Voor mijn vmk in September heb ik ook tarwekiemolie geslikt. Ik denk wel dat dit heeft geholpen maar jammer van die vmk. Ik heb het daarna niet meer geslikt en niet zwanger afgelopen zondag en ook geen ene roze streepje te bekennen op mijn testen. Ik ben deze ronde wel weer tarwekiemolie gaan gebruiken. Die waren trouwens bijna op heb gister weer een nieuw potje met capsules bij De Tuinen gehaald. het is ook nog eens erg gezond om extra vitamine te slikken het is homeopatisch. Tarwekiemolie is rijk aan vitamine-E en beschermt tegen schadelijke invloeden van buitenaf. Door de tarwekiemolie wordt de doorbloeding van de baarmoeder optimaal, wat zorgt voor meer kans op een goede innesteling en de beweeglijkheid van zaadcellen. Je krijgt ook volgens mij wat dikkereslijm van waardoor het eitje zich beter kan innestelen. Te koop De Tuinen Prijs 11,59 Inhoud 60 stuks/capsules 1130 mg In te nemen Met een glaasje water, maximaal 3x per dag innemen bij: - ontbijt - lunch - avondeten. (Aanbevolen dosering niet overschrijden)
@justme66 Spannend!! Succes wij duimen he!! En de zwangeren onder ons.. komen jullie nog HCG strooien?
@Ghurabaa Jammers weer niet gelukt! Pfff ja echt he? ronde 5 zit ik ook al weer in. Haha wie had dat gedacht dat het nog zolang ging duren. Ik probeer maar te denken elke maand is een kans zolang je ongesteld wordt en een eisprong krijgt. Ik herken mij daar ook in. Zie je ronde 5/6/7 etc. denk ik van jeetje straks ik ook he!! Lekker een stuk chocola pakken jij en jezelf verwennen... Kop op meissie!
@Iedereen Gaat zo nog even de was ophangen. Ga verder niet veel doen vandaag. Heb echt geen fut en ben onwijs moe. Mijn ogen willen ook niet open blijven, dus ik doe lekker rustig aan. Straks even naar buiten met de hond wandelen meestal knap ik daar wel van op. En vanavond lekker TVOH kijken!!
@ghurabaa: jammer meis. Probeer inderdaad positief te blijven en te vertrouwen op een goede afloop. Het kan ook zo maar raak zijn in ronde 5 en dan denk je later misschien "zo dat was best snel"! Ik ben aan 't studeren vandaag, gaat best goed, maar is wel veel theorie! Nu dus even een rustpauze. Straks lekker lunchen en nog even wat schoonmaakactiviteiten opstarten... En vanavond volleybalwedstrijd, leuk!
@sugarblossom: ik denk dat je wel wakker wordt als je naar buiten gaat met de hond. Lekker frisse lucht opsnuiven, dat geeft energie!
@elja81 Ik ben lekker wezen uitwaaien deed me wel goed!! Succes met je studie en volleybalwedstrijd, jullie gaan winnen!!
@ghurabaa..Kom op meid positief blijven.. misschien moet je dan inderdaad ovutesten gaan gebruiken want misschien klussen jullie wel op het verkeerde moment...ik denk maar zo baat het niet dan schaadt het niet. @all..We gaan straks lekker voor het weekend weg naar vrienden in het Noorden. Mijn zoon is bij zijn vader en mijn stiefdochter is oud genoeg om alleen thuis te blijven dus we gaan lekker met zijn 2en. Ik heb er zin aan. Fijn weekend allemaal!
@ghurabaa, kop op he! het duurt bij de meeste mensen meer dan een half jaar hoor..... er is niets mis met je als je na 4 mnd nog niet zwanger bent hoor. hier heerlijk weekend! drukke week gehad met hoop gedoe :x wat kunnen mensen toch enorm stom zijn! zo, dat er ook weer uit. ik kies lekker voor mezelf en doe waar ik me goed bij voel, daar moeten ze het maar mee doen dacht ik zo! verder gaat het goed hier, lekker rustig deze dagen ruim voor mijn nod. einde ego bericht
@sugarblossom: Dankjewel voor de info. Heb vandaag een potje capsules gehaald bij het kruidvat. Nu in de aanbieding, was nu 1,85 kwijt voor 100 capsules. Ik zeg: koopje... haha. baadt het niet... Net ovutest gedaan, en had een heel licht streepje. dus hij komt eraan... uitputtend weekend voor de boeg dus, haha! Iedereen een fijn weekend en klus ze als je dat gaat doen!
@Frou81 Whaaaa echt? Ik kan het hier bij de Kruidvat niet krijgen en het is een grote kruidvat nog wel. Misschien eens naar een ander winkel van de Kruidvat gaan. Van welk merk is het? Kruidvat merk? Spannende tijd weer. Ik mag pas dinsdag ovulatie testen. Ben benieuwd! Moet mijn eisprong volgende week zondag krijgen als het goed is.
@justme66 Inderdaad dat moet je altijd doen hoor. Hopelijk heeft niemand je gekwetst! Wanneer kun jij testen? ga je voor je NOD testen?
Ja, gewoon kruidvat eigen merk... Ik heb het gewoon in een hele kleine kruidvat gehaald. Bruin potje, staat bij de vitamines van het eigen merk... Anders ff vragen ofzo?? Succes!
@Frou81 Had het toen gevraagd maar hij zei het is op en krijgen het niet meer binnen, maar dit was in September. Zal eens morgen bij een andere kruidvat gaan kijken. Dankjewel!! Hoevaak neem jij het in? lekkere smaak het die tarwekiemolie
fijn dat je het gezellig hebt gehad!!! mmm warme chocolademelk!!! ja dat zal wel komen doordat je je auto helemaal uit heb gedaan, kun je behoorlijk spierpijn van krijgen volgens mij haha. ik moet morgen werken tot 5 en ben dan meestal kei kapot omdat het op zaterdag meestal druk is in de winkel. denk dat we 's avonds lekker op de bank neerploffen en een filmpje kijken. en zondag wat poetsen en misschien nog even ergens op bezoek. en dan is het zo weer maandag. volgende week zaterdag eindelijk weer een keertje vrij. dan gaan we naar ikea kijken voor een nieuw bed. jij nog plannen voor het weekend? xxx
hey meis, *** dat je ongi bent geworden!!! dikke knuf!!! ik dacht ook dat ik nooit zo vroeg ovu-testen zou gaan gebruiken maar heb ze nu twee rondes gebruikt en weet nu al aardig hoe mijn cyclus verloopt. ronde de 14e dag positieve test en twee weken en een dag later ben ik ongesteld, erg makkelijk dus want vind het makkelijk om te weten wanneer ik ongesteld moet worden. verder weet ik dan precies welke dagen we zeker moeten klussen. maar je moet echt doen wat je gevoel zegt!!! haha ik vind derek altijd wel leuk om te kijken hihi. ik jank sinds ik gestopt ben met de pil echt veel, kan echt janken om helemaal niks. mijn vriend moet dan af en toe wel lachen . fijn weekend!!!xxx
warme chocolademelk, mmmmmmm heerlijk! heb je vast lekker van genoten! ben wel gekwetst, maar dat was prive..... op mijn werk doet iemand een partijtje moeilijk voor gevorderden, das soms lastig mee omgaan :x maar kan het bij mijn andere collega's goed kwijt (die hebben er ook last van) en bij mijn mannetje uiteraard ook! prive heb ik een hele lieve maar lastige moeder. snel gekwetst enzo en dat kwetst mij weer.... als ik mijn eigen leven leidt (en dus niet doe wat ze zegt en ook iets minder contact opneem) is ze meteen teleurgesteld. heel lastig! met hulp kom ik wel van haar los, maar blijft lastig.
ik ga niet testen voor mijn nod, zelfs een paar dagen later. mijn laatste cyclus was namelijk iets langer. maar eerst zien of ik dat volhou hoor!