Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    @Joy2111: Jij dus ook, die afscheiding. Je gaat overal iets achter zoeken nu hè? Vanmiddag dacht ik een lekker colaatje te nemen, maar die smaakte me voor geen meter. Sterker nog, als ik nu nog maar aan cola denk, wordt ik onpasselijk. haha

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Dit klinkt goed... :D heb er een goed gevoel over bij jou dit keer!

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik duik zo de douch weer even in wordt gek van die krampen en dan lekker slapen ben echt moe. Vanmorgen was ik er heel vroeg uit omdat ik een gesprek had. Slaaplekker alvast! xxxx

4. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    mmm hij was zo lekker!!! ben alvast aan het afkicken van de filet american haha. zo ben ik met meer dingen alvast aan het minderen. ik rook bijvoorbeeld ook nog maar 4 sigaretten op een dag. ja ik zit nu in ronde 5 alweer, wat gaat dat snel!!! maar eigenlijk mag ik niet klagen want ronde 5 valt nog mee als je het bij andere mensen ooit ziet. haha ik hoop dat er na mijn ongi weer een vloedgolf van slijm komt haha. kan ik ook een keer net zoals jou van het bed af glijden hahahahahahha. knuffie terug!!!

5. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    en??? hoe was het? gezellig? en wat zat er allemaal in de goodiebag? heb je nog steeds krampen? hopen op een goed teken!!!xxx

6. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    je mag jezelf best zielig voelen meid, snap wel dat je je *** voelt!!! je komt hier gewoon zielig doen en wij doen jou dan gewoon weer troosten en knuffelen, goed? hopen dat je je dan weer wat beter voelt na al die knuffels!!! dus hier komen alvast mijn knuffels: knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz!!!

7. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    nou meid je bent weer goed verwend!!! je hebt het ook wel verdiend!!!xxx

8. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey lieverds!!! morgen lekker vrij. op tijd uit bed en dan poetsen zodat ik lekker op tijd klaar ben. dan smiddags nog wat boodschapjes doen. moet nog in een ander dorp naar de etos voor de pillen zwanger worden. mijn vriend wou ze van de week gaan halen voor mij maar ze waren op. de vorige keer waren ze ook op maar toen zouden ze de woensdag daarna weer binnen komen en toen ik die woensdag kwam waren ze weer binnen. dus nu zei mijn vriend dan zullen ze woensdag wel weer binnen zijn. dus ik mijn moeder vandaag naar de etos gestuurd omdat ik weer moest werken en toen waren ze nog niet binnen. nu komen ze pas over twee weken!!!! dan denk ik jezus bestel dan gewoon wat meer, waarschijnlijk zijn er veel mensen met de pil gestopt. ik ga niet nu ineens over stappen op andere foliumpillen want die zwanger worden zorgt schijnbaar ook voor een regelmatige cyclus en bij mij is mijn cyclus regelmatig dus ben bang als ik andere pak dat dat dan ineens niet meer is. ik vond die zwanger worden al best duur maar die vrouw van de etos heeft mijn moeder pillen van vsm aangesmeerd. bijna 14 euro!!! ja daag, ga ze morgen even terug brengen!!! doei!!!xxx

9. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Die van VSM zijn niet eens veel duurder dan die van de etos hoor, je hoeft er namelijk maar 1 van in te nemen op een dag, en die van de etos 2x...

Maar irritant is het zeker, die vitamines van de etos zijn er zo vaak niet!

10. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Ik hoop dat je gevoel klopt! Typisch, mijn zus is ervan overtuigd dat het deze ronde raak zal zijn bij mij. Zei ze in de vorige ronde al... Ben benieuwd, probeer er niet te veel op te rekenen, maar hopen daarentegen... :D

11. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    .o0o. November .o0o.

1.
    2.
    Ghurabaa, Flowers
    3.
    4.
    5.
    Lastbelly
    6.
    7.
    8.

9.
    10.
    11.
    12.
    13. Elja81
    14. Justme66
    15.
    16.
    17.
    18. Noordbrabant1981
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24. Joy2111 & Frou81
    25. Flowers
    26. Sugarblossom
    27.
    28.
    29.
    30.

.o0o. December .o0o.

1. Lastbelly
    2. Ghurabaa
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10. Justme66
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17. Elja81
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

|ongesteld|negatieve test|twijfel test|zwanger!!|

Noordbrabant helaas op rood..

12. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames! Wat is er veel gekletst, gezellig hoor. Ik heb even geshopt: 2 nieuwe broeken, een jurkje en een vest. Geeft altijd zo'n lekker gevoel als ik weer wat nieuws heb gekocht. Straks nog even studeren, daar heb ik dan wat minder zin in deze week... Ik duim hard mee voor Frou, Joy, Sugarblossom en ik hoop dat er gauw duidelijkheid voor Femme komt!!

13. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    maandag? Ik bedoel dus woensdag, dan is het pas de 24e...
    Zucht... nog langer wachten... :$

14. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @frou,....ineens geen cola meer lusten is een goed teken want dat heb ik eerder op dit forum gelezen...

@sugarblossom...haha ik zie je al staan zingen zeg.
    Maar ik heb ook z'on zeurend gevoel in mijn onderbuik en als ik dan thuis ben gaat ook gelijk de huisbroek aan en mijn spijkerbroek uit want die gaat dan ook echt irritant aanvoelen

@Noodbrabant... ik ben ook veel minder gaan roken sinds ik de pil laat staan..Bij mijn vorige zwangerschap helemaal gestopt maar toen ik wist dat het mis was weer begonnen..beetje jammer.
    Hoop dat ik volgende week een stok achter de deur heb om helemaal te stoppen!

Morgen nog 1 dag werken en dan weekend!
    Ga zaterdagmiddag ff lekker shoppen met mijn zoon..
    Nieuwe kaarsjes halen enzo en ik vind dat ik nieuwe laarzen mag en mijn zoon wil naar de Bart Smit want hij heeft met zijn verjaardag een paar bart smit pasjes gekregen.

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Iedereen
    Ben helemaal over m;n toeren en verdrietig :( Moet morgen met mijn moeder weer naar het ziekenhuis. Voor die het niet weten: ze heeft 3 jr geleden borstkanker gehad en ongeveer 2 maanden terug hadden ze bobbeltjes ondekt en het waren geen cyste maar was ook geen gezwel. Maar nu zijn de bobbeltjes erger geworden zei ze net en dan het niet is weggegaan. Ben zo misselijk van de zenuwen nu weer :( Het houd ook niet meer op! Gelukkig moeten we er al om 9:00 uur zijn.

16. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Ah meiske toch! Ik duim voor jullie morgenochtend. Wat een ellende...

17. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Ik hoop het, hoop het hoop het!

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @noordbrabant1981
    Het was heel gezellig bij Ladies Night ^.^

Wat erin zat
    Côte d’Or wafel chocolade
    aparte LU crackers
    Rang gums
    Tuc minibites paprika
    Haribo spekjes
    klein chocolaatje
    paar van die chocolade koekjes voor bij de koffie of thee
    EvergreenCrunchy Muesli Appel-Peer liga
    Ariadne At Home magazine twv. €4,95
    2x 6-uurs Bolsius waxinelichtjes (probeerzakje)
    Nivea Soft Hydraterende creme voor gezicht, lichaam en handen (proefmonster)
    Silan wasverzachter (probeerzakje)
    Pokon plantenvoeding (probeerzakje)
    Gall&Gall Kadozak met een fles wijn of bubbles naar keuze en ontvang 10% korting (handig voor de kerst)
    Couponboekje met veel voordeel en wat reclame

En los daarvan
    2x Royal Canin voer voor honden en katten met kortingsbon
    2x ontbijtkoek een normale en met kaneel erin

Dat is heel goed van je meis dat je dat doet! Knap van dat roken, goed zo!! He gaat echt snel he? haha had ik ook al en vooral nu bij ronde 5! Whahahaha ik zie je al glijden :D

19. elja81

elja81 Bekend lid

Feb 10, 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte morgen in het ziekenhuis sugarblossom. Wat een narigheid zeg.

20. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    oh meiske toch, snap dat je er helemaal beroerd van bent!!! heel veel sterkte en ik zal aan jullie denken morgen!!! dikke knuffel!!!xxx

Share This Page