@noordbrabant...Balen meid!! dikke knuf! @femme....vind kerst veel leuker en tis hier vandaag zo koud en guur dat ik elk moment sneeuw verwacht dus kan niet wachten tot ik de boom kan zetten... Voor mijn gevoel is 30 heel oud en ben je twintiger af en daar kijk ik tegen op.
@Joy2111 Handig! Ik ben benieuwd hoor Joy, die spanning stijgt nu al.. Hoop het ook dat we geen nieuwe ovulatietesten hoeft te kopen, scheelt me nog eens wat centjes ja he, dus kom maar op roze wolkje Jaaaa die is leuk! Heb zo'n zin in de kerst ^.^ kan nu al niet wachten!! 30 valt mee joh meissie! Maar ik snap wat je bedoeld hoor.. had dit ook toen ik dit jaar 26 werd beeeeh! Heb het elk jaar dat ik denk van jeeej overleefd, feesten maar wel weer ouder haha
@noordbrabant1981 Hahahaha ben benieuwd of dat ook zo veert!! Neeee :x niet weer! Ik wil zo graag dat het voor ons allemaal uit komt.. we komen HCG te kort hier wie kan nog even strooien? Ik ga je weer heel veel succes wensen in ronde 5? ben je nu? *knuffie* Die tellers kloppen niet altijd haha heb ik steeds ook gehad met die tickers/tellers. Die van Lilypie telt ook een dag korter dan het altijd moet zijn als ik 'Trying to concieve' ticker aan maak. Het tellen doe je trouwens goed!
@Femme Wat lief van je collega, kijk dat is nou eens even geluk hebben! Heb je al iets over je auto gehoord? of moet ie nog gemaakt worden?
@Iedereen Ga vanavond om 20:00 uur met mijn moeder naar Ladies Night !! Heb er echt zin in. Hapje, drankje (drankje laat ik even staan) gratis op de foto, kersttips etc. en een gratis gevulde goodiebag als je naar huis gaat! Heb nog steeds last van steken. Noem het geen steken meer maar krampen, pfff dit heb ik nog niet gehad zo erg. Het is nog erger dan maandag en heb een koppiepijn en ondanks dit ben ik super happy haha zal wel komen omdat ik vanavond naar die Ladies Night gaat.
Ja ik heb een lieve collega! Ja m'n auto is eindelijk weer gemaakt, het reservoir was lek van mn koelvloeistof, dus die hebben ze even gemaakt! Gelukkig! Ik kan echt niet zonder m'n auto , ben zo gehecht aan dat ding!
@all; Pff.. wat een kou buiten of ligt dat aan mij!? Hier nog steeds niks, tteunisbloemolie werkt ook niet volgens mij, maar goed, we gaan er mee door.. Heb echt al kei lang ook last van m'n buik; steken, kramp, zwaar gevoel. Heb gister een test gedaan en hij geeft niks aan.. dus niet zwanger.. Snap er echt werkelijk niks meer van.. Voel me zelf er best zielig onder haha!.. Iedereen hier die weet zo ongeveer wanneer haar eisprong is en ik weet helemaal niks, elke dag weer afwachten .. *Einde ego-bericht*
@femme...ik kan me voorstellen dat je het weleens helemaal zat bent en dan heb je ook alle recht om je zielig te voelen. Je wacht inmiddels ook al zo lang op je ongesteldheid ...en al die negatesten helpen dan ook niet mee! Ik snap niet dat je huisarts je niets voorschrijft om het op te wekken... En Nee ligt niet aan jou...tis echt koud en guur. Mijn zus belde net al om te zeggen dat er voor eind volgende week sneeuw is voorspeld.. Vind sneeuw heel leuk( bij voorkeur alleen in het weekend en met kerst) maar moet niet weer zo extreem zijn als afgelopen winter...dan is de lol er wel een x vanaf @sugarblossom...veel plezier op de Ladies Night!
@Iedereen Was weer hartstikke gezellig vanavond bij Ladies Night Intratuin. Overal hapjes en drankjes gelukkig hadden ze gewoon sapje zonder drank die heb ik dan genomen. Ze stonden met Pink Ribbon (daar heb ik laatst al een armbandje van gekocht) en hoe je een kerst krans kon maken al dat soort dingen, een modeshow en live muziek. Jammer genoeg moest je dit keer betalen voor de fotoshoot.. echt jammer! Had beter m'n eigen fototoesten moeten meenemen. Ook voor de hond kreeg je gratis Royal Canin probeer zakjes en wat kattenvoer zat erbij maar dat eet mijn hond ook wel op haha! Bekijk bijlage 108939 En dan op het laatst de Goodiebag! Dit zat er allemaal in. Jammer dat het plaatje vaag is op ZWP.
Zeker lief!! Ben blij dat hij gemaakt is kun je eindelijk weer broemmbroemmen Ik zei dat ook al toen ik bijna 3 jaar geleden mijn rijbewijs haalde en kon me het niet meer voorstellen om zonder auto te zitten.. gek he? Misschien moet je de teunisbloem een tijdje slikken wilt het effect hebben (denk ik). Gewoon even afwachten en als je denkt dat het niet helpt zou ik het ook niet eens meer slikken.
Aaah knuffie! Vind het zo rot voor je dat je nog steeds niet ongesteld ben geworden... zou toch een keer moeten doorzetten? Jammer dat die test negatief aan gaf pfff dan is het helemaal niet leuk meer! Zo raar dat ik dit keer ook niet precies wist wanneer mijn eisprong is geweest maar wel ongeveer op de dag van do-vr denk ik. Wanneer mijn NOD valt vraag ik me nu ook af echt irritant. Denk in iedergeval volgendeweek vrijdag of zaterdag.
@sugarblossom...wat een leuke gevulde tas heb je meegekregen zeg! Was er al weer een mooie kerstafdeling bij de Intratuin?? Ga altijd met mijn zus een dag naar de kerstafdeling van de intratuin..lekker zonder kids en mannen en lekker neuzen en inspiratie opdoen en daar lekker lunchen.. Heb je al sympomen dan...? Ik heb weer z'on zeurend gevoel in mijn onderbuik en lage rugpijn en mijn boobs beginnen een beetje zeer te doen... Ik ga voor ROZE deze maand!! Ik wil dit jaar dan ook als kadootje een knaltest voor mijn verjaardag!! En verder wil ik niets
@Joy2111: Hey, ik zie dat jij nog 7 dagen hebt voor je kan testen en ikke "maar" 6... Dacht ook dat wij dezelfde dag hadden... Smerig verhaaltje, maar heb echt al de hele dag last van heel veel afscheiding. Dun en doorzichtig. Vraag me af wat dat nu weer betekent...
@frou...ja klopt ja.. (lichtelijk blind) Maar ik heb ook al een aantal dagen behoorlijk veel afscheiding...erg dun en voelt allemaal zo nat.. Afwachten wat het betekent...
@Joy2111 Jaaaaa was echt heel leuk! Hier nog een paar. Wij zijn kerstgekken! Elk jaar alle tuincentrums af voor de kerstshows.. haha jullie ook? Ik heb alleen die krampen onderin waar je je menstruatie altijd voelt.. hoe heet dat daar baarmoeder ofzo? en dan veel witte afscheiding zoals jij.. en een opgeblazen gevoel. Dat was het eigenlijk. Ik had de verledenkeer last van mijn borsten maar toen werd ik ongi was wel jammer zeg! maar het kan ook een zw hormoon zijn dus wie weet!! ^.^ Zou echt een vet kado'tje zijn die knaltest!! Ik ging vanmiddag onder de douch heel hard zingen van "Ik wil zwangerrr zijn lalalalaaa" whahaha is weer eens een ander manier van duimen en eff hardop gezegt/gezongen haha ben benieuwd!
Hier ongeveer ook nog een weekje te gaan.. weet niet eens precies wanneer mijn NOD is dit keer, echt vervelend vind ik het!
ja was echt lekker hihi! ik mag dat van mezelf pas eten als ik weer ongi ben geworden. stel dat ik zwanger ben en ik eet filet american, is toch niet goed? maar nu kan ik er ook meteen een beetje van afkicken voor als het ooit zo ver komt haha, dan mag ik het helemaal niet hebben. xxx