Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze duimen draaien overuren voor Elja!!

Justme wanneer is jouw nieuwe NOD?

Ik ga zo weer een ovutestje doen...

2. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Frou hoe voel je je vandaag? En is jullie lekkage inmiddels verholpen?

Joy wat grappig dat je zoontje je vriend helemaal niet herkend heeft. Gelukkig maar, anders had je heel wat uit te leggen ;)

Vandaag hoef ik lekker niet de keuken in. Mijn man heeft zin in vis, dus gaat zo een plate bij de viswinkel halen. Misschien dat ik vanavond samen met mijn schoonzusje naar 2 nichtjes ga om koffie te drinken. En anders lekker met een filmpje op de bank :)

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @elja...EN EN EN???
    Heb je al getest?

Hier eten mijn zoon en ik ook wat makkelijks want vriendlief eet met alle pieten samen en mijn stiefdochter eet bij een vriendin.

4. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Ha meiden,
    Nou, nog steeds een lekkage. Weten wel waar het vandaan komt, dus vriendjelief en papaatjelief hebben wat de doen volgend weekend...
    Verder voel ik me nog steeds: RAAR... Heb echt een opgeblazen gevoel, constant. Broek zit niet lekker, zit wat strak en mijn borsten staan op springen (voor mijn gevoel dan). Gisteren de hele dag een zeurend gevoel gehad in mijn onderbuik. Dat is nu wel weer over.

My body plays tricks on me...

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    mijn nod is 10 december, zet maar op het lijstje!

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Iedereen
    Wij zijn uiteten geweest in Duitsland (doen we vaker) wonen dichtbij de BE en DL grens. Was weer lekker!! Mijn ovulatietest was vanmorgen bijna hetzelfde als gisterochtend. Het is misschien maar net een tintje lichter, scheelt bijna niks ;)

7. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het duimen. Helaas heeft het niet geholpen, want ben vandaag ongesteld geworden. Ik baalde even flink, maar heb het nu van me af kunnen zetten en lekker van een lui dagje genoten! Nieuwe NOD is 17 december, kan iemand dat op het lijstje aanvullen?

Wat grappig Joy, dat je zoontje je vriend niet herkende als zwarte piet. Wel z'n schoenen dus, haha.

Ghurabaa, leuk dat je er weer bent! En veel plezier alvast met koekjes maken voor dinsdag. Dat worden vast weer onwijs mooie decoraties als ik die foto's van de vorige keer herinner.

Frou, balen van die lekkage. Is nooit fijn zoiets. En apart hoe je lichaam zich gedraagt!

Flowers, was de visplate lekker? Wij hebben een ovenschotel gegeten met prei, zalm en paprika samen met aardappel uit de oven. Smaakte lekker!

Morgen ben ik alleen thuis, m'n vriend moet dan werken. Ik denk dat ik lekker met een boek op de bank kruip. Fijne avond nog en tot snel.

8. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    .o0o. November .o0o.

1.
    2.
    Ghurabaa, Flowers
    3.
    4.
    5.
    Lastbelly
    6.
    7.
    8.

9.
    10.
    11.
    12.
    13. Elja81
    14. Justme66
    15.
    16.
    17.
    18. Noordbrabant1981
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24. Joy2111 & Frou81
    25. Flowers
    26.
    27.
    28. Sugarblossom
    29.
    30.

.o0o. December .o0o.
    1. Lastbelly
    2. Ghurabaa
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10. Justme66
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17. Elja81
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

|ongesteld|negatieve test|twijfel test|zwanger!!|

Elja en Justme helaas op rood en nieuwe NOD toegevoegd

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Ghurabaa
    Wat goed van je da je lekker aan het bewegen bent. Succes in deze nieuwe ronde! :)

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Flowers
    Mag mijn NOD op 26 november? denk dat het eerder is door mijn vroegere eisprong ^.^

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Hihihi :p inderdaad even op de wachtbank weer hier! ;)

Whahaha oh oh.. maar gelukkig had je zoon je vriend niet herkent haha! Was het nog te doen met het weer bij de intocht van Sinterklaas? Hier regende het gister zo erg overal plassen en gieten. Hadden veel water overlast hier in het zuiden. Bah kreeg de rillingen van die regen steeds. Het nu voor het eerst even droog.. hopelijk houd dat even aan!

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Is dat zo iets als body buik en benen? haha of hoe heet dat ook alweer? ;)

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @elja81
    Jammer Elja :( dan maar gauw een kerst kadootje voor jou de komende maand! Succes in de volgende ronde moppie! *knuffel*

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Flowers
    Heb je al een positieve ovulatietest? Ik eet vanavond ook een visschotel echt heerlijk! Hoe was de jouwe?

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Frou81
    Waar zit de lekkage? echt rot zeg! :( ben benieuwd joh deze maand ik hoop voor roze.

@Iedereen
    Ik ga naar de stad kijken voor wat winterkleding en we kunnen boven weer geen tv kijken. Ik denk dat die ouwe tv boven gewoon kapot aan het gaan is (was al niet best meer) en dat hij de kastjes van de ontvanger kapot maakt steeds want het is weer hetzelfde liedje als verledenkeer en had toen een heel nieuw kastje gekregen. :(

16. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sugar jij woont toch ook in het Zuiden, hebben jullie geen wateroverlast? Zag beelden op het journaal en ben blij dat het in het midden van het land niet zo erg is. Wat handig trouwens dat je zo dicht bij de grens woont.
    De visschotel was weer heerlijk. We hadden gamba's, inktvisringen, visfilet, bokronis (volgens mij is dat ansjovis), schol en lekkere olijven.

Frou hoop dat je lekkage snel is verholpen en dat het maar niet al te veel gaat regenen. Leuk he wat je lichaam toch allemaal doet na de eisprong ;) Nog ruim een week en dat weet je meer :)

Elja wat balen meid. We weten allemaal wel hoe je je voelt. *dikke knuffel* en op naar de volgende ronde!
    Mijn man gaat ook zo werken en ik ga zo maar eens aan het huishouden beginnen en daarna ook lekker met m'n boek op de bank.

17. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Had gisteren weer een positieve ovutest. De streep was iets duidelijker dan die van donderdag. Echt vaag dat die van vrijdag geen 2e streep liet zien :( Vanmiddag weer testen..
    Mijn banner klopt ondertussen dus niet echt meer ;)

Ga maar eens aan het huishouden beginnen. De wasmachine is net klaar, dus ga snel m'n was ophangen zodat de volgende was erin kan.
    M'n vriendin belde net en komt vanmiddag met haar kids langs. Kinderen droppen we achter de playstation zodat we ongestoord kunnen bijkletsen :D

18. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    .o0o. November .o0o.

1.
    2.
    Ghurabaa, Flowers
    3.
    4.
    5.
    Lastbelly
    6.
    7.
    8.

9.
    10.
    11.
    12.
    13. Elja81
    14. Justme66
    15.
    16.
    17.
    18. Noordbrabant1981
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24. Joy2111 & Frou81
    25. Flowers
    26. Sugarblossom
    27.
    28.
    29.
    30.

.o0o. December .o0o.

1. Lastbelly
    2. Ghurabaa
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10. Justme66
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17. Elja81
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

|ongesteld|negatieve test|twijfel test|zwanger!!|

Sugarblossom verplaatst naar 26 nov

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    bbb is inderdaad iets met buik billen benen, ze noemen het overal weer anders maar komt neer op low impact oefeningen voor de juiste delen van mijn lijf ;) heb laatst rugpijn gehad en daarom maar ff weer sporten. merk het wel hoor, low impact heeft best wel high impact :D

de meeste kinderen herkennen mensen niet als ze als zwarte piet of sinterklaas verkleed gaan, heel apart. zijn wel eens testjes mee gedaan, een juf die zich voor de klas omkleed als sinterklaas. op het eind wist niemand meer waar de juf was..... heel grappig!

20. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Bah, wordt helemaal gek van die regen! Wij wonen vlakbij de Belgische grens, nou, wat een water is er gevallen de laatste dagen... We hebben een huis met Franse kap, en via een balk na de knik komt het water naar beneden. Op de slaapkamers zijn de zijwanden, met "valse" wandjes recht, dus daar achter lekt het water, en dat komt dus via het plafond en de muur in de woonkamer naar beneden. Heel fijn, gisteren kunnen dweilen, toen plastic neergelegd (heb een nieuwe houten parketvloer), maar vanmorgen was het daar ook al weer overheen. Nu is het gelukkig weer wat droger en ze geven de komende dagen ook geen regen meer. Hoop dat de voorspellingen kloppen... En dan vrijdag komt mijn papa om samen met mijn vriend het dak te bekijken, en hopelijk de lekkage te verhelpen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH, wordt er gek van...

Verder voel ik me weer wel wat beter. Borsten zijn nog steeds gevoelig, en sinds gisterenavond heb ik wat last van bruinige afscheiding. Probeer niet te veel op roze te hopen, want dat kan alleen maar tegenvallen. We wachten maar af...
    Ik denk dat mijn banner aangepast moet worden, omdat mijn NOD eigenlijk wat eerder zal zijn, maar ik laat het maar staan, kan geen kwaad...

Share This Page