Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Noordbrabant1981
    Lekker klinkt dat die pasta ham/kaas schotel en dan nog een salade erbij dat kan ik altijd eten salades miammy!

Jaaaa echt wel, de jouwe ook! Hou echt zoveel van mijn ouders. Ik heb net voor mijn ouders zo'n december lot gekocht, voor mijn schoonouders en voor mijn zus moet ik er ook nog één kopen maar die zie ik pas 5 december met Sinterklaas.

Vanavond ga ik er ook één aan mijn vriend geven hihihi :D echt een verrassing. Weet niet wat ik heb al 2 dagen, heb echt zo'n rare bui.. ben heel vrolijk enzo hahahaha! :p

P.S. duim ook voor jou!!

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @elja81
    AH heeft altijd wel lekkere recepten he? Jammer zeg dat je vader ver weg woont van je. :(

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Flowers
    Brrrr kwam je nog wel vooruit? die wind is niet normaal meer he? Is je testje al iets donkerder geworden? Fijn weekend ^.^ en voor de andere hier ook!

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @justme66
    Inderdaad wat @Frou zegt! De 6e wordt de jouwe ik duim mee!! Ik duim mij suf ;) en vingers maken overuren meiden hahaha. Je moet inderdaad positief blijven want als je rare dingen gaat doen en tijdens de seks denkt van dat het toch niet gaat lukken dan gaat het ook niet lukken. Dus heel goed van je mops!

5. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @justme...balen meid...maar goed dat je zo positief bent!!

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugarblossom...wat vreemd die testen maar gewoon blijven doorklussen...en testen alhoewel ik ook denk dat je ei geweest is..want er zat er van de week toch 1 bij die echt knalde?

7. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @flowers...wat een K** weer he..
    Je waait compleet uit je vel..
    Hier eindelijk droog.
    Morgen komt Sinterklaas dus moet ik in de koude, winderige, natte haven staan.....zooooo geen zin in maar ja, mijn zoon stuitert al de hele dag van opwinding...

8. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @all....hier lekker weekend en zo ff koken..
    Wordt roerbakmie... en daarna even de boodschappen voor het weekend doen want morgen is mijn vriend Zwarte Piet dus die is de hele dag weg en dan kom ik niet aan de boodschappen toe ( heb geen rijbewijs:().

Fijne aaf meiden!

Voor degene die tegen NOD aanzitten succes en deuren dicht voor de rode duivels!:x

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Ik denk het toch echt ook want slijm neemt geloof ik af hier. Precies wat @justme66 zei denk dat het een korte LH piek is geweest. Jaaa die laatste 2 strepen/testen onder die vandaag en ben normaal super knallende testen gewent. Heb nu dan mijn eisprong op dag 12 of 13 gekregen hihi nog netjes. ;)

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    gewoon een beetje op je lichaam vertrouwen en de marges lekker ruim nemen! dan komt het allemaal goed!

hier beetje aan het shoppen geweest, toch beetje sjaggie nu, hormonen he ;) zo lekker kopje soep maken met een broodje, echt ff zin aan!

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoop dat het morgen droog is voor je vriend!! ;) Zeker deuren dicht allemaal van die duivels, maar die krengen blijven komen whahahaha :D Fijn weekend!

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Vriend is vanavond naar bedrijfsfeestje en vriendinnen mochten niet mee dit keer, echt jammer! Ik blijf wel lekker thuis vanavond lekker TVOH kijken :p zo even kijken wat ik me het eten gaat doen. Iemand suggesties? Gister pizza op.. had het beter voor vandaag kunnen bewaren.

13. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik snap er ook niks meer van... Heb net een ovutest gedaan en deze was weer omo wit. Had gisteren alleen een lichte streep en nu is er dus niks meer te zien :(

Heb nog 3 ovutesten liggen en ga gewoon verder met testen, maar wat denken jullie?

Dit is de test van gisteren..

14. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sugar hoe plaats jij je foto's hier op de site? Als ik 'm via bijlage doe dan komt ie standaard onderaan m'n bericht te staan :(

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Flowers
    Dacht dat ik een gekke test had maar jij dus al helemaal en raar dat hij nu al omo wit is. Zie je geen vaah streepje meer op die ovutest van vandaag? Ik denk dat je eisprong wel is gesprongen nu!! Test morgen anders nog een keer voor de zekerheid. Heb je ook testen van eergister enzo?

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Flowers
    Ga naar: de paperclip hierboven. Bladeren en uploaden. Even sluiten en opnieuw paperclip aanklikken en dan dat bestand hier aan toevoegen. Of deed je dat al zo?

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    misschien ben je te laat begonnen met testen?? of toch teveel gedronken voor de test? nog ff doorklussen en dan afwachten maar weer.

18. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Zo! Hier is echt weer veel gekletst!
    Het weer is er niet echt beter op geworden na gisteren, veel waaien enzo. Bah.!!
    Had vandaag echt kei veel afspraken staan met m'n stagiaire, ouders en een aantal andere mensen van t werk.. pff.. echt zo'n dag dat je alleen maar zit te vergaderen! Bah!! Dan duurt de dag echt te lang! Maar goed, volgende week weer een rustig weekje zullen we maar denken, alhoewel ik wel weer wat afspraken heb... Nu GTST kijken en dan TVOH :D!
    Morgen komen m'n ouders een dagje op bezoek (die wonen kei ver weg :(:(:() dat is altijd gezellig!
    Morgenavond nog een verjaardag van m'n vriend z'n tennismaat.. Jippie.. *niet dus*

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dit wordt een relaxweekend heb ik besloten! zo ff een maskertje en morgen of shoppen of een massage laten doen......morgen beslis ik wat het wordt, of dat ik lekker thuis blijf met een boek! (als het huishouden gedaan is.....)

20. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @flowers....das raar.... ik zou wel blijven doortesten en misschien zoals justme al zegt...te veel gedronken voor de tijd??
    En voor de zekerheid om de dag blijven klussen...

@all... ik dacht ook lekker TVOH te kunnen kijken maar net is een goede vriend langs gekomen met een nieuw spel voor de PS3 dus zitten er nu 2 mannen voor de tv te schieten en te vloeken...
    Daar gaat mijn rustige avondje want heb het gevoel dat de kogels me hier om de oren vliegen..

Deel Deze Pagina