Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hier al ruim een week een zeurende buikpijn .het wordt niet meer maar ook niet minder dus weet niet of het ongie klachten zijn....
    Ik ga er nog steeds vanuit dat ik morgen ongie wordt..

@frou ik duim voor je en ga morgen gelijk na mijn werk kijken of jij goed nieuws hebt..
    Heb je al wel testen in huis?

@sugarblossom...bruinverlies zegt niets meid,,,kan alle kanten op!

Heb net weer een heleboel weg gestreken en ga nu lekker met mijn stiefdochter bankhangen.. kaarsjes aan,dekentje,kopje thee en chocola erbij en films kijken.
    Ik heb de serie van Twilight( van de boeken)
    Vanavond lekker couscous gegeten..dat lust mijn vriend niet en aangezien hij nu in Milaan zit eten wij alle lekkere dingen die hij niets aan vindt.
    Ik blijf duimen voor ons allemaal!!

Fijne aaf meiden

2. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    ja, wel test in huis... Morgen weten we meer!

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @frou...laat het ons gelijk weten als je wil....mijn duimen maken hier overuren!

4. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Doe ik! xxx

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hihihi :p grappige tik!

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Femme & Joy2111
    Dat is waar! Ik heb nog steeds beetje kramp maar het zet nog niet door.. dat houd de moed er nog in gelukkig! Kan het trouwens geen late innesteling zijn? Volgens de calculator moet ik de 19e van November al mijn innesteling hebben gehad.

@Femme
    Goed zoooooo! Nog 2 wedstrijden te gaan SUCCES!!

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Haha dat is altijd handig, lekker genieten en straks weer genieten als hij thuis komt!!

Succes morgen moppie, misschien heb je nu wel een positest in je handen.. you never know if it's a embryo (whahaha zelf verzonnen)!! ^.^

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Frou81
    Succes, ik hoop op een positest! ;) Laat je het ons weten?

9. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugarblossom....het kan idd een innesteling zijn maar dat weet je pas als je getest hebt..

Hier steeds meer buikpijn dus weet wel zeker dat als ik morgen wakker wordt ik ongie ben...
    Heb net alweer nieuwe ovutesten besteld..
    Stond trouwens niets bij dat ik 3 gratis zw.testen krijg waarmee je 6 dagen voor NOD al kan testen???(sugarblossom jij vertelde dat toch?)

10. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Dat hoop ik ook! doe ik! :)

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Hier nog één! Ik wilde ook gaan bestellen op Zwanger&Kids maar er stond opeens niks meer daarvan :( snap het ook niet het stond toen links onderin maar niks meer te zien over gratis testen die je zou krijgen bij elk bestelling. :(

Okeee ik wacht het gewoon even af :) Mijn temp was trouwens wel hoger als normaal. Ik krijg dan echt zo'n dip maar die heb ik nu niet echt gehad. ;) Straks lekker slapen ben moe en dan weten we gauw meer!!

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Jeeeej!! xxx

13. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meis, nog gefeliciteerd!!! hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad!!!xxx

14. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    nee he!!! wij zeiden toch dat je je benen dicht moest houden voor de duivels:). maar bruinverlies kan ook nog zwanger betekenen he!!! duim gewoon verder voor je meis!!! dikke knuf!!!

15. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Sugarblossom: Balen meid. Maar misschien wil het niet zeggen dat je niet zwanger bent, dus wacht even af tot het doorzet voordat je alle hoop weer laat varen.. Take care :)

@ Joy2111: Bij jou al nieuws?

@ all: HIer niks bijzonders, moet nog zoooo lang wachten tot mijn nod! Haha. Ben wel blij dat ik wat afstand van het forum heb genomen, voel me niet meer zo in de ban van het zwanger worden. Maar oeiiiiiii wat zou ik blij zijn als ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen zou mogen houden!!

Deze maand zijn de kansen denk ik wat kleiner, in het weekend dat mijn eisprong was, was mijn man 3 dagen weg. (Goeie timing schat..) haha. Heb dit keer wel weer mijn eisprong gevoel (1,5 dag ongipijn) dus gok dat we deze maand niet mee kunnen tellen, maar je weet maar nooitt.... :D

16. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hoi! vandaag lekker vrij geweest. lekker wezen shoppen met mijn vriend. heb de hele dag al krampjes. moet volgens de ovulatieschijf morgen beginnen met testen. wat is het hier spannend met al die NOD's!!! ik duim voor jullie!!!xxx

17. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @ghurabaa...nee hier geen nieuws maar ik heb ook geen symptomen en wel ongiebuikpijn dus denk dat wij naar de volgende ronde gaan..
    Lekker zeg de planning van je man (NOT)
    Ik hoop iig dat als ik niet zwanger ben ik morgen ongesteld wordt zodat mijn cyclus regelmatig blijft...
    Morgen hopenlijk meer nieuws...

18. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Goedemorgen allemaal,
    Hier zijn de rode duivels weer doorgebroken....:x
    Heb iig een erg regelmatige cyclus:)
    Op naar ronde 5
    Fijne dag meiden

19. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Hey hey,

Nou meiden, net getest, maar hartstikke negatief! Heeft mijn lichaam me weer mooi tuk gehad de afgelopen maand (nog steeds wel eigenlijk). laat mijn menstruatie nu maar komen dan ook, kunnen we aan de volgende ronde beginnen...
    xxx

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Heb temp opgemeten vanmorgen die is aan de lage kant ik heb de hoop al opgegeven bij mij. Denk dat ik ronde 6 instap :( Bruinverlies is ook al meer geworden.

Ik ga eventjes ontbijten en dan komt mijn moeder met m'n neefje om naar de speeltuin te gaan hier. Het is gelukkig nog droog!! Fijne dag allemaal xxx

Deel Deze Pagina