapen omdat we stankoverlast hadden van de buren op onze slaapkamer en nu hebben we het bed weer terug gezet omdat de stank weg is daar maar volgens mij heeft mijn vriend het bed niet helemaal stevig in elkaar gezet hihi, nog een keer klussen en het bed valt uit elkaar denk ik. moet ie dadelijk maar even goed naar kijken voordat we morgen of overmorgen op de grond liggen!!! zou het erg zijn dat we het gisterochtend en vanavond hebben gedaan? is eigenllijk niet goed voor het zaad he? maar wou het wel nog even doen voordat mijn eitje springt hihi. fijne avond meiden!!!xxx

18. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hey meid!

Voor zover ik weet kun je het beste om de dag klussen. :( Maar weet niet of dat met ochtend en avond daarna ook geldt. Ach, dan zitten er ook heel wat uurtjes tussen toch?

Alleen dacht ik wel dat het niet goed is als je man vooraf een warm bad neemt, weet niet of dat ook voor een douche geldt??

Ach je hebt niks aan mij, beschouw deze post maar als niet verzonden hahaha.. ;)

19. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @noodbrabant..er zitten toch genoeg uurtjes tussen dat je vriend weer goede zwemmers zou kunnen hebben..
    Haha zal je vriend inderdaad even naar het bed laten kijken want kan nooit goed zijn voor de sex als je ineens door het bed heen kraakt.

Wat Ghurabaa zei heb ik ook weleens gehoord...dat mannen niet te warm mogen douchen want dat is niet goed voor het zaad.
    Als ik weer in mijn vruchtbare periode zit moet ik dus maar de warme kraan aanzetten als mijn vriend gaat douchen...denk niet dat hij er heel blij van wordt of dat hij er van in de Mood komt...mmmm nog even wat voor bedenken!

20. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Hahaha! Dat is ons al een keer overkomen :D:D:D 't was echt zo grappig!! Nu hebben we een nieuw bed, dus nu kan t niet meer :p

Share This Page