Ghurabaa wat lief dat je inkopen hebt gedaan voor je schoonzus! Nog 2 weken en dan kunnen jullie de kleine bewonderen. Ik ben ook gek op al dat babyspul. Ik kon ook maar niet kiezen toen we wat voor ons kersverse neefje gingen kopen. Zijn je man (en de auto ) nog heelhuids thuisgekomen gisteren?
December 2010 zwanger worden lijst 1 Lastbelly 2 Ghurabaa 3 4 5 6 7 8 9 10 Justme66 11 12 13 14 Noordbrabant1981 15 16 17 Elja81 18 19 20 21 22 23 Sugarblossom 24 Frou81 25 Flowers 26 27 28 29 30 31 ongesteld - negatieve test - twijfel test - zwanger !! Heb mezelf even toegevoegd
Nog een uurtje werken en dan zit het er weer op voor vandaag. Hier in Zwolle is amper sneeuw gevallen, gister veel meer. Vind ik niet erg, mag nog wel even een paar weekjes wachten van mij Ik ben ondertussen echt veeeeel te nieuwsgierig of er heel misschien wat ROZE zou zitten, dus gooi er vanavond toch maar even een testje tegenaan denk ik. Zou nog wel vroeg zijn, (juli gestopt. Dus juli-aug, aug-sept, sept-okt, okt-nov: 4 maanden!) want de vorige keer was het de 6e maand raak, en nu zijn we in de 4e maand... Maar wie weet! Dus, ik hou jullie wel ff op de hoogte. Liefs
Spannend Lastbelly, keep us posted Hier heeft het ook niet meer gesneeuwd. Die kou is niks voor mij brrrr. En dan te bedenken dat het nog niet eens officieel winter is..
Hallo meiden.. Ben een paar dagen niet online geweest en moet weer een heleboel pagina's lezen. Hier ook veel sneeuw en KOUD..brrrr van die snijdende kou. Vind sneeuw heel mooi maar niet praktisch dus graag alleen sneeuw in het weekend. Ovutesten zijn zaterdag binnen gekomen ( dinsdag besteld) en vandaag begin ik met testen want zit op dag 8. Ik verwacht mijn ei 4 dec dus dan komt mijn nod uit op 19 dec. Kan je me er even opzetten Sugar? Ik ga zo met mijn zoon naar Fc twente... Hij is lid van de kidsclub en daar komt straks Sinterklaas en alle spelers van Twente dus hij heeft zijn oude twente shirt bij zich en hoopt op iig de handtekening van Theo Janssen want dat is zijn favoriet. @ghurabaa en lastbelly....ik duim voor jullie!! @all...ik wens iedereen voor kerst een roze test toe dus klussen meiden en dan de handstand he.. Fijne dag vandaag!
Het was idd druk, maar wel heel gezellig zo met het hele gezin op Schiphol. Insha'Allah gaan jullie volgend jaar (tenzij je zwanger bent of er inmiddels al een kleintje is ) Ik ben trouwens een halfbloedje en mijn man is Marokkaans.
hey meis, hier lag genoeg sneeuw om te slippen met je auto haha. mijn vriend heeft mij vanmorgen weg gebracht maar toen hij naar zijn werk wilde zag ie vette file dus is ie thuis gebleven. ik was wel op tijd op het werk gelukkig. dus de winkel kon gelukkig op tijd open. te voet voor mij is een beetje ver(vind ik dan haha), dan ben ik 3 kwartier tot een uur onderweg. morgen brengt mijn schatje me weer weg en neemt ie een andere route(hoop voor hem filevrij)naar het werk. als ik straks zo'n kleine hummel in de auto heb zou ik al helemaal niet durven rijden in de sneeuw. xxx
ik moet ze ook weer gaan bestellen zit ik nu te denken. welke hebben jullie? ik had eerst die van sensitest, een pakketje met 3 zwangerschapstesten er gratis bij. xxx
wat een mooie foto. wat zal de kleine dat leuk hebben gevonden!!! ik had dat dus vorige week ook dat ik zo misselijk en duizelig was. volgens mij heerst er griep ofzo al vond ik het raar dat het bij mij na 1 dag over was. ben ook elke keer als ik ongesteld moet worden duizelig, ook a zoiets raars! beterschap meis!!! xxx
hoi allemaal, net een beetje slecht nieuws te horen gekregen van mijn zus. ze is nu al een jaar gestopt met de pil maar ze is nog steeds niet zwanger. ze heeft haar eisprong elke maand vrij laat(dag 19 ongeveer) en ze is wel gewoon om de 29 dagen ongi. nu heeft haar vriend vorige week zijn zaad laten testen door zijn dokter (bij de landmacht) en daar kregen ze gister de uitslag van. de concentratie en de beweeglijkheid van het zaad was niet goed en zijn dokter zei dat het met die uitslag moeilijk wordt om zwanger te worden op de natuurlijke manier. vandaag zijn ze naar de dokter van mijn zus gegaan en die zegt weer dat de mindere beweeglijkheid waarschijnlijk komt doordat er teveel tijd tussen het klaarkomen en het onderzoek zit. over twee weken moet haar vriend naar de euroloog en dan kijken ze verder. baal echt voor haar!!! hopen dat het allemaal goed komt!!!xxx
das balen voor je zus, hopelijk dat ze met een beetje hulp snel zwanger is! ik heb de ovu testen van zwanger en kids gebruikt, bevielen prima!
Oh wat leuk zeg! Mijn man is ook Marokkaans.. En inderdaad, mocht er nog geen kindje op komst zijn tegen die tijd dan hoop ik insha'Allah gewoon mee te kunnen naar Mekkah, wauw zo'n mooie ervaring die niemand van je af kan pakken..
Hier trouwens hele dag gewerkt, van half8 tot half5 en toen weer van 7 tot half10. Heb het nu dus wel gehad! Ga lekker douchen en mijn bed in, mijn voeten zijn bevroren.. Mijn man was trouwens goed aangekomen ja (weet niet meer wie het vroeg) alleen vanmorgen ging het mis. Hij gleed de straat uit tegen een paal dus er is een stukje uit de voorbumper (grrrr). Maar hij heeft het stukje gevonden en een vriend van hem gaat het deze week maken dus als het goed is zien we er straks niks meer van.. Voelde vanmiddag trouwens de typische ongesteldheids krampen, dus jullie kunnen mij alvast op rood zetten denk ik..
@lastbelly Dankjewel!! Haha echt he? is wel leuker met de kerst die sneeuw vind ik. Heb je nog getest vanavond?? duimpjes draaien he!! @Flowers Wow veel, maar dat is altijd gezellig vind ik haha Wat lief van je schoonouders! @Ghurabaa Nog 2 dagen.. haha zo zie je maar weer dat het zo snel gaat. Je hebt veel afleiding zo te zien dat is goed!! @Joy2111 Ik heb de ovu-testen ook eindelijk binnen gekregen vanmiddag. Ik zet je gelijk op de lijst van december! Hoe was FC Twente?? Vond hij het leuk toen Sinterklaas kwam? en een handtekening gescoort van Theo Janssen? @Noordbrabant1981 Oh lekker is dat he die file ach ja heeft hij een lekker rustig dagje gehad toch? Moet jij altijd de winkel openen? in welk winkel werk jij? haha ik ben niet nieuwschierig hoor LOL! waaaah 3 kwartier / uur onderweg nee dat is mij ook teveel hoor pfff! Ja ik denk ook dat ik dat heb dan ben je nog voorzichtiger, dat zie ik al bij m'n zus.. dan zie je ook meer gevaar en dat is met meerdere dingen hihi! Ik heb ze binnen gekregen vanmiddag de ovulatie testen. Wat een leuke actie! Ik heb ze van Zwanger & Kids. Komt het misschien doordat ze bloedsuiker/bloeddruk gaat dalen die duizeligheid voor je ongesteldheid? @Iedereen Ik wordt gek van dat nieuws over babylijkje gevonden.. echt heel vaak hoor je het de laatste tijd echt sneu!
@noordbrabant1981 Oh jeetje!! Dat is echt geen leuk nieuws Dus ze zijn nog geen stap verder gekomen. Hopelijk heeft de dokter nog een tip of iets en kunnen ze eruit komen. Heel veel sterkte en geluk voor je zus en haar vriend!! Laat je nog even weten hoe dat gesprek is afgelopen? Ik duim voor ze!
@Ghurabaa Hahaha ja dat heb ik ook gauw bevroren voeten en dan kan ik ze niet eens meer bewegen grrr! Whahahahaha Ohnee toch wat zonde van de voorbumper!! Op rood? dat weet je toch nog helemaal niet
@Flowers Hahaha oke goed zo! @Joy2111 je staat erbij! December 2010 zwanger worden lijst 1 Lastbelly 2 Ghurabaa 3 4 5 6 7 8 9 10 Justme66 11 12 13 14 Noordbrabant1981 15 16 17 Elja81 18 19 Joy2111 20 21 22 23 Sugarblossom 24 Frou81 25 Flowers 26 27 28 29 30 31 ongesteld - negatieve test - twijfel test - zwanger !!
Morning dames. Nou, heb gisteravond getest en was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele witte test. Negatief dus Dus nu maar hopen dat ik dan zo snel mogelijk maar ongi wordt, dan kunnen we weer verder Ga denk ik toch ook maar es ovutestjes bestellen, zo heb ik toch iets meer duidelijkheid. Baal wel een beetje Had het stiekem zo gehoopt, hahahaha.
Lastbelly wat jammer! We weten allemaal hoe je je nu voelt, dikke knuffel. Sugar voel je je weer wat beter? En wat betreft het nieuwsbericht over dat babylijkje, daar wordt ik ook heel verdrietig van. Er zijn zoveel mensen die er alles voor over hebben een kindje te krijgen en waar het niet bij lukt Hoe kun je nu je eigen kindje weggooien? Heb er gewoon geen woorden voor :x Ghurabaa wat een lange werkdag, zou het aan het eind ook goed zat zijn. Balen dat je man tegen een paaltje is opgereden. Gelukkig is het (bijna) goed afgelopen en heeft je man er niks aan overgehouden. Noordbrabant wat sneu voor je zus en haar man. Ze weten nu wel waar het aan ligt. Hopelijk weten ze snel wat dit voor hun kinderwens betekent. Hadden jullie het ook zo koud vanochtend? Ben blij dat ik nu lekker warm binnen zit. Ik moet trouwens ook nieuwe ovu testjes gaan bestellen. Vorige keer heb ik ze bij zwanger & kids besteld en dat is goed bevallen.