Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @lastbelly
    Balen meid! In iedergeval een nieuwe ronde met nieuwe kansen *knuffel* ;) Whaaa 1 december :$ gaat zo hard deze maanden niet normaal meer... lukt het ons nog dit jaar zwanger te worden? ben benieuwd!! Ik had een cyclus 27 en kreeg op dag 14 mijn eisprong en 14 dagen later ongi. Maar ik denk als je die dagen klust dat het wel goed zit. :)

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Lot27
    Wow echt super mooi om te horen! Geniet ervan he en zeker als het beweegt :D

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Flowers
    Neeee weer geen roze :( niet leuk voor je! We zijn even ver zo te horen.. ;) Succes mop in deze nieuwe ronde en nieuwe kansen *knuffel*

4. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sugarblossom we zijn idd even ver. We gaan gewoon flink ons best doen deze ronde ;)

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Echt wel!! :p

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik heb mijn dagje niet vandaag. Nu voel ik mij pas echt ongesteld. Stemmings wisselingen, gauw chaggerijnig zijn, buikpijn etc. lekker een sinterklaas/zwarte pieten chocolade pop gegeten mmmm chocoladeee ben er verslaafd aan. Morgen ga ik weer lekker gezond eten!

7. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    zou dat? :( hoop het niet ;)!!! warm bad heb ik wel ooit gehoord maar een douche weet ik ook niet. ja weet dat elke dag klussen niet goed is voor het zaad maar denk ik wil mijn ei niet missen haha. we zien het wel! hoe is het met jou?xxx

8. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    haha ik douche met de mengkraan op 38 graden en mijn vriend met de douche op 32 graden. we hebben gedoucht op 32 graden want anders vind ie de douche te heet hahahaha. en als jij de douche aan zet als ie gaat douchen zet hij 'm natuurlijk warmer. mmm eens bedenken wat je daarop kan verzinnen hihi. xxx

9. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hahaha denk dat het dan gedaan is met de sex hihi als het bed doorzakt! xxx

10. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    ja ik wil nu ook een nieuw bed maar wil dan wel een boxspring maar vind die echt zo duur!!! met al dat geklus moet je eigenlijk wel een goed bed hebben hihi. xxx

11. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    weet het ook niet meis:(. maar ik dacht als we het niet doen hebben we dadelijk misschien een kans gemist:p. we zien het wel weer. xxx

12. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    de stank kwam waarschijnlijk van hun afzuiging van de keuken. mijn vriend heeft nu alle gaten en kieren dicht gekit en nu ruiken we niks meer. we hadden een bedrijf ingeschakeld die dmv rook kijkt of er ergens een lek zit en ja er zat een lek bij hun wc. ze hebben hun hele wc vloer open moeten breken om het te maken. maar daarna bleef nog steeds de stank en ze toen bleven ze volhouden dat dat niet aan hun lag. onze schoorsteen heeft twee delen, de ene helft is van de buren(hun afzuiging van de keuken) en ons deel van de open haard en daar kwam de stank ook uit en wij hadden de schoorsteen helemaal nagekeken maar aan onze kant was helemaal niks te zien. en als het aan ons lag dan had dat bedrijf dat ook wel gezien dmv de rook. maar goed, we hebben nu geen last meer van de stank maar de buren wel haha. het is een tijd echt zo erg geweest dat ik het liefst wou verhuizen want we konden niet vinden waar het aan lag. en ik dacht nog ff en we komen op tv met bonje bij de buren haha. xxx

13. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    jij ook al rood!!! balen!!! die rode duivels weten jullie wel allemaal te vinden. en jullie zitten qua NOD ook wel heel erg dicht bij elkaar. dadelijk is het bij jullie allemaal raak haha en dan hebben we heeeel veeeel roze!!!xxx

14. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Noorbrabant: Ooooh heb jij dat ook?? Vind het zooo hinderlijk altijd haha. Mijn man doucht ook altijd echt maar met iets van 32 graden, brrrr.. Ik douche altijd met ongeveer 40 graden ofzo (zo lekker warm dat het eigenlijk net pijn doet hahaha :D) maar als we dus samen douchen hebben we altijd gekonkel over de temperatuur.. Zet hem altijd stiekem heter maar dat heeft ie altijd gelijk door.. ;) Vervolgens krijg ik dan meestal een ijskoude straal waardoor ik mezelf voor de 100ste keer beloof gewoon niet meer samen te gaan douchen, haha..

En wij willen ook graag een boxspring!! Heb nu een Ikea bed waar we steeds door zakken. Niet tijdens klussen maar gewoon tijdens het uit het bed stappen. De lattenbodem verschuift vaak en schiet dan naar beneden, dodelijk irritant. Maar boxprings zijn inderdaad flink aan de prijs. Maar goed eigenlijk moet je niet besparen op een bed, je brengt er de helft van je leven in door.. :p

@ Lastbelly: Beterschap meid! Weet maar al te goed hoe je je voelt.. En wat balen dat je ok nog ongesteld bent geworden, zit ook niet mee :(

@ Flowers: Wat jammer dat je ook ongesteld bent geworden. Ladies jullie laten me wel in de steek zo.. ;)

@ all: Hier nog geen bloed gezien. Wil voor mezelf ook geen deadline instellen voor wanneer ik ga testen. Ik wacht gewoon mijn ongesteldheid af en als het echt lang duurt doe ik wel een testje. Maar wil eerst zien of mijn menstruatie überhaupt wel uit blijft. Eerste twee rondes hadden namelijk 28 dagen, en toen ronde 3 ineens 30 dagen (maar twee daagjes meer dus) maar door die 2 dagen 'over tijd' werd ik helemaal gek joh. Had twee testjes gedaan die Omo wit bleven, en was zo bang om ongesteld te worden. Ben serieus in die twee dagen denk ik echt wel 40x naar de wc gegaan om te checken of er al bloed was (seriously, ik overdrijf niet). En toen ik uiteindelijk ongesteld werd heb ik dus met mezelf afgesproken dat ik dit mezelf niet meer ga aan doen. Dus vandaar dat ik mijn instelling heb omgegooid en nu lekker met geduld afwacht wat de komende dagen me brengt. :D

15. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    hey hey,
    Noord-Brabant1981, ik kom ook hier kletsen als dat oké is?

Voor iedereen hier even wat meer over mezelf:
    Ik ben 28 jaar, kom uit Ossendrecht, een dorp vlakbij Bergen op Zoom en heb nu 9 jaar een relatie.
    Sinds we samen zijn weten we al dat we kinderen willen, maar we hebben het steeds uitgesteld, omdat er altijd maar vanalles "tussendoor" kwam. Uiteindelijk dus wel heel bewust besloten ervoor te gaan. En zodoende met de pil gestopt na onze vakantie.

Vorige week dachten we even dat het raak was. Ben namelijk vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil, de 3 keer regelmatig ongesteld geweest, en vorige week was ik dus 4 dagen overtijd. Was heel spannend, maar de test was negatief, jammergenoeg...
    een dag later was ik, gelukkig dan maar, ongesteld.

Het positieve hieraan was dan weer wel dat we allebei beseften dat we het echt heel graag willen, en niet kunnen wachten tot het zover is...

16. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    En wooooooooooooooooooooooooooooooow ja voor we het weten is het alweer december en is het jaar al weer om!! De tijd gaat zooo snel, gewoon eng.

Vind het wel heerlijk om weer kaarsjes aan te hebben, bakje thee drinken met pepernoten en het beste van allemaal: Geoorloofd om 19.00 uur al in je pyjama zitten!! Heeeeeeeeeeerlijk. De dagen zijn ineens weer een stuk korter door de wintertijd, vind dat zo fijn! Ik hoor altijd veel mensen klagen over de korte dagen, maar vind het echt juist zooo lekker. Kom je thuis, is het al donker. Dus een hapje eten en daarna lekker douchen en je pyjama aan. Plaidje op de bank, lekker tegen elkaar opwarmen.. Ik hou echt van de herfst/winter!! Heb onze slaapkamer altijd in het wit met roze en heb het nu aangepast voor de donkere dagen, dus nu wit met goud/koper/bruin. Hmm, krijg je zo'n warm gevoel van binnen met die gezellige sfeer..;)

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Frou81
    Welkom in dit gezellige clubje! Wow ook al zolang wij hebben net 8 jaar in september :D die tijd is gevlogen! Wat jammer dat het laatst niet gelukt is :( nieuwe ronde nieuwe kansen.. ;) Ik snap heel goed wat je bedoeld hopelijk komt deze wens uit!!

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Ghurabaa
    Haha ik vind dat juist ook zo heerlijk dan heb je echt gevoel dat het avond is en kunt het weer gezellig maken met kaarsjes en bankhangen, tv kijken etc. Ik kijk ook enorm uit naar de kerstdagen en sinterklaasavond bij m'n zus thuis. Neefje is net 2 dus ik weet niet of hij er iets van snap haha en mijn nichtje van 0 denk ik al helemaal niet maar wel leuk om het een keertje te doen. :D

Heb je je kamer geverft? of bedoel je dat je accesoires veranderd hebt? Haha hoezo nieuwschierig.. ik ben een echte lifestyle-home-interieur verslaafde.

19. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    @Sugarblossom:
    Dankjewel! Vind het ook erg gezellig, nu al, haha. Ga eens op mijn gemaak deze hele topic lezen. Ben benieuwd!

20. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @lastbelly..Balen meid zeg...op naar de nieuwe ronde..
    Ik denk als je die dagen klust het toch wel goed moet kunnen gaan... mss al op dag 9 beginnen..
    Mijn ei was afgelopen maand ook 3 dagen eerder dan verwacht dus wij beginnen ook op dag 9 voor het echie...

@Flowers...wat een rotduivels weer he..jammer meid!
    Lekker met een kruik op de bank en weer met frisse moed naar de nieuwe ronde

Share This Page