@frou81...welkom hier in ons gezellige babbelclubje! @Ghurabaa...blijf het knap van je vinden en loop idd ook al vanaf 19.00 in mijn huispak rond..verwarming aan,kaarsjes aan koffie erbij en natuurlijk pepernoten. Ben ook helemaal van de winter en herfstmaanden behalve als ik er op de fiets doorheen moet en het regent...dan vind ik het niets.. Mijn zoon gelooft dit jaar voor het laaste jaar in Sinterklaas en dat vind ik zo jammer.. Heerlijke spannende periode voor hem en dan is hij ook zo lief Mijn vriend speelt dit jaar voor zwarte piet bij de intocht dus hoop niet dat mijn zoon hem herkent.. Mijn zwager was al voorgaande jaren zwarte piet en zijn eigen kids en mijn zoon hebben hem nooit herkend. Fijne aaf meiden
@Frou 81: Welkom, dit is een mega gezellige club @Ghurabaa: Jemig, nog niet getest. Go girl! Welke dag zit je nu? @Joy: Hmmm, inderdaad dag 9 ook maar meepakken ja, dan moet het echt goed zitten. Ik kan me niet voorstellen dat ik met zo'n cylus mijn ei voor dag 9 of na dag 23 zou krijgen. Wat lief, hoe je dat zegt: "mijn zoon gelooft dit jaar voor het laatst in Sinterklaas". Hahaha, dat weet hij alleen zelf nog niet zeker? Hoe oud is je zoontje? Mijn tantezegger is nu 10 en gelooft sinds haar 9e niet meer, maar elke keer als Sinterklaas aanbreekt, vindt ze het op een of andere manier toch weer helemaal spannend, en gelooft ze stiekem weer een beetje, hahahahah. Vind zelf 10 wel een vrij oude leeftijd hoor, ik denk dat ik mijn zoon vertel dat de Sint niet is wie hij denkt, als hij een jaar of 6 is. Vind dat persoonlijk wel een mooie leeftijd.8) Goedemorgen allemaal! Ik voel me alweer een stuk beter als gister. Niet echt koortsig meer en de keelpijn is ook weg. Alleen heeeel veel niezen en serieus; er komen LITERS snot uit mijn neus. Bleeegh. Loop van alle kanten leeg, van boven en van onder hahahahaha! Vandaag nog even werken tot 16.30 en dan heb ik alweer lekker weekend. Nou ja, vrijdagmiddag nog 2 klanten voor nagels, maar dat is ook alles. Vind de winter best oke als ik binnen zit, lekker kaarsjes aan e.d. maar toch; het duurt me allemaal vaak wel wat te lang. Zou mooi zijn als het NA 1 januari gewoon weer volop zomer is, moehahahaha! Heb een hekel aan kou, en kan echt weer uitkijken naar het zonnetje, fluitende vogeltjes etc. Sneeuw vind ik ook super, als het maar niet zoals afgelopen winter 2/3 maanden blijft liggen! Nog 2,5 week en dan is deze moeke alweer jarig! Man, man, man wat vliegt de tijd voorbij zeg. Helemaal met een kleine in huis. Zou natuurlijk een heeeeeeeeel leuk cadeau wezen als er dan een bevruchting plaatsvindt Liefs!
Dames, weer een nieuwe NOD-lijst. Van Frou81 en Flowers heb ik de cyclus berekend obv de gegevens die ik kon vinden, van de rest kon ik zo 1,2,3 even niet zo gauw iets vinden. Wanneer is jullie NOD? .o0o. November .o0o. 24. Frou81 25. 26. 27. 28. Flowers 29. 30. .o0o.December.o0o. 01. LastBelly 02. 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. |ongesteld|negatieve test|twijfel test|zwanger!!| Een nieuwe lijst voor NOVEMBER EN DECEMBER, wie moet er nog bij??
@Lastbelly: ook al ziek? Ik ook, ik ben ook thuisgebelven want ik had eergisteren en gisteren ook flink koorts. is nu wel gezakt, maar voel me nog steeds beroerd. Maar morgen toch maar weer gaan werken. Morgen ook maar een ovulatietest halen. Ook al wil vriendlief niet weten wanneer hij moet "presteren". Hoop zo dat het deze maand raak zal zijn! Zowel bij jullie als bij mezelf natuurlijk!
.o0o. November .o0o. 24. Frou81 25. 26. 27. 28. Flowers, SugarBlossom 29. 30. .o0o.December.o0o. 01. LastBelly 02. 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. |ongesteld|negatieve test|twijfel test|zwanger!!| Een nieuwe lijst voor NOVEMBER EN DECEMBER, wie moet er nog bij?? [/QUOTE]
@lastbelly Gelukkig gaat het alweer wat beter met je! Ik vind de tijd tussen november-december fijn en in januari zeg ik ook altijd laat de lente maar weer komen dan ben ik het ook weer zat maar dan is de leukste tijd van het jaar ook weer verdwenen: Sinterklaas / Kerst & Oudjaars avond. Die sneeuw bleef voor mij ook veels te lang liggen bleghh dat hoef voor mij dus ook niet zo lang of natte sneeuw wat blubber wordt maar zo is het natuur weer . Winter = leuk voor 2 maandjes! Ik hoop het voor je haha zou een leuk kado zijn een positief zwangerschapstest op je verjaardag!
Ja dat helemaal, maar mijn NOD is pas 1 december, dus die posi test gaat er niet in zitten op 20 november Maar de bevruchting zou wel kunnen dan, hahahah!
@Iedereen Ons hondje is nu bij de ouders van mijn vriend bij andere 2 honden spelen. Vandaag lekker een rustig dagje. Huishouden gaat nu ook wat makkelijker hoef ik ondertussen ook geen hond uit te laten. Vanmiddag misschien nog even naar mams toe. Ik heb gelukkig 2 dagen voor mijn NOD veel afleiding, mijn nichtje heeft ons huisje nog niet gezien en blijft slapen!! dat scheelt weer. Ik ga nu even een kopje kruiden (marshmellow) thee opdrinken en de was ophangen en strijken xx
@lastbelly mijn zoon is nu 7 jr en zit in groep 4. Bij ons op school wordt vanaf groep 5 lootjes getrokken dus dan is het de bedoeling dat ik het ga vertellen Hoop dat je op je verjaardag een bevruchting hebt. Ik ben 21 nov jarig en hoop dan een posi test te hebben ondanks dat mijn NOD 24 nov is. Heb besloten dat ik op mijn verjaardag ga testen ivm een wijntje drinken. @sugarblossom...is dat lekker marshmallow thee.??ik zag de thee liggen en kreeg toch ernstige twijfels of dat wel lekker is.. Ik vind kaneelthee en herfstthee altijd lekker. @frou81..leuk zeg we hebben dezelfde NOD. Wat is jou cyclus? Ik ga uit van 26 dagen.
@Joy2111: Ik heb mijn gemiddelde van de afgelopen 4x maar genomen: 27 dagen... Maar.. heb nu toch maareen ovutest gekocht, eventjes kijken wanneer mijn eisprong is...
.o0o. November .o0o. 1. 2. Ghurabaa, Flowers 3. 4. 5. Lastbelly 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. Elja81 14. Justme66 15. 16. 17. 18. Noordbrabant1981 19. 20. 21. 22. 23. 24. Joy2111 & Frou81 25. 26. 27. 28. Flowers & Sugarblossom 29. 30. .o0o. December .o0o. 1. Lastbelly |ongesteld|negatieve test|twijfel test|zwanger!!| Lijst aangepast..
@ Lastbelly: Ik begrijp dat wat jou betreft de hele maand november overgeslagen mag worden maar er stonden er nog een aantal op de lijst dus heb de nodlijst weer even compleet gemaakt @ Noordbrabant: Jou ook op de lijst gezet. Als je de lijst enkel quote en dit niet verwijderd dan kan hij later niet meer gequot worden, dus heb hem weer even helemaal volledig gemaakt.. Volgens mij staan we er ook nu allemaal op toch?
@ all: Vandaag weer een drukke dag gehad op werk. We hebben een nieuwe baby gekregen, nog maar 7 weekjes oud en zooooo schattig! Wat een kleintje zeg, heerlijk. Gaat het nog meer kriebelen.. Tot op heden nog niet ongesteld geworden. Dus net als vorige keer 2 dagen over tijd (of pas 1? Weet niet hoe je dat hoort te berekenen) Ga nog niet testen, heb ook niks in huis (*aanrader!!*) dus wacht geduldig af.. Mijn zus is gister opgenomen in het ziekenhuis, waarschijnlijk blinde darm ontsteking. Zo balen dat ze 2 uur rijden van me vandaan woont, kan je gewoon niet zomaar 'ff' langs gaan.. Mijn moeder had ook weer wat, dus ze smste me nog: "Hopelijk meer geluk in 2011". Nou ik hoooooooooooop dat dat geluk een roze tintje mag krijgen!!
Woooooooooooops, sorry hahaha! Ik sla gewoon een hele maand over, hahahahahahahaha! Foutje *schaam schaam* Liefs
Zo, hier is veel gekletst! Heb het niet allemaal terug gelezen want.. ook ik ben ziek een goeie buikgriep te pakken en doe niks anders dan overgeven en diaree hebben (Sorry), echt zo vies. ben al 2 keer onder de douche geweest, zo vies voel ik me!! Baal er weer flink van; had deze week een aantal vergaderingen en afspraken staan waar ik eigenlijk niet onderuit kan .. @Joy2111; Ik speel ook zwarte piet, t is echt geweldig! Jammer dat het t laatste jaar voor je zoon is! @all; Hoe is t met jullie; al spetterend nieuws?
@lastbelly: ja, ik dacht al, waar sta ik nu op het lijstje Gelukkig heeft Ghurabaa me weer teruggetoverd, haha! @joy: jammer dat je het dan 'verplicht' moet vertellen aan je zoontje omdat ze volgend jaar lootjes gaan trekken. Is toch leuker denk ik om het moment zelf te kunnen bepalen? @zieken: beterschap! Wat naar joh, dat jullie ziek zijn... @all: hier eigenlijk geen nieuwtjes. Heb een lekkere groentetaart in de oven staan. M'n vriend is laat thuis vandaag, dus we eten pas over een half uur... ik had net zo'n aanval van hongerklop dat ik maar even 3 koekjes heb opgegeten. Terwijl ik me eigenlijk had voorgenomen deze week niet te snoepen... Oh ja, toch wel een nieuwtje: we gaan in december een weekje naar New York! Echt heel veel zin in!!!
@Ghurabaa Oh wat rot mop!! Beterschap & geluk voor je zus hopelijk heeft ze niet al teveel pijn. Ik weet precies wat je bedoeld, de mijne woont ook 2 uur van me vandaan dan is dat zeker lastig allemaal! Weet nog van laatst toen nichtje ziek geboren werd pffff! Hahaha roze tintje wat leuk gezegt. Spannende dagen voor je! Heb je echt helemaal geen symptomen nog?