@ All: Heeeeey meiden hier weer eens een berichtje van mij ! Het gaat gelukkig nu stukken beter met me! Heb veel moeten spugen maar door zetpillen is het erg afgenomen. Ben nu bijna 11 wkn de 8 wkn echo was helemaal in orde. Volgende week hebben we de 12 wkn echo en de combinatietest dus hopelijk is nog steeds alles goed met de kleine. En meiden hoe staat het met jullie al zwangeren? Heb namelijk niet terug gelezen want dat zou wel heel veel zijn ! Liefs xxx Enjoyllive
@all..Meiden wat lief dat jullie aan mijn verjaardag hebben gedacht!!! @sugarblossom....ik had bloedend tandvlees toen ik zwanger was van mijn zoon...ohh ik hoop het zo voor je meid!! @Frou...ik duim voor je meid.. Benen bij elkaar houden en hou de rode duivels weg!!! Ik blijf hier ook duimen dat ze weg blijven en dat ik te vroeg getest heb... Mijn eisprong was 10 nov dus heb 10 dagen na dpo getest...mss te vroeg maar zal deze maand iig niet heel erg teleurgesteld zijn want ben er nu op ingesteld dat het deze maand niet raak was.. Ga zo op tijd met vriendlief naar bed want die gaat morgen vroeg voor 3 dagen naar Milaan.. Fc Twente moet uit voetballen en hij gaat daar met 7 vrienden heen...dus mijn zoon komt 2 nachten bij mij in bed slapen.
Ik heb die gekocht vanmorgen! Eens even een paar daagjes doen. Kijken of het helpt. 3x ja? is beter? vandaag maar 2 keer gedaan. Had toevallig tandenstokers gekregen bij de Paradontax tandpasta bij de Kruidvat haha Super bedankt meis!!
Mowahahaa wow die tekst!! wou dat ik dat kon uitschreven (as soon as possible) hahahaa maar we gaan het zien! Ik at vanavond een snoepje en ging er aan de andere kant van mijn gebit tandvlees los, dus weer maar vind het eng worden ga er steeds bijna om huilen want het doet zeer. Zit te twijfelen om morgen de tandarts te bellen heb dit nog nooit eerder gehad. Ook heel gevoelig al mijn tanden doen zeer alsof ik een ijskoud ijsje eet die aanslaat! Ja klopt vanmorgen weer en vanmiddag zijn periodes met misselijkheid maar weet niet of dat misschien komt omdat ik ongesteld moet worden. Dikke knuffel terug!!
@Joy2111 Jaa? maar ook zo vroeg dan? of was je al verder in je zwangerschap toen je daar last van had van je tandvlees? Okee maar het kan te vroeg zijn precies wat je zegt. Mijn zus haar vriendin teste pas 2 weken overtijd Aaaah! Je zult hem vast gaan missen. Super leuk voor hem zeg. En gezellig dat je zoon in bed komt slapen!
@Enjoyllive Enjoylliveeeee! Leuk dat je komt kijken bij ons!! Oh getver jammer dat je even ziek ervan was zeg. Spannend allemaal zeg en heel veel succes met de echo en de kleine! Voel je trouwens al wat bewegen? of kan dat nog helemaal niet? Het is spannend deze week want er komen deze week een paar NOD's achterelkaar! Kom je HCG strooien?? @Iedereen Gaat lekker mijn bedje opzoeken ik stik steeds van de honger alsof ik een beer op kan eten de hele dag! en dat terwijl ik gewoon normaal eet. Slaaplekker meiden xxxx
Goodmorning ladies! Zo, ben even een tijdje niet geweest want heb het steeds zo druk met werken, nagels zetten, gezinnetje etc. Was zaterdag JARIG, dus het weekend vol visite gezeten. Heb niet alles teruggelezen, want dan ben ik de hele dag bezig, lol. Maar, JOY, ik zie wel dat jij een dag na mij óók jarig was! Dus alsnog gefeliciteerd bij deze. Klopt het dat er nog geen roze berichten bijgekomen zijn? De spannende weken komen er weer aan nu, de NOD dagen! Spannend hoor! Moet zelf nog even wachten, maar een week is zo gevlogen! Gister met mijn moeder en schoonzus schoentjes gekocht voor mijn kleine grote man. Mijn broer en schoonzus hebben een dochter, 3 weken jonger als onze zoon. En ze zouden beide nog schoentjes krijgen van mijn ouders. Heb zulke leuke schoenen gevonden, soort sneakers, maar wel wat hoger om de enkel heen zeg maar. En gezien ze het over sneeuw en vorst hebben deze week; heb ook meteen maar een hele mooie muts gekocht voor hem, met van die flapjes voor over je oren (Whahahahaha net als in de reclame!!!) en een paar snowbotos :d Wij zijn er klaar voor dus. Liefs
Hey Lastbelly ik miste je hier al. Ook jij nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je kleine man is zo te lezen helemaal klaar voor de winter. Vind die mutsjes zo schattig Sugar bloedend en gevoelig tandvlees, honger als een beer...het houdt maar niet op. Nog 3 dagen te gaan en dan weet je (en wij ) meer. Duimen, duimen, duimen... Joy is je vriend al vertrokken? Wel leuk zo met een groep naar Milaan. Ik vind het ook maar niks om alleen te slapen. Gelukkig komt je zoontje je vanavond gezelschap houden. Enjoyllife wat leuk dat je hier komt buurten. Alweer 11 weken zwanger, wat gaat het snel! Nog een weekje en dan kunnen jullie de kleine weer gaan bewonderen. Gisteren ben ik na het werk naar mijn ouders gegaan. Daar lekker gegeten en nog even tv gekeken en toen richting huis. Thuis lagen er 2 stapels folders op de mat, dus die heb ik toen met een kop warme chocolademelk bekeken. En daarna ben ik op de bank in slaap gevallen Vandaag weer aan het werk. Vandaag komt een vriendin eten, dus dat wordt lekker kletsen. Fijne dag meiden!
@frou....En en en en en en en ????? al getest???? @lastbelly...Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!! @flowers...bij jou al symptomen?? of testdrang? Hier nog geen rode duivels maar volgens mij is mijn NOD morgen... Ik twijfel steeds want de 9e had ik posi teste en de 10e al lichter..maar als je een positest hebt kan je ei binnen 24 uur springen dus ik ben maar van de 10e uitgegaan als eisprong dag. Dus neem dan maar aan dat morgen mijn NOD is.. Weet niet meer hoe ik dat vorige maanden had...
@lastbelly Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik wist niet dat je jarig was afgelopen zaterdag.. ben je vlak voor Joy2111 jarig haha! Whahaha wat leuk !! Ze kunnen de winter weer door zie ik Hoe oud/jong is je zoon ook alweer?
@Flowers Whahaha jaaa ik duim meee! Er zijn op dit moment echt veel folders wat binnen komen. Ik heb ze afgelopen zaterdag even doorgelezen krijg je daarna weer een hele stapel! Gezellig! Veel plezier vanavond en eetsmakelijk & voor iedereen hier!
Duimt voor... @Joy2111 @Frou81 @Flowers Kijk steeds op het forum of jullie al het rozewolkje hebben ontdekt Voelen jullie al wat? of nog geen ongi klachten? ik hoop voor het laatste. @Iedereen Ik heb sinds vanmorgen al ongi gevoel in m'n onderbuik terwijl ik het do of vr pas moet worden? ga ook steeds kijken maar het is steeds witte slijm snap niks meer van m'n lichaam het is een rare maand. Ik ga nu lekker gebakken aardappeltjes maken met groente en mager vlees mmm!!
Haha ja 3 keer per dag.. eigenlijk moet je poetsen na elke maaltijd(zelfs ik doe dat niet! haha!) Het werkt als het goed is echt, ik heb zelf ook altijd supergevoelig tandvlees!
@Femme Haha zovaak! Ik hou het maar even op 3x per dag. Tandenpoetsen is al niet mijn favoriet alhoewel ik echt wel elke dag mijn tanden poets
@Lastbelly; Gefeliciteerd nog met je verjaardag!! @Sugarblossom; Misschien is het alleen mar bruinbloed! Het kan nog! @all; Ik ga zo lekker tennissen! Moet nog 2 wedstrijden en dan heb ik deze cyclus afgerond! Heb alles nog gewonnen dus ik hoop dat ik promoveer!
Haha, ik heb er ook een hekel aan, maar ik doe het wel 2 tot 3 keer per dag! Vind het zo vies als ik met m'n tong langs mn tanden ga en het is niet schoon! haha! Is een tik wat ik van m'n beugel heb overgehouden denk ik!
Hier nog niks, maar heb nog niet getest. Wil morgen nog even afwachten voor de zekerheid... Durf ook niet zo goed...
Het laatste in ieder geval... Geen klachten voorlopig. Nu hopen op het roze wolkje. denk dat ik morgenochtend ga testen... pfffffffffff....