Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Lot27
    Jaa op naar de volgende ronde ^:x^ de duiveltjes moet mij altijd hebben.

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Lot27
    Hoe voel jij je nu? gaat het allemaal goed in de zwangerschap?

@Femme
    Lekker rusten meid !!

@Joy2111
    Ik schuif naast je.. op het wachtbankje ;) *kijkt aan* en zegt: nu GAAN WE ER ECHT VOOR!! :D

Gezellig dat je een weekendje weg gaat geniet ervan he!! Ga je wel missen hier. :(

@Noordbrabant1981
    Hahahaha ja zo dacht ik laatst dus ook weer met die benen omhoog. Ik snap wel wat je bedoeld.. zo'n gevoel had ik nu laatst en dacht dalijk komt die baby nooit waar je van droomt pfff! ;) *Dikke knuffel terug van mij*

@ghurabaa en Flowers
    Hoever zijn jullie? weten jullie al iets?

@Iedereen
    Ik ga dit keer niet tegen mijn vriend zeggen dat ik vruchtbaar ben/eisprong krijgt en die testen etc. scheelt misschien wel stress voor hem. Laatst hadden we geklust maar heel romantisch was heel anders dan in die vruchtbare dagen. Dacht dit hadden we voor de eisprong moeten hebben... ipv nu net voor mijn ongi.

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Whahaha LOL! :D

Haha oh oh.. ik duik weg :p

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @noordbrabant1981
    Wat gek van die stank.. komt dat van de buren vandaan? ;) Haha nou er zijn genoeg klus plaatsen :D als jullie bed het eventueel begeeft haha! Ik heb dit laatst ook gedaan zo net achterelkaar voor de eisprong. Dus dag voor de eisprong en op de dag van mijn eisprong. Weet nog steeds niet of dit nou tegen werkt of niet.. dit vraag ik me al heel veel rondes af!

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Morgen is mijn NOD, tenminste als mijn cylcus weer 28 dagen zou zijn. Vorige ronde had ik 30 dagen, dus dacht nu uit te moeten gaan van 29 dagen maar omdat menstruatiekalender aangeeft dat morgen mijn NOD is ga ik maar niet in discussie.. ;)

Ik voel sowieso helemaal niks. Ook geen naderende ongesteldheid of iets. Ik wacht af tot ik ongesteld wordt of tot ik bepaalde symptomen krijgt, maar om dit moment is mijn test drang 0,0 (ben zo trots op mezelf :D) Ik wacht het lekker af.. :)

Morgen ga ik weer werken en MAN OH MAN wat zie ik er tegen op!! Ik heb me toch nog steeds zo'n hoofdpijn.. Geen paracetamol kan daar tegen op.. :'( Als ik stil zit voel ik alleen een zeurderig gevoel, maar zodra ik mijn hoofd beweeg voelt het alsof mijn hersenen los in mijn hoofd zitten en er elk moment uit kunnen exploderen ofzo! (haha, goede uitleg ;))
    Dus je kan je wel voorstellen dat ik er al naar uit kijk om morgen weer 13 jengelende kinderen om me heen te hebben: NOT! Hoop echt dat het hartstikke meevalt. Maar ben zoooo energieloos dat ik het me eigenlijk niet kan voorstellen..

Ga maar eens proberen te slapen..

Ohja ik heb vanmiddag hele leuke gouden kaarsen gekocht bij de Action, en van die takken met glinsterende gouden bladeren er aan, klinkt nogal kitscherig maar echt heel leuk! Wou ik nog ff kwijt :D:D:D

Slaap lekker lieve meiden..

6. lastbelly

lastbelly Lid

Oct 17, 2010
    62
    0
    0
    nagelstyliste
    Friesland
    Goedemorgen dames!
    Nog een erbij in de ziekenboeg! :(
    Heb waarschijnlijk zaterdagavond tijdens het stappen een griepje van iemand overgenomen ofzo. Gezien dat hele gedoe met mijn schildklier zal mij weerstand wel niet je van het wezen, en daardoor heeft de griep mij nu ook te pakken. Had gister echt mega last van mijn keel, maar het is gelukkig geen keelontsteking (weet ik uit ervaring) aangezien de keelpijn naarmate de dag vordert wel weer afzakt. Wel doet mijn temperatuur wat gek, ene moment niets aan de hand en het andere moment bloedheet. Spieren doen vreemd, en ben zomaar uitgeput. DUS, erg fijn ;) Zit je dan op je werk, hahaha. Hoef alleen vandaag en morgen maar, dus ik denk; ff doorbijten. Schouders eronder en aan het werk (meestal knap ik daar juist wel van op, als ik eenmaal plat op bed ga liggen dan word ik pas echt ziek!)

Heb de laatste week wel wat krampjes gehad, maar wat ik ervan moet denken weet ik niet. Voel niet een ongi aankomen, maar voel ook niet dat er iets zit, lol. Maar dat had ik bij de zwangerschap van mn zoontje ook niet, dus dat hoeft niets te zeggen. Zit vrijdag op dag 30, heb dat maar aangehouden als NOD dag, maar ik wacht af met testen tot volgende week. Als de ongi uitblijft natuurlijk, dan ga ik de 11e maar even een testje doen. Mijn langste cyclus ooit heeft 34 dagen geduurd, dus dat houd ik aan als 'test-voorwaarde' hahahaha.

Ghurabaa heb jij al wat gespot? Spannend zeg!
    Hoe gaat het met de rest? Ook al kriebels in jullie om kaarsen, en dat soort dingetjes in te slaan? Ik ga van de week ook even kijken, het wordt er echt weer de tijd van het jaar voor he :D Lekker kaarsjes aan, de boel leuk maken. Altijd fijn!

Liefs

7. lastbelly

lastbelly Lid

Oct 17, 2010
    62
    0
    0
    nagelstyliste
    Friesland
    Mijn temperatuur is trouwens wel al een tijdje 37.3, terwijl het normaal 36.7 is. En ik heb (sorry) nogal wat waterige afscheiding in mijn slip de laatste dagen. Weet niet OF dit wat betekent, maar dit zijn de enige dingen die ik waarneem momenteel. Plus een trekje in mijn buik her en der, maar dat is niet echt noemenswaardig.

Zou eigenlijk ook te mooi wezen als het allemaal zo snel raak is natuurlijk, ik verwacht op de een of andere manier niet dat ik voor ronde of 11/12 zwanger ben. Vraag me niet waarom, maar heb gewoon het gevoel dat het wel eens een tijdje kan gaan duren :(

Liefs

8. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugarblossom...we maken het gewoon gezellig op het bankje...
    Mijn vriend weet dat ik ovutesten heb maar ik hoef hem de uitslagen niet te vertellen...hij heeft altijd zin maar wil niet de druk voelen zeg maar..

@lot hoe voel jij je eigenlijk?

@ghurabaa..Meid ik ben trots op je...geen enkele testdrang! Wou dat ik dat had.
    Ik heb ook al kaarzen enzo in huis en die gaan al om 18.00 aan..vind ik altijd zo gezellig.
    En ik ben ook altijd dol op action..koop er altijd veel voor weinig..kom er ook altijd met dingen weg die ik helemaal niet nodig heb.

@lastbelly beterschap meid.. ik ben eindelijk weer helemaal opgeknapt.
    Die symptomen kunnen een goed teken zijn he,...ik duim voor je.

@all ik ben nu lekker vrij en ben aan het oppassen in het huis van mijn zus..straks om 18.00 lekker naar huis en de kaarsjes aan.
    Vanavond denk ik maar ff wat bij de cafetaria halen want heb geen tijd gehad voor boodschappen.

9. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden!
    Spannende dagen komen er weer aan dus voor een aantal van ons. Jammer dat ik ook rode berichtjes voorbij zag komen... 't zou mooi zijn als er ook nog een roze berichtje bij komt! Ik denk dat ik inmiddels ook op het wachtbankje zit, ik zit nu op dag 24. Vorige ronde was 36 en ik hoop maar dat deze ronde korter is, of RAAK natuurlijk!!! Verder gaat het prima hiero, straks ook weer lekker kaarsjes aan. Tis al behoorlijk vroeg donker nu door die wintertijd. En vandaag was het ook zo'n echt herfstachtige dag, waardoor je helemaal zin krijgt in lekker binnen zitten met knusse kaarsjes aan en een dekentje op de bank. Gelukkig ga ik dat ook doen vanavond, heerlijk! Fijne avond allemaal!

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Ghurabaa
    Spannend hoor meis! Gewoon rustig blijven en afwachten ;) maar dat lukt jou wel geloof ik! Hoe is het werken gegaan vandaag? hopelijk niet al te zwaar. Neem in iedergeval wat paracetamols mee haha! Wat leuk :p Ik ben ook gister en vandaag bij de Action geweest.

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @lastbelly
    Getsie meis dat je ziekjes bent en dan werken is al helemaal dan zo vermoeiend he? Beterschappjes!! Ik zei vandaag nog van even afkloppen ik ben nog niet verkouden geweest. Maar als mijn vriend dalijk begint dan ben ik het ook meestal dus maar hopen van niet.

Haha het hoeft zeker niks te zeggen als je niks voelt kan er alsnog iets zitten. Ben je nu overtijd denk je? Ik ben benieuwd en duimen voor je!

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    #412 Sugarblossom, Nov 2, 2010
    Last edited: Nov 2, 2010
    Wow dat klinkt toch eigenlijk wel positief zo'n hoge temp hoor meis!! Ik heb dat ook wel de laatste tijden van wedden dat ik dalijk zo ver/laat ben?? haha hou het moed erin en denk positief!

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Joy2111
    Inderdaad goed van je! Dit wil ik ook gaan doen vanaf nu. :)

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @elja81
    Ik ga voor je duimen! Laat het zeker raak zijn deze ronde!! :p

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Iedereen
    Mijn menstruatie is echt mega vervelend en super veel bloed verlies ik weer net zoals vroeger bah! Nu wil ik ook geen Naproxen 500mg van de dokter gebruiken heb ook niet meer gebeld doe het nu maar even met paracetamols want heb gewoon het idee dat het niet goed is als je zwanger wilt worden die zware Naproxen pillen. ;) Ik ben ook van de romantiek en de sfeer om kaarsjes aan te steken en alles fijn klus te maken! :D

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    meiden in de ziekenboeg, sterkte! gaat weer superrond deze periode.

de dames waarbij de duivels langs zijn geweest, balen hoor!

hier nog in de wachtperiode, nu nog relaxed maar als mijn nod nadert zal dat wel anders worden.....

17. lastbelly

lastbelly Lid

Oct 17, 2010
    62
    0
    0
    nagelstyliste
    Friesland
    NNNNAVONDDDD dames!
    Helaas, ook hier de rode duivels!!:(:(
    Ben niet heel teleurgesteld, want had het op de een of andere manier ook niet verwacht nu.
    Dag 27 dus, net als de 2e keer (die 2 van 16 waren ff niet oke ivm de schildklier). Ik ga dus maar van een gemiddelde van 27, 27 en 34 uit en kom dan voor de volgende cyclus op 29 dagen uit. Dan zou mijn nieuwe NOD op 1 december zijn.
    Opzich wel fijn, een cyclus van 27-29 dagen. Ik gebruik geen ovulatietesten, maar wat denken jullie? Als wij op dag 11, 13, 15, 17, 19 en 21 klussen moeten we toch wel het goede moment te pakken hebben, of zou ik met een cyclus van 27 dagen mijn ei ook nog op dag 23 kunnen hebben?? Nee toch?

Fijne avond, ik ga even met mijn kleine boef knuffelen!
    Liefs

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    ik hou zelf aan vanaf dag 10 en dan een weekje ofzo en mijn cycli liggen tussen de 27 en 31 dagen. denk dat jouw schatting op zich wel prima is, errug ruime marges zeg maar ;) dag 23 is wel errug laat hoor voor een cyclus van 27 dagen.

19. Lot27

Lot27 Lid

Oct 8, 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sugarblossom en joy: ik voel me eigenlijk best wel goed. ik ben helemaal niet overdreven moe ofzo. wel heel erg misselijk geweest, dat neemt nu iets af. het verschuift van ochtend misselijkheid naar de middag en avond. en mn darmen doen een beetje raar dus het eten smaakt me allemaal niet als voorheen:) maar heb niets te klagen en vanmiddag een mooie echo gehad:D! eindelijk de bevestiging dat er echt iets in mn buik groeit, is erg bijzonder om te zien want het bewoog ook al.

@ghurabaa: spannende daagjes meid, ik zal voor je duimen en ook voor de anderen natuurlijk;).

20. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Hier zijn de rode duivels gisteravond ook goed doorgebroken. Mijn lichaam is er dus eindelijk uit :) Heb vanochtend zelfs een ibuprofen genomen, omdat ik gek werd van de krampen.
    Dus helaas weer rood deze keer, maar we gaan er weer voor in ronde 5.

Share This Page