@Femme Neeeee ik snap niet wat ik heb begin moe te worden van mezelf zowat haha. Vandaag/vanmorgen weer zo'n rot bui alles zat tegen terwijl ik eigenlijk vanavond wat leuks gaat doen. Vriendinnetje blijft mee eten en gaan de stad in met nog een vriendin van ons. Vanavond even nieuwe tarwekiemolie halen de mijne is alweer bijna op en was het weer gaan gebruiken. Whahahaa ik ook! Ik heb ook chocolade gegeten 2 van die sint en piet poppen mjammmm!! Ze zeggen dat chocola helpt tegen zo'n chaggie bui omdat er een soort stofje in zit waarvan je weer vrolijker wordt. Ik ga zo een kopje warm chocolademelk drinken, heb alleen geen slagroom dat is wel jammer! Ohnee diaree dat is pas vervelend gelukkig ben je alweer wat opgeknapt!
@elja81 Wat leeeeuk New York! Ik ben daar nog nooit geweest. Wel veel info van m'n zus gekregen erover en ze is daar getrouwd 2/3 jaar geleden.. lijkt me wel wat daar!
@ghurabaa...Balen meid zeg..weer die rode duivels. Hoe is het met je zus? Heeft ze nog veel pijn? Ik zou niet zo ver weg kunnen wonen bij mijn zus..we zijn enorm hecht ( tweeling) en we hebben onze werkroosters op elkaar aangepast zodat 1 van ons altijd vrij is als de kids van school komen. Daarnaast bellen en smsen we elkaar ook veel op een dag. @Elja81... leuk zeg New York vooral in december. @sugarblossom..Balen he die dagen...dan is alles je te veel en kun je huilen om alles...lekker veel chocola eten! @alle zieken....beterschap meiden! En goed uitzieken en je laten verwennen.. @frou...ik begin op dag 9 met testen.. en had vorige maand een cyclus van 25 dagen Eigenlijk zou ik op dag 8 moeten beginnen maar dan zijn we een weekend bij vrienden en vind het niets om daar met die testen en bekertjes urine te moeten gaan sjouwen @all...hier is het druilerig weer en al donker aan het worden. Heb lekker rundvlees opstaan en vanavond komt mijn vriendin langs...ff theeleuten. Dan vanavond spullen inpakken voor aankomend weekend als we weg gaan en dan morgen als mijn vriend ook vrij is gaan we lekker een weekendje naar vrienden. Fijne dag nog meiden!
@joy2111 Zeg dat wel!! Rundvlees heb ik ook eergister gegeten en voor het eerst klaargemaakt (dag van tervoren) en dan met stroffanof saus erbij. Heel fijn weekend meis geniet van je weekend weg! @Iedereen Haha ben net even lekker mijn auto wezen poetsen van buiten en binnen gewoon dan kon ik ook niet chaggie doen Nu omkleden en klaar maken. Vriendinnetje is over een klein uurtje hier en dan gaan we eten en naar de stad!!! Fijne avond/weekend allemaal meiden. xxxx
@Joy: Ik denk dat ik ook start op de 9e met testen. en van te voren maar klussen, haha... pfff, vandaag in totaal zo'n 6 uur in de auto gezeten, voor een cursus. Ben kapot!
gezellig samen op de wachtbank! mijn nod is uitgaande van cyclus van 28 dagen, maar afgelopen cyclus was langer dus kan ook best pas de 18e zijn. lopen we helemaal gelijk hier alles relaxed, weinig vage klachten beetje last links af en toe, kleine steekjes ofzo. zal wel lekker niets zijn
@justme erg hoe, hoe je jezelf gek kan maken met steekjes enzo..zo oneerlijk van ons lichaam...op deze manier wordt het zwanger worden niet leuker @Frou...zo 6 uur in de auto?? dan zul je wel gaar zijn. Hier gaan we om de dag klussen en dan hopen dat dat helpt. Bij mijn zus heeft het geholpen dus baat het niet dan schaadt het niet. @sugarblossom...ik heb ook nog wel klusjes voor je als je dat graag doet om niet chaggie te zijn hihi.. @ghurabaa...hoe bevalt het werken weer? Mijn vriendin komt zo theeleuten dus heb de chocola en thee al klaar staan. Fijne aaf meiden!
ja, een vrouwenlijf is heel doortrapt gemaakt door moedertje natuur, verdenk het haar ervan stiekem vadertje natuur te zijn.......
Hoorde van een vriendin wiens zus (ja, beetje vaag) tarwekiemolie-capsules had geslikt voor de vruchtbaarheid te bevorderen ofzo, was binnen 3 maanden zwanger. iemand ervaring mee???
ik ben op 6 juni jarig, ben dus net 29. heb altijd gezegt dat ik op mijn 25e mijn eerste kindje wou maar elke keer kwam er iets tussen net zoals bij frou81. mijn vriend heeft lang doorgeleerd en ik was al op mijn 18e fulltime aan het werk. samenwonen ging toen een lange tijd financieel gezien niet en hij en ik hadden het allebei erg goed thuis. we wonen nu bijna 4 jaar samen. en nu vinden we het gewoon echt tijd voor een kindje. ik heb het lang uit zitten stellen omdat ik bang was dat we het financieel niet zouden kunnen betalen maar ik zie steeds meer mensen die het met minder moeten doen en die kunnen het ook allemaal betalen haha. ik maak me alleen soms nog druk omdat ik ander werk moet gaan zoeken na mijn bevalling. ik zou graag 20 uur willen gaan werken en dat kan bij ons op het werk niet. ik werk nu al 11 jaar bij hetzelfde bedrijf en dan is het moeilijk om te gaan. en nu heb ik zoiets als ik een kindje heb dan ook maar een nieuwe baan als je snapt wat ik bedoel. xxx
haha ja het bed is nog heel gelukkig. zijn nu rond aan het kijken voor een bed maar wil dan wel met een rand (als je snapt wat ik bedoel) bij het voeteinde maar die zijn helemaal duur!!! oh echt ik wil nog zoveel hihi. wanneer win ik nou eens de staatsloterij?!?! maar op de eerste plaats wil ik een lief kleine beeb hihi!!!xxx
das leuk om daar te trouwen!!! ik wil er ook nog ooit een keer heen. maar ja zolas ik al eerder zei: ik wil nog zoveel!!!xxx
heel veel plezier van het weekend meis!!! nee dat lijkt me ook niks om met bekertjes en testjes in de weer te zijn bij je vrienden thuis. hopen dus dat je na het weekend pas een knal ovu-test hebt!!!xxx
.o0o. November .o0o. 1. 2. Ghurabaa, Flowers 3. 4. 5. Lastbelly 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. Elja81 14. Justme66 15. 16. 17. 18. Noordbrabant1981 19. 20. 21. 22. 23. 24. Joy2111 & Frou81 25. Flowers 26. 27. 28. Sugarblossom 29. 30. .o0o. December .o0o. 1. Lastbelly 2. Ghurabaa |ongesteld|negatieve test|twijfel test|zwanger!!| Flowers verplaatst naar de 25e..
Hey meiden.. Zijn jullie ook zo blij dat het bijna weekend is?? Helaas is mijn menstruatie weer gekomen deze ochtend. Moet zeggen dat ik ook erg emo ben vandaag. Net een klein stukje Derek Ogilvie (ofzoiets) gekeken. Vind het een verschrikkelijke vent en een verschrikkelijk programma maar moest zo huilen! Vond die vrouw zo zielig.. En daarna programma gekeken waarin een man van 72 als vrijwilliger werkte in het hospice waar zijn vrouw 4 jaar terug overleden was. Zo mooi wat die man allemaal voor anderen deed, ik weer huilen natuurlijk.. Maar goed dat mijn man er niet is, die maakt me altijd belachelijk haha.. Op naar ronde 5 dus. Nog even en we zijn op de helft van de MMM! (Ohja, als ik ongi ben kan ik ook wat pessimistisch worden haha). Nee vol goede moed en hoop gaan we gewoon verder. Twijfel of ik misschien toch ovulatietesten wil gaan gebruiken, ene kant wil ik het wel zodat ik gewoon een indicatie heb van mijn vruchtbaarste periode, aan de andere kant wil ik mijn rust en geduld niet verliezen.. Hmm dillema dus.. Nou eerst maar eens deze emo tijd doorstaan, dan kijken we wel weer verder @ Joy2111: Ik heb het gelukkig wel naar mijn zin op het werk ja. Vind het gezellig met de collega's en vind het werk leuk. Al word ik soms zooooooooooooooooo moe als bepaalde kinderen echt vervelend zijn. Er zitten er een paar bij die ik echt achter het behang kan plakken! (Oops did I say that out loud?) hihi..
Net een nieuwe ticker gemaakt en besef me in eens dat dit echt al ronde 5 (!!) is. Ik herinner me ineens het moment waarop ik net had geregistreerd bij ZP en bij iemand zag staan dat ze in ronde 5 zat. Toen vond ik dat zooo sneu, dacht nog "Jeetje, ronde 5 AL.." Die naïviteit was wel gauw weg, maar nu realiseer ik me dat ik zelf ook alweer in ronde 5 zit, wat is de tijd toch snel gegaan. Onvoorstelbaar.. Voel me eerlijk gezegd best onzeker. Hoe 'erg' is het als je al in ronde 5 zit? Hoe zeldzaam ben je dan, hoe ongewoon is dat? Zit me echt af te vragen wat er mis met me is
@Noordbrabant1981 Was gisteravond gezellig meer gepraat dan de winkels ingelopen haha ik wou dit keer echt voor truien kijken ach ja was eigenlijk wel super gezellig. Toen de winkels bijna dicht gingen zijn we nog warme chocolademelk met slagroom gaan drinken miamm!! Toen ik in bed lag voelde ik m'n rug enorm en had steek in mijn benen.. misschien omdat ik ook daarvoor mijn hele auto had gedaan. Wat ga jij dit weekend doen? @joy2111 Whaaaaaaa hahaha ik stort neer!
Het gaat. Het smaakt naar gewone kruidenthee maar net iets zoeter. Maar het smaakt niet zoals het erop staat dat je echt marshmallow proeft haha en die kauwgomballen thee smaakt al helemaal niet naar kauwgom maar naar gewone kruidenthee valt een beetje tegen. Die marshmallow dronk ik omdat het een klein beetje zoet is omdat ik ongesteld was ook omdat er geen caffeine in zit en omdat kruidenthee goed is Ohja die herfsthee wilde ik ook gaan kopen maar die hebben ze steeds hier niet in de winkel!