Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Uiteraard maken mijn duimen ook overuren!!

Kom op meiden we gaan voor een Roze maand...
    Al het HCG wat we kunnen vinden moeten we opsnuiven!

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @elja81
    Mijn vriendin heeft ook een paard maar die moest naar binnen en kon sinds vandaag weer naar buiten. Bij haar viel het net mee gelukkig zei ze. ;)

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Boxspring jeeeej! Heb je iets met veer erin genomen of zonder veer? wij hebben zonder. Anders vlieg je tijdens het klussen ;) haha grapje! :D

Duizeligheid was bij mij wel een zwangerschaps symptoom. Weet nog voor die vmk wat was ik duizelig zeg werd er helemaal eng van! :$

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Wheheheheheee :p:D LOL!!!! Ja was echt erg joh.. haha bij jou ook al.. is wel goed zeggen ze die vochtigheid en mogen ze inderdaad blijven leven die visjes ^.^

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Is dat dat je eieren, kaas of melk producten eet? ik ben daar ook veel meer mee bezig de laatste tijd. Ze zeggen dat je daar voller van raak en dat is wel waar en pak ik niet zo gauw iets lekkers zoals tussendoortjes. Ben een kleine eter maar snoepen dat ik kan zeg! ;)

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Frou81
    Ik heb echt dat het wat betekend!! Wel vervelend die misselijkheid brrr was het vanmiddag eventjes ook.

@Joy2111
    Je kunt al testen 6 dagen voor NOD met de nieuwe testen van Zwanger en Kids. :) Is zeker een goed idee dat testen, had ik ook gedaan! Hopelijk heb je dan een positieve uitslag natuurlijk!! :D Wanneer ben je jarig?

@Iedereen
    Ik heb de hele avond al steek/gerommel in mijn schaambot/baarmoeder (denk innesteling) het prikt het voelt alsof ik ongesteld ben en heb vollop slijm en het kieteld daar beneden brbrbrbr. Haha @Noordbrabant1981 toevallig dat je het vroeg vandaag! Zooo lief dat je ook mee duimt :p

7. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugarblossom....ik heb de gewone dipsticks van Zwanger en kids..kan ik daar 6 dagen voor NOD mee testen?
    Ik heb totaal geen misselijk gevoel ( ook niet toen ik vorige x zwanger was) maar heb wel steken onderin mijn buik en sinds vandaag een zeurend gevoel in mijn onderbuik.
    Maar dat had ik vorige maand ook en dat zei ook niets.
    En heb enorm veel afscheiding..we wachten dom af.

Ik ga zaterdag een testje doen en dan vier ik mijn verjaardag s'avonds.
    Ik ben zondag echt jarig maar dan viert mijn zus het ( tweeling) dus dan verjaardag bij haar.

Fijne aaf meiden!

8. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    hey hey,
    Nou, nog steeds misselijk de gehele dag door, behalve als ik iets in mijn maag heb, dan gaat het weer even tot mijn maag weer leeg is. Doet me zo denken aan mijn wagenziekte van vroeger. Gelukkig hoef ik niet over te geven, want dat is zo smerig...

Met jullie alles goed? Hoop dat dit een hele roze topic wordt binnenkort!

9. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @frou..Onze nod is hetzelfde...wanneer ga jij testen?
    Ik zaterdag 20 nov (niet vanwege ongeduld maar ivm alcohol op mijn verjaardag)

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Joy2111
    Die dunne gevoelige dipsticks kunnen 4 dagen voor NOD getest worden. Deze moet je dan hebben: 3 uiterst gevoelige zwangerschapstesten midstream - Zwanger & Kids en ik zie dat je nu gratis bij elke bestelling 3 gevoelige zwangerschapstesten dipstick erbij krijg voor niks :p dat is nog eens leuk!

Kan het innestelen zijn die steekjes. Had het gisteravond zo erg en vandaag iets minder dus dan zal dat het wel geweest zijn. Jammer dat alles op ongi of zwangerschap kan duiden he? anders wisten we gelijk :D waar we aan toe waren!

Zondag.. nog een paar nachtjes slapen!!

11. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugarblossom....Ik heb al van die dipsticks in huis en die ga ik zaterdag gebruiken en dan zit ik 4 dagen voor NOD.
    Wel handig om te weten dat je ze nu gratis krijgt voor de volgende bestelling van ovutesten ( hopenlijk niet nodi)
    En wat betreft nog een paar dagen en dan is het zondag....STTTTTTT zie er vreselijk tegenop om 30 te worden.

Hoe vind je trouwens mijn plaatje??
    Ben al helemaal klaar voor de kerst!!

12. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey meis, haha wij hebben wel een matras met pocketvering ofzoiets:(. nou dan zullen we eens gaan testen of ik kan vliegen haha!!! nou het is zoals ik al dacht, ben net ongi geworden. weet nu echt precies hoe het elke maand gaat. op dag 12 positieve ovu-test. dan de dag daarna waarschijnlijk de eisprong. en dan precies twee weken daarna ben ik ongesteld. maar nou snap ik er helemaal niks meer van. mijn banner zei vandaag dat het dag 27 is van de cyclus en ik tel dag 26. mijn laatste ongi begon op donderdag 21 oktober en dan moet ik toch tellen tot de dag voor de volgende ongi? dus de laatste dag die ik dan tel was dan toch gister? dan kom ik uit op dag 26. raar:(;):(!!! xxx

13. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    joepie!!! nu hopen op ROZE!!! tuurlijk duim ik voor je moppie!!!xxx

14. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey meis, thanks dat ik je vriendinnetje hier op ZP mag zijn!!! hopelijk voel je je gauw beter!!! en hopen dat het raak is!!!xxx

15. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey meiden, wie kan er mij op rood zetten? het is weer zover, snik snik. op naar ronde 5!!! maar 1 voordeel: morgen mag ik dus een lekker broodje filet american eten van mezelf hihi, mmmmm!!!!!!!!!!!! fijne avond/nacht nog iedereen!!!! liefs!!!

16. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Hey hey,
    Ik ga maandag testen denk ik! Heb niks van feestjes dit weekend. sterker nog, moet zondag werken...
    Nog eventjes geduld hebben dus... :)

17. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Insgelijks! Als die misselijkheid roze betekend, mag ie nog wel een paar weken aanhouden, hoor. ;)

18. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Nou meis, volgende ronde beter! Genoten van je broodje filet americain?

19. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @Flowers&Sugarblossom; Ik hoefde uiteindelijk niet met de bus mee gelukkig :D! Een collega kon me toch nog ophalen! Ik was haar ZOOOO dankbaar! haha!

20. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    30 valt wel mee joh! :D Bij ons is bijna de hele vriendenkring al 30! (Behalve ik want ik ben de jongste:)) & Leuk plaatje :D Sinterklaas is pas net in het land ;)

Share This Page