@Joy2111 Hahaha ook al.. lekker !! Maar heb nog wel even gesport vanavond. Bedankt de verjaardag was leuk! Het recept staat trouwens ook weer online hihi.
Meiden waar zijn jullie We zijn gezakt naar pagina 3. Enjoyllife ik roep nu ook al 2 weken dat ik naar de kapper wil. Deze week zit ze helemaal vol, dus ga nu voor volgende week een afspraak maken. Sugarblossom is het nog gelukt met slapen? Justme66 balen meid. Is het inmiddels doorgebroken? Gisteravond heb ik me op het huishouden gestort. Heb het weekend bijna niks in huis kunnen doen, dus het was wel nodig. Nu ziet het er weer netjes en schoon uit. Manlief had gisteren een drukke dag en was om 9 uur thuis. We zijn toen met z'n 2e op de bank geploft en hebben tv gekeken. Vandaag ga ik uit m'n werk door naar mijn ouders. Ga lekker bij ze eten en wat quality time doorbrengen. Ook ik moet nog steeds de envelop van Zwanger&kids openmaken Dat ga ik vanavond ook nog doen.
Ja dat klopt! Maar goed..w e wachten het maap weer af..nu aan het werk. zo even 2 kindjes in bed stoppen, en baby eten geven! gezellig
@sugarblossom...dank je weer voor het recept.. Wat goed van je zeg..sporten..daar heb ik de discipline niet meer voor. @flowers soms kun je daar zo aan toe zijn he...een bezoekje bij de kapper.. het scheelt miojn vriendin is kapster dus ik kan altijd bij haar in de avonduren terecht. @justme...is er inmiddels al wat doorgebroken? Zo maar even boodschappen doen...geen idee wat ik vanavond weer op tafel moet toveren..
Ik ben vandaag bij de dokter geweest. Ik had alleen zondag 3 oktober wat bloed gehad (moet er even bij zeggen dat ik normaal lang en heftige ongesteldheid heb en die niet is gekomen) voor de rest beetje bruin en of niks meer iets gehad van bloed of bruin en geen krampen meer van buikpijn alleen die zondag dus even. Ik ben al dagen niet lekker en maar duizelig, misselijk en moe. Afgelopen vrijdag was ik er helemaal niet lekker en maar huilen en beroerd en misselijk en zit heel de tijd van ik denk nergens aan en voel me toch gewoon niet lekker. Ben gaan testen laat in de middag had onlangs heel kop thee op, water en sinaasappelsap test ik een streepje.. ik denk dit kan niet! Was mijn laatste zwangerschaps test die ik had liggen. Ik kon net de dokter niet meer bellen het was onderhand al 17:00 uur. Afgelopen zaterdag werd ik weer zo eng wakker en wilde alleen maar slapen en ben nu elke dag toch misselijk en duizelig geweest. Maandag de dokter bellen om 8:05 alles zat al vol dus mocht ik dinsdag om 8:30 komen vandaag dus. Met alles wat ik opnoemde en zei denkt de dokter dat ik zwanger ben (maar dat het nog zo pril is allemaal) en dat de menstruatie niet gewoonlijk was volgens haar en omdat ik het altijd heel heftig ben. Had ook ingevallen zachte tepels wat kan voorkomen bij een week overtijd ik zie mijn tepels zowat niet meer. Heb ook weer last van steken onderin wat ik normaal na mijn eisprong heb. Ze dacht misselijk dat ik zondag een innestelingsdag had gekregen.. ik zeg zo laat? ja zei ze Nu vond ze een bloedtest te vroeg en moest ik volgende week nog maar een keer gaan testen (zwangerschap). Ovulatie testen waren zaterdag al positief en maandag hetzelfde die moest ik maar niet meer gebruiken meer dat heeft geen zin... Edit: moet pas vandaag ovulatietesten normaal. Verder gewoon afwachten en volgende week moet ik weer even terug bellen en mag ik misschien bij hun testen. Pff haha wat een verhaal he? Ik ga lekker verder misselijk, moe en duizelig zijn en dan maar afwachten. Nou leuk vind ik het niet meer en anders op mijn volgende NOD wachten denk ik dan maar weer (of op die test) ze gaf trouwens ook aan dat goedkope testen even goed waren als Clearblue en dat het reclame praatjes zijn. Vanmiddag nog wel even met oma en mams naar de Intratuin geweest en naar wat winkeltjes was weer gezellig! Zo het witlof snijden en vergeet nog bijna vlees uit de diepvries te halen. Wat gaan jullie eten vanavond?
@Flowers Heel moeilijk ging het vannacht. Was ongeveer 2:00 / 2:30 geworden nog haha en toen ging de wekker vanmorgen af toen dacht ik neeeeeeeeh!! @Femme Haha awww schattig!! @Joy2111 Geen dank hihi sporten = bij mij dansen (vroeger op streetdance gezeten) vind fijn zo sporten haha ^.^ vond namelijk dat ik een buikje had gekregen terwijl ik toch goed had gegeten.
hallo dames, allereerst heel fijn dat jullie met me meeleven! doet echt goed moet ik zeggen! er is nog niets doorgebroken, maar ga er nog steeds vanuit dat ik ongi ga worden. vandaag was mijn humeur al wel iets beter. wel erg koud gehad vandaag, volgens mij een teken van komende ongi. we zullen zien hoe deze week loopt! @sugerblossem, wat een verhaal meid! tjonge zou je dan toch zwanger zijn??? wat een spanning zeg! hoop dat je snel duidelijkheid hebt, onzekerheid is errug vervelend! vanavond lekker op de bank, heerlijk niets doen! nou ja, af en toe hier kijken en kletsen uiteraard
Jeetje sugarblossom, wat een spannende periode voor jou. Ik ben erg benieuwd hoe dit verder gaat straks. Straks lekker koken: een simpele, maar lekkere pasta. En dan heerlijk met een dekentje op de bank denk ik. Begin een beetje keelpijn te krijgen, hopelijk zet het niet door!
@sugarblossom...meid wat een verhaal zeg... ik duim enorm voor je!! Zou toch helemaal geweldig zijn als je toch zwanger blijkt te zijn! Hou ons op de hoogte!! @justme... Ik blijf duimen voor je want ik vind dat deze maand ROZE wordt en niet rood!!! Net weer een hele wasmand weg gestreken en nu met een kopje thee en chocola op de bank.. Ga vanavond maar eens online shoppen want mijn vriend wil voetbal kijken en ik mag voor mijn verjaardag weer een nieuwe sapph setje uitzoeken. Kent iemand die?? En natuurlijk deze pagina in de gaten houden. Ik zit nu op dag 8. Heeft iemand een idee wanneer ik het beste kan beginnen met ovutesten? Mijn cyclus is vrij regelmatig met 29 en daarna 28 dagen.
bij een cyclus van 28 dagen begin je bij dag 10, tenminste dat stond op de bijsluiter van mijn ovu testen.
@justme... bedankt meid...ik heb de testen van Zw&kids... Ik hoop dat de testen meer duidelijkheid gaan geven over mijn ei.
@justme66 Had ook vandaag mijn eigen dokter niet die en is normaal heel makkelijk van dingen oplossen dus zo zie je maar weer heb nu een andere gehad en die zegt weer afwachten maar ben zo duizelig grrrr net de vloer gedaan maar zie zowat sterretjes. @elja81 Ja spannend is het opzich wel hahaha! We wachten gewoon weer af Hopelijk zet je keel niet door en dat het over gaat de pijn. Beterschap meis! @Joy2111 Heb je nog wat kunnen verzinnen met avondeten? Jij kan het beste op dag 12 of dag 13 beginnen met ovulatie testen Sapph? haha wat is dat? Dankjewel voor het duimen meis het is zeker wel spannend, weet niet hoe het gaat aflopen.
@sugarblossom...Sapph is een lingerie merk. Zijn hele sportieve setjes met extra bandjes..( check de wehkamp of VD site ) en zitten heerlijk... We hebben vanavond aardappelkroketjes, sperziebonen in spek gerold met een tartaatje gehad.
@Joy2111 Ik heb het gezien zeg wat mooi met die extra bandjes dat vind ik mooi! Heb je wat besteld? Aardappelkorketjes die heb ik alweer een tijdje niet meer gehad mmm lekker zeg en tartaar daar ben ik gek op !! Ik ga zo alvast de witlof nog even snijden voor morgen. Morgen ga ik eens rustig aan doen, moet alleen nog een berg was strijken.
Witlof is gesneden! Vanavond toch maar wat anders gegeten had echt geen zin om het klaar te maken haha. Nu ga ik mijn bedje opzoeken. Welterusten meiden!!
Goedemorgen allemaal! Ik ga vandaag lekker van mijn vrije dag en van mijn zoontje genieten. De testen van zwanger en kids zijn binnen! Over een paar dagen ga ik beginnen met testen. Spannend! Fijne dag nog.
Zo..wat was hier veel geklets haha.. De hele week al druk met werken & tennissen, vandaag een dagje vrij, maar ook weer vanalles te doen. Wassen, strijken, kamer poetsen enz enz.. @Sugarblossom; Wat een verhaal idd!! Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt. @ Joy2111; Ja Sapph! Die zijn zo leuk en zo fijn !!
@ All: Heeeey meiden, ik ben even wat minder actief op dit topic. Zit er nu namelijk in 4 en dat is toch wat veel. Ik blijf jullie wel volgen hoor. En stel het gaat hier mis, dan kom ik gewoon weer terug als dat mag natuurlijk ! Hopelijk worden jullie allemaal snel zwanger ik duim voor jullie allemaal. Hier gaat het verder prima heb nergens last van tot nu toe. Er komt zo iemand van moeders voor moeders want daar wil ik aan mee doen. Meiden Toy Toy en veel klus plezier! X Enjoy
Wat goed dat je mee gat doen aan moeders voor moeders!! echt super!! & van mij mag je terug komen hoor, maar we hopen natuurlijk niet dat het mis gaat !