is goed meid!!! is niet erg!!! ik dacht dat ik er meer mee bezig zou zijn maar vind het bij mij nu wel mee vallen. ik zie ook elke keer wel of ik ongi word en als ik niet ongi word dan wacht ik nog een dagje af en dan ga ik pas testen(is nog niet gebeurd). misschien is het dan ook wel eerder raak als je er niet zoveel mee bezig bent. gebruik nog wel ovu-testen maar vind dat wel makkelijk omdat ik dan ook weet wanneer ik ongeveer ongi moet worden. fijn weekend!!! xxx
haha bij mij wordt het ook een hangdag, net gepoetst en nu lekker bankhangen en vanaaf filmpje kijken. fijn weekend!!! xxx
Ha meiden, Vandaag dan toch ongesteld geworden. Had het wel verwacht, aangezien ik afgelopen donderdag nog negatief getest had. Wel balen dat m'n cyclus zo onregelmatig is. Eerst 31, nu 36 dagen. Nou ja, we zien wel de volgende ronde. Net als Ghuraba, wil ik proberen er niet te veel mee bezig te zijn! Net even wezen kijken bij ons nieuwe huis. Nou ja, huis... er ligt alleen nog maar zand Duurt nog wel een jaar voordat het klaar is, maar nu al heel veel zin in!! Mag ik weer op het lijstje: nieuwe NOD 13 nov. (????). Vanavond lekker So you think you can dance kijken; ik vind dat zo'n leuk programma! Fijne avond allemaal en fijn dat we elkaar weer gevonden hebben na die vervelende crash. xx
@elja81...toch balen meid dat je ongesteld bent geworden ...met frisse moed op naar de nieuwe ronde. @noordbrabant...zere borsten kan een goed teken zijn. @enjoyllive..leuk hoor al die reacties! @sugarblossom... we waren vannacht om 2.00 thuis van de verjaardag van mijn schoonzus.. is altijd erg gezellig. @ghurabaa... ik merk aan mezelf dat ik er nu ook minder mee bezig ben... ik heb dan wel ovutesten deze maand maar voel me ook niet meer zo ongeduldig maar veel meer ontspannen.. Ik heb dan wel een banner maar das meer voor mezelf want kan soms heel warrig zijn en dan vind ik een banner wel handig. Hoe bevalt je werk je nu ? Vandaag bij mijn andere schoonzus geweest en toen impulsief besloten dat we met zijn 4en een weekendje Barcelona gaan doen.. gelijk vlietickets en hotels bekeken voor in maart dus gaat vast leuk worden. Morgen weer een nieuwe werkweek dus vanavond op tijd naar bed. Leuk dat iedereen weer terug is! Fijne avond meiden!
Zo...het was even zoeken, maar heb jullie gevonden Ons clubje kon niet beter geopend worden. Enjoyllife gefeliciteerd meid!! En nu maar flink strooien Elja82 jammer meid. Justme66 zie dat je over 4 dagen kunt testen. Lukt dat nog 4 dagen wachten We duimen voor je! Ghurabaa ik herken je gevoel. Lekker doen waar jullie je goed bij voelen. Joy2111 leuk hoor een weekendje naar Barcelona! Hebben jullie inmiddels geboekt? Wil deze maand de ovutesten eens uitproberen. Heb ze inmiddels besteld en zaterdag lagen ze op de mat. Heb het pakketje alleen nog niet opengemaakt. Heb een druk weekend achter de rug. We zijn ook weining thuis geweest. Vanavond eerst maar eens de zooi thuis opruimen en dan het pakketje openmaken.
.o0o. Oktober .o0o. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Justme66 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. Noordbrabant1981 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. .o0o. November .o0o. 2. Joy2111, Ghurabaa, Flowers 13. Elja81 |ongesteld|negatieve test|twijfel test|zwanger!!| Elja81 toegevoegd op 13 november
@ Joy211: Ja ik wil die stress gewoon niet meer. Nja, stress is een groot woord maar ik was op een gegeven moment alleen nog maar gefocust op het zwanger worden. En dat mijn man laatst aangaf dat hij nu echt de 'druk' voelde was voor mij wel even een moment waarop ik inzag dat het zo niet heel lang leuk gaat blijven. En je weet natuurlijk nooit hoelang je er over doet. Stel dat je na een jaar de MMM in moet en dan nog heel lang bezig bent, dan heb je volgens mij niet echt meer een fijn sexleven, en dat is toch ook belangrijk in je relatie. Dus vandaar dat ik heb besloten om me er minder op de focussen. Gister mijn man verteld dat ik ook geen ovulatietesten meer ga gebruiken en dat ik ook niet meer wil bijhouden wanneer ik vruchtbaar ben. Ik voel dat zelf altijd wel maar mijn man zei dat hij liever niet wil weten wanneer dat dan is, dus ik ga er vooral ook niet meer constant over praten. Merk aan mezelf dat alleen mijn voornemen me al meer rust geeft. Eerst probeerde ik me krampachtig vast te houden aan de hoop dat het misschien deze ronde raak is, nu probeer ik me er bij neer te leggen dat het komt wanneer het komt en tot die tijd stop ik met dagen tellen, wat klussen betreft doen we dat toch vaak zat
De film Verschrikkelijke Ikke was trouwens erg leuk! We hebben hem 3D gekeken, dat is zoo leuk! Eerste helft zaten we achterin maar de bios was zowat leeg dus tweede helft gingen we meer voorin zitten en dan is het nog veel leuker! Dus aanrader.. Kom net van mijn eerste naailes, volgens mij is dat hele naaien wat minder makkelijk als ik vooraf dacht! Haha.. Ben aan een rok begonnen maar snap er niks meer van dus kan pas volgende les weer verder. Straks ff lekker naar de stad, van mijn vrije dagje genieten. Ohja (weet niet meer wie het vroeg) maar vind mijn werk wel leuk. Moet wel zeggen dat ik het erg zwaar vind! We hebben 13 kindjes van 6 mnd tot ongeveer 1,5 jaar oud en zijn met 3 leidsters. Je hebt best veel verantwoordelijkheid en de dat is helemaal gestructureerd. Ik ben van baan geswitcht omdat ik graag iets wilde doen wat 'lekker relaxt' is, maar vraag me af of dit ooit lekker relaxt gaat worden! Haha. Ik zie collega's die er al jaren werken ook hele dag gestrest rondlopen :S
@elja81 Jammer zeg van je ongesteldheid volgende ronde maar weer en er flink tegen aan!! Haha ja echt he? Ik woon net een anderhalf jaar samen en onze tuin is nu bijna af dus kijk maar en het is nog zelfs een hele kleine tuin maar een nieuwbouw huis en hebben daar allemaal stenen, glas en rommel en noem maar op in de tuin laten liggen zonder het normaal op te leveren inclusief binnen. 8)
@Ghurabaa Oooh die film die wil ik ook graag zien! Die lijkt mij zoooo leuk en grappig haha en dan zeker in 3D Ik hoop zo graag dat het wat stiller wordt op je werk!
haal mij ook maar vast van het lijstje, ongi is er nog niet, maar verwacht m wel..... komende ronde maar even zonder banner en ovu testen, ei komt toch mooi op schema en voor de rest zien we het wel!
@Joy2111 Wow jij was laat thuis! Gefeliciteerd met je schoonzus ^.^ Trouwens wat leuk Barcelona even ertussen uit.. lekker hoor! Ik wil er ook weer eens even tussenuit gaan. Mijn laatste weekje weg was 7 juni 2010.. zat te denken om ergens heen te gaan tijdens de winter maanden. @Iedereen Heb net wat chocola naar binnen gewerkt (had opeens zo'n snoep trek) ik zal wel niet veel eten vanavond
@ All: Net lekker gegeten. Straks worden me haren lekker geknipt en geverfd heerlijk zeg kan ik altijd naar uit kijken. Verder optijd me bed in ben moe van het niks doen. Heerlijk even tv kijken op bed en kroelen met mijn ventje! Greetz
@Flowers...leuk dat je er ook weer bent! Volgens mij zijn we weer compleet @Sugarblossom...jij ook nog gefeliciteerd met je paps.. Heb vandaag ook 4 repen chocola gehaald en kan me bijna niet inhouden...ik begin er zo maar aan...waarom zal ik mezelf gek maken met repen in de kast. @ghurabaa...mijn vriend wil ook niet weten wanneer ik vruchtbaar ben dus hij weet van de testen maar wil niet weten wanneer ik ze gebruik en wanneer ze positief zijn...kan ik me best indenken dus hou het lekker voor mezelf. Fijn dat je nu met iets meer plezier naar het werk gaat... hopen dat je aan die stress kan wennen. @Justme..ik blijf duimen voor je hoor want er wordt hier genoeg hcg rondgestrooid. Door die crash mis ik nu wel de recepten van de kofta en de spagettisaus...kunnen die weer geplaatst worden? Vanavond lekker op de bank Bones kijken en dan op tijd naar bed...morgen weer een drukke werkdag! Fijne aaf meiden
Spagetti a la Sugarblossom - Recept Ingredienten - champignons - uien - taugé - curry - sambal - chilisaus - bakboter - tomaten puree - tomaten spagetti saus - ketjap manis - rundergehakt - zout en peper Bereidingswijze Zet een pan op met water voor de spagetti wanneer het kookt doe je de spagetti erin. Kijk op de verpakking hoelang je dit moet koken en voeg er nog een snufje zout aan toe. Pak een (grote) bakpan en laat er wat bakboter in smelten. Doe er nu rundergehakt in (ik maak er geen balletjes van maar ik hak het in stukjes tijdens het bakken) hierbij voeg je champignons, uien en taugé toe en nog even goed roeren! Voeg toe: tomaten spagetti saus, tomaten puree, ketjap manis, mespuntje sambal, wat chilisaus, curry en peper en zout en dan ga je weer roeren en even proeven of het wel lekker is geworden. Is de gekookte spagetti klaar voeg dit toe bij de saus. Onze tip! Maak het een dag van ter voren klaar zo is hij veel lekkerder. Eetsmakelijk!
@Enjoyllive Wat leuk! Wat voor kleur had je en welke kleur heb je nu genomen? of gewoon dezelfde maar dan even bij geverft/opkikker? Heerlijk joh ga zo ook tegen m'n lieffie aan kruipen.. morgen om 7:45 eruit en zo geen zin in hahaha! Heb nu helemaal geen slaap pfff dit gaat nog wat worden vannacht. Had al om 19:00 tot 20:00 geslapen.