Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Laika
    Spannend!! Klusze :D

@Femme
    Dankjewel! Ik hoop het ook is :) Heb vandaag ook een berg was liggen om te strijken.. zo maar even doen dan ben ik er vanaf.

@Enjoyllive
    Ik mis je nu al hihi! Wat goed van je als ik zwanger zou zijn zou ik dat ook willen gaan doen (moeders voor moeders) ^.^

2. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

Jan 19, 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Sugarblossem: Ben er al weer hoor hihi. Vidn het toch moeilijk om niet steeds te kijken want vind jullie gewoon super leuke meiden. En stel je ben straks ook zwanger kan je als nog in juni uitgerekend zijn hoor volgens mij. Ik zit nu op 2 forum's met meiden die ook uitgerekend zijn in juni. Maar jullie hebben toch een speciaal plekje. Ik gun het jullie ook zo ontzettend.

@ All: De vrouw van moeders voor moeders is langsgeweest. Het was een goed en fijn gesprek. Heb een super leuke ketting gehad, een leuk nachtlampje, een zwangerschapstest hebben ze gedaan en die deed ze in een kaart met daarop gefeliciteerd en ik krijg nog een leuke tas over de post, en heb een boekje van wij jonge ouders gehad ben verwend dus.

Kus voor jullie

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    #83 Sugarblossom, Oct 13, 2010
    Last edited: Oct 13, 2010
    @Enjoyllive
    Aaah wat schattig! Ik hoop het ook voor ons hier! Maar we moeten je ook hier houden voor het HCG he :D zodat je nog even kunt strooien!

Ja inderdaad de dokter zei zo'n 5 weken als het zo toch mocht zijn. Houd me nu nog stil en denk ik er niet aan, klus gewoon en mijn ei zou normaal over 3/4 dagen moeten komen hihi :p

Wat een lieve mensen zeg die van moeders voor moeders je bent lekker verwent.. lekker genieten meid! ;)

4. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Sugarblossom zou het dan toch... We duimen vrolijk verder. Doe iig rustig aan.
    Sporten ;) ik ben sinds de zomervakantie niet meer naar de sportschool geweest. Heb gewoon geen zin. Erg stom van mezelf, want betaal wel elke maand contributie.

Enjoyllife wat goed dat je meedoet aan moeders voor moeders!

Gisteren dan eindelijk het pakketje van Zwanger&kids opengemaakt. Ga vandaag een ovutest doen als ik thuis kom.
    Voor vanavond heb ik verder geen plannen. Straks uit het werk naar huis, koken, vaatwasser inruimen en dan lekker lui op de bank.

5. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    @Enjoyllive: wat geweldig dat je mee doet met moeders voor moeders. Als ik je verhaal zo lees, zou ik ook mee willen als ik straks zwanger ben.

@Sugarblossom: ik duim voor je.

@Flowers: en welke heb jij van zwanger en kids besteld? Ik ben niet zo van het plassen in een potje, dus ik heb degene waar je meteen op kan plassen. ;)

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @enjoyllive....tuurlijk mag je hier terugkomen maar het gaat niet mis hoor!!
    En zo af en toe hier blijven spieken en blijven strooien he..

@laika..ik heb de dipsticks van Zwanger en kids en ga er morgen mee beginnen...
    Ik ben juist meer van in het potje plassen want ben altijd bang dat ik er anders over heen plas of toch niet genoeg urine heb..

@femme... bij jou nog steeds niets meid?

@sugarblossom... nee heb nog niets besteld want kan niet zo goed kiezen...maar ben nog druk aan het duimen voor je.
    Heb gisteravond alle strijk weer weg gewerkt.. heb er z'on hekel aan en nu zitten de manden al weer vol met was.
    Maar ja het huishouden houdt ook nooit op he

Vanmiddag lekker vrij geweest, net gegeten dus nu even lui op de bank en dan om 19.30 mijn zoon naar bed brengen.
    En daarna lekker een dubbele aflevering van Criminal minds..
    Morgen lekker dagje vrij en dan komt het weekend al weer in zicht.

Fijne aaf meiden!

7. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @flowers... ik heb ook een jaar contributie betaald en zelden naar de sportschool geweest dus toen ik eindelijk kon opzeggen hing hier de vlag uit.
    Ik fiets elke dag naar mijn werk en dat is 15 min heen en 15 min terug dus vind mezelf sportief genoeg

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    je hebt al snel genoeg urine voor een dipstick hoor! je hebt maar heeel weinig nodig. succes met het vinden van je ei!

9. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    vind het zo spannend voor jullie!!! xxx

10. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hahaha de enigste sport die ik doe is klussen!!! dus jij bent sportiever dan mij haha. xxx

11. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    fijne avond!!! xxx

12. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    heb ook altijd gezegt dat ik dat ga doen van moeders voor moeders, vind dat echt goed dat je dat doet!!! is wel leuk dat je dan leuke dingetjes krijgt. voel je je verder wel goed? tuurlijk mag je hier terug komen!!! maar het blijft wel goed gaan meis!!! xxx

13. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hallo lieve meiden!!! alles goed met jullie? ik heb vorige week woensdagavond een positieve ovulatie test gehad en we hebben zowiezo die week om de dag geklust. ik heb sinds afgelopen maandag echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden, vandaag heb ik het heel erg dus hoop niet dat mijn ongi eraan zit te komen. zou dat kunnen dat je al een week na je eisprong ongesteld wordt? dit is nu de derde ronde en de eerste twee ronde's had ik dat helemaal niet na de eisprong en ben ik gewoon op de 29e en 25e dag ongi geworden. heb ook echt kei erge honger. normaal heb ik smiddags na twee boterhammen genoeg en nu had ik er 4 op en kon er nog wel meer eten haha. hoop echt niet dat ik deze week al ongi wordt. als ik een cyclus van 25 dagen tel dan is dat volgende week maandag pas. maar ik ga pas testen als ik op de 29e dag nog niet ongi ben. dat is dus volgende week vrijdag haha. spannend!!! fijne avond allemaal!!!liefs!

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Visite is net weg. M'n ouders en oma kwamen even langs. Oma is een weekje bij m'n ouders slapen hier in Limburg (onze familie woont in het Westen allemaal) en het was weer gezellig! ;) Morgen wordt mijn auto gekeurd moest ook weer gebeuren.. ben benieuwd!

Zondag naar mijn andere opa zijn verjaardag vieren en vandaag is hij officieel jarig en is net geopereerd :( arme opa maar we hebben een heel leuk kado voor hem. We zijn met zijn allen op de foto geweest toen paps jarig was en doen we zo'n grote foto laten ontwikkelen en komt dan in een mooie lijst, weet nu al dat hij dat gaaf vind! :D

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Flowers
    Heb je de test gedaan vandaag? en?? Ik was weer lekker druk met de was enzo maar kwam die duizeligheid weer opzetten grrr toen half uurtje in bed gelegen vanmiddag en toen ging het wel gelukkig. Aaah jaa herkenbaar heb ik ook gehad 2 jaar terug ik maar betalen maar ging niet meer.

@Iedereen
    Whahaha heb een rare eet gewoonte gekregen. Geen trek in nootjes die ik normaal zo op at, geen trek in koek, geen trek in tosti, en dit eet ik normaal zo op als ik wil.. bah nergen geen trek in. Alleen in een waterijsje wat ik normaal nooit eet whahaha en alles wat in de kast lag at ik normaal op en moest het in het kluisje gelegt worden nu kan ik het laten staan :p best knap maar heb er ook geen geen trek in! Had van alles in huis gehaald voor de visite en had zelfs bijna niks ervan gegeten haha en heb nu over. Wie heeft dit ook wel eens gehad?

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Joy2111
    Dankjee! & andere ook voor het duimen nog steeds ;) Ja he? de was blijft altijd door gaan. Ik heb zo'n hekel aan de was ophangen en alles erafhalen. Strijken had ik vandaag niet zo'n zin in omdat het net iets teveel was. Geniet van je vrije dag morgen! :)

@laika
    Dankjewel meid !!

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @noordbrabant1981
    Ik ook wel het blijft spannend! Zus vraagt ook telkens hoe het gaat met me het is soort van ongerustheid denk ik hihihi wel lief ze helpt me ook altijd ook omdat ze veel ervaring heeft. Ik hou echt van haar!! ;)

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @noordbrabant1981

Oooh wat spannend weer voor jou meis. Ik ga duimen! ;) Wanneer moet je ongesteld worden? of weet je dat niet? gewoon je eitje beschermen tegen die rode duivels :D nee maar ik hoop echt dat het deze ronde raak is voor je!

19. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    haha ik begin nu echt een betere band te krijgen met mijn zus. zij is nu 10 maanden bezig en van de week belde ze op dat ze nu qua cyclus gelijk loopt met mij. ik had donderdags mijn eisprong en zij dat weekend. als het voor ons allebei raak is deze maand dan zijn we saampjes zwanger(dan zullen onze ouders het nog druk krijgen haha). heb altijd tegen haar gezegt: jij eerst want je bent toch wel een beetje een voorbeeld voor me als oudere zus. en dan kan ik dingen van jou afkijken als ik daarna zwanger ben hihi. xxx

20. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    als ik deze maand weer een cyclus heb van 25 dagen dan moet ik maandag ongesteld worden en als ik 29 dagen tel dan vrijdag. heb jij wat klachtjes? als ik op internet opzoek: week na eisprong het gevoel ongesteld te worden kom ik allemaal bij zwangere vrouwen uit haha. zou leuk zijn, wij allebei roze!!!xxx

Share This Page