Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Aaaah! :x stomme duivels. Ik leef met je mee dikke kus! Succes weer in de volgende ronde meid. :)

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @noordbrabant1981
    Liefff!! \:)/ ik hoop het ook zo he. Heb geen buikpijn meer.. maar die temp is wel raar en laag of zou het innestelings dipje zijn?

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Ghurabaa
    Aaah dat is balen dat je vriend 3 daagjes weg was! Nou misschien kan het nog raak zijn en een posi test... ik hoop het!!

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @noordbrabant1981
    Heb je nog wat leuks gekocht tijdens shoppen?

Ga je testen voor ovulatie of zwangerschap? ;)

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Jammer zeg dat de test nagetief was! Had eigenlijk niet verwacht bij jou.. maar het kan nog he!

Mijn moeder zei gister nog van dat ze het gevoel had dat het wel goed zat bij mij dit keer. Maar ik denk van niet :) als ik dat bruintje de beer heb wordt ik meestal gewoon ongesteld voor mijn gevoel dan. Heb trouwens wel geen buikpijn meer.

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Iedereen
    gaat lekker een kopje thee maken en Narnia 2 kijken. Mam heeft het op dvd gezet hij kwam afgelopen vrijdagavond op tv. Ik ga hem vandaag kijken. Narnia 1 vond ik ook al zo'n mooie film!

7. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    .o0o. November .o0o.

1.
    2.
    Ghurabaa, Flowers
    3.
    4.
    5.
    Lastbelly
    6.
    7.
    8.

9.
    10.
    11.
    12.
    13. Elja81
    14. Justme66
    15.
    16.
    17.
    18. Noordbrabant1981
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24. Joy2111 & Frou81
    25. Flowers
    26. Sugarblossom
    27.
    28.
    29.
    30.

.o0o. December .o0o.

1. Lastbelly
    2. Ghurabaa
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10. Justme66
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17. Elja81
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

|ongesteld|negatieve test|twijfel test|zwanger!!|

Joy2111 helaas op rood en Frou81 op groen...

8. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb de lijst even aangepast..

Frou zolang de rode duivels zich niet laten zien, blijven we voor je duimen. Na al die symptomen moet je haast op roze.

Joy balen meid, helaas weer op rood :( Er zit niks anders op dan vol goede moed de volgende ronde in te gaan. Knuffel!

Sugar jij bouwt de spanning aardig op. We duimen vrolijk verder. Lekker met een theetje voor de buis, dat zou ik nu ook wel willen ;)

Ghurabaa ben blij dat je hier af en toe komt buurten. Voor je het weet is er weer een week voorbij.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het deze ronde wordt. Heb nergens last van, dus ik wacht geduldig af :)

9. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hey meiden....
    De rode duivels zijn duidelijk aanwezig..:x
    Heb sinds ik gestopt ben met de pil altijd flinke buikpijn als ik ongesteld ben en tot nu toe altijd maar 2 dagen geweest dus hoop het nu weer.
    Ga zo lekker op de bank en we schuiven vanavond pizza's in de over..
    Dan lekker op tijd douchen en met een dekentje op de bank FC twente kijken...

@frou...geen bloed dus hou moed!!:)

@flowers..wanneer ga jij testen meid??

Voor de meiden die nog in spanning zitten....ik duim voor jullie!!
    Deze maand moet er iemand op roze:D

Kan iemand mij op de NOD lijst van dec zetten?
    Ik kom uit op 19 dec.

Fijne aaf meiden

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    #890 Sugarblossom, Nov 24, 2010
    Last edited: Nov 24, 2010
    @Flowers
    Bedankt!!

@Joy2111
    Lekker pizza! Jammers zeg dat het doorgekomen is die ongesteldheid. 2 dagen dat is wel lekker zeg haha hoef je niet zolang met rode duivels te lopen! Volgende maand krijgen we een kerst cadeau/wens een rozewolk + een positest!

@Iedereen
    Het wil niet echt doorzetten dat bruine blijft nog maar denk wel dat het doorzet vanavond of morgen. Ook geen ongi pijn ik ben normaal van de buikpijn/kramp maar heb het nog niet gehad alleen gister heel even maar dat zal morgen vast wel komen. Nog even duimen voor die nog in spanning zitten! Heb zo'n zin in vrijdag.

Nichtje komt niet slapen maar blijft een lang dagje tot s`avonds echt zo gezellig ze is hier nog helemaal niet geweest in ons nieuwe huisje! & komt trouwens goed uit. Vriendlief is vanaf vandaag vrij en doet elk jaar kerstbomen uit en verkopen bij zijn ouders daar thuis. Ik wil ook kerststukjes gaan maken heb het 2 jaartjes gedaan maar heb nog over en wil het opmaken. Gaat het niet op dan doe ik het volgend jaar weer. Eigenlijk heeft mijn lieve mama mee geholpen met de kerststukken :) hihi maar natuurlijk help ik mee! Zij is er veel beter in en ze maakt ze ook elk jaar voor haarzelf mijn oma en voor mij dan en m'n zus. Onze Golden Retriever hond is trouwens ook mee kerstbomen doen kan ze leker loslopen daar die zal wel versleten thuis komen elke dag de hele maand december hahahaha!! Verledenjaar was ze nog een paar maandjes oud toen hebben we haar maar niet mee laten gaan.

Vriendlief is thuis ik ga eten maken!!

11. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Nog niks bekent hier zie ik! :D
    haha wat ik vanmorgen heb mee gemaakt, heel dom, maar goed ik wil het toch even met jullie delen;

Vanmorgen toen ik voor het werk de hond nog even gauw uit wou laten, liep ik al denkend aan het werk met hond en al de deur uit.. Deur achter me dicht getrokken, en wandelen maar! Kwam ik terug, tot mijn grote verbazing, lagen mijn sleutels nog in de kast, binnen!! haha, ik voelde me natuurlijk een van de grootste sukkels hier op de aardbodem:D, maar goed, ik moest dus een sleutel hebben, het probleem; wij hebben alles kunststof en beveiligd glas, dus een raam in gooien ging niet :D, ik m'n schoonmoeder gebelt (woont 20 min verder op) en die in alle haast mij een sleutel gebracht.. haha! Op het werk lachte ze me echt vierkant uit en zeiden; Dat kan ook echt alleen jou overkomen Fem... Ja, dat klopt..
    Achteraf kan ik er wel weer heel hard om lachen :p Maar toen niet!

12. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    dikke knuffel voor joy, frou en sugarblossom!!! xxx

13. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey meis, ik had vanalles gekocht: een paar boeken(had nog een boekenbon liggen van 20 euro), twee riemen, kleine cadeautjes voor het dobbelspel dat we spelen met sinterklaas met het werk, een leuk klein salontafeltje bij xenos, en nieuwe laarzen. moet ook nog een nieuwe telefoon hebben want mag mijn abonnement verlengen maar weet niet zo goed wat voor telefoon ik moet pakken. tegenwoordig werken bijna alle telefoons(de nieuwere) op warmte en dat werkt bij mij niet zo goed want kan dan niet zo goed smsen want ik heb acrylnagels;). zit te denken aan de HTC wildfire. ga 'm dadelijk denk ik maar op hi.nl bestellen. ik ga weer ovu-testjes doen. heb elke keer op dezelfde dag een positieve test. als het goed is moet ik dan zaterdag weer een positieve test hebben. heb gister ook al getest maar toen was ie nog omo wit. hoe was het in de speeltuin? was het droog gebleven bij jullie? hier vandaag weer gewerkt. hoeveel uurtjes werk jij? fijne avond nog meis!!!xxx

14. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    maar ze noemen het wel pas ongesteld als je helderrood bloed hebt he meis, dus het kan nog wel toch? xxx

15. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey! kan iemand mij op de NOD lijst zetten op 14 december? ik ga uit van 28 dagen ook al ben ik het meestal op dag 26 of 27. als ik een positieve ovulatietest kan ik beter rekenen wanneer ik ongi word want dat is al twee maanden achter elkaar 15 dagen na mijn positieve ovulatietest. xxx

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Femme
    Whaaaaah Fem :$ dat was zeker wel schrikken? Gelukkig had je je mobiel nog zeg. Hahaha zie die collega's al kijken :D hoe jij het verhaal gaat vertellen LOL! :p Gelukkig sneeuwde het nog niet vandaag!

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @noordbrabant1981

Dat komt goed uit die boekenbon! Hihi ik ben niet zo up2date met mobieltjes ook :D Ik heb sinds ik een mobieltje heb altijd een ouwe gehad waar je alleen mee kon smsen & bellen en toen een betere waar je net iets meer op kon. Heb dit jaar met Valentijn een luxe gekregen van Samsung star een roze met touchscreen .. wow dat was even wennen voor mij zo'n mobieltje hihihi ^.^

Spannend klustijd weer voor jullie :p het zijn mooie momenten!

Was leuk in de speeltuin enneh.. hij wou niet terug hoor whahaha toen ging ie miepen hij is net 2 jaar. Hij is gek op glijbaan dat noemt ie: baan hahaha! Hij heeft een nieuw woord en stopwoordje in plaats van 'nee' zegt hij 'NIET'. Ik vroeg aan hem in de speeltuin... is het leuk hier? zegt ie gewoon, niet! whahaha :D wat een mafkikker. Het hier droog gebleven vandaag het werd vanmiddag zelfs beter weer. Er kwam af en toe zon tevoorschijn, heerlijk!

Ik doe nog geen werk heb wel bij de DA drogist & parfumerie gewerkt voordat ik ging verhuizen. Bedacht ik me om een MBO Visagie opleiding te volgen werd mijn nichtje ziek afgelopen mei is het er niet echt meer van gekomen :( zonde!!

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ja rood voor mij! :( voelde nu wat meer kramp ook opkomen. Nu even berekenen wanneer ik mijn volgende NOD heb. Ronde 6 voor mij!!

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Cyclus van 24 dit keer :$ WAAAAH! Zo lekkere cyclus dit keer zeg!! ;)

20. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugarblossom..Balen meid...Dikke knuf !
    Maar wel een lekkere korte cyclus dus met frisse moed naar de volgende ronde..
    Ik heb ook een roze samsung star...maar vindt het niets
    Denk dat mijn volgende toestel een blackberry wordt wil geen touchscreen meer.
    Volgende maand hebben we een mooi kerstkado!( duim duim)

Morgen krijg ik weer de nieuwe testen binnen en ik verwacht mijn eisprong op 4 dec...
    Deze maand gaan we echt om de dag klussen en niet meer meerdere dagen achter elkaar!
    Hebben we deze maand gedaan en dat helpt ook al niet.
    Als dat niet helpt weet ik het ook niet meer en zijn mijn ideeen op...

@femme ....is mij ook wel eens overkomen....kun je je dan lekker dom voelen

@all is iemand goed met onze NOD lijst??
    Ik namelijk niet.. dan kunnen we met moed vooruitkijken!
    he

Share This Page