Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Jammer zeg @lastbelly :( had echt wel positief verwacht. Is jou NOD nog in december of niet meer? Succes meissie knuff!!

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Flowers
    Ja snap echt niet wat die mensen zich bezielen of in hun hoofd halen. Kan me niet voorstellen om zo iets te doen, ik moet dan goed ziek uit getverrrr!!! Maar die mensen zijn niet 100% :x

Nee gaat niet echt lekker bij mij. Denk doordat ik nog licht positief test dat die duizeligheid en misselijkheid van dat beetje HCG nog is en het is nog niet helemaal weg.

Gister deed mijn vriend raar (nou ja een beetje lullig hij had niks kwaads gedaan ofzo maar ik barste zomaar en opeens in tranen uit... daarna moest ik er wel om lachen whahahaa :$ wat een hormonen zeg!!

Weet nog van de verledenkeer in oktober toen het raak was maar mis ging toen was ik ook zo misselijk en duizelig.

Hihihihi ik heb echt zo vaak de kippenvel he bij mij gaat de kachel snel aan thuis!

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Iedereen
    Ik weet niet wie van jullie het vroeg om eens wat te maken, het gaat over digiscrappen.

Ik heb toevallig vandaag 2 freebie digiscraps online gezet op m'n site... ik zet de link hier niet neer wat weet niet of het mag. Ga anders naar mijn profiel en dan naar m'n site daar staan de freebies op :D have fun!!

Wie van jullie scrappen ook?

Ik ga nu mijn favoriete eten maken. Tortellini met carbonarasaus en zelf toegevoegde groente :p yummie!!

4. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @lastbelly....balen meid! Dikke knuf..
    Ik had het zo gehoopt voor je!
    Nieuwe ronde dus nieuwe kansen
    Dan hoop ik dat je snel ongie wordt zodat je verder kan.

5. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugarblossom...Ja was erg leuk bij Fc Twente,
    Hij heeft van alle spelers een handtekening en van Theo Janssen een handtekening op zijn shirt.
    Ze mochten eigenlijk niet krabbelen op shirts enzo ( alleen op speciale kaarten ivm tijd) maar Theo Janssen vond het zo leuk dat mijn zoon een shirt van hem had dat hij er toch een handtekening op gezet heeft..dus kind weer helemaal blij

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @ghurabaa...Jee zeg schrikken als een paal dichterbij komt dan de bedoeling is.
    Gelukkig is het alleen maar schade aan de auto en niet aan je man.
    En geen bloed geeft moed meid.
    Zwangerschapssymptomen en ongesteldheidsklachten lijken erg op elkaar

7. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @noodbrabant..Wat een naar bericht zeg voor je zus..
    Hoop dat de volgende testen positiever zijn

8. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @all....Jee zeg wat is het naar koud buiten!!!
    Dit is zo niet leuk meer!
    Vind sneeuw mooi maar die koude wind

Vanmiddag lekker met mijn zus de hele action leeg gekocht dus alle kaarsjes zijn weer vervangen en branden weer gezellig.
    Net lekker gedoucht en lig nu in huispak languit op de bank.
    Vanavond weer een x gekookte aardappels met gehaktballen en boontjes gemaakt...vinden mijn vriend en zoon zo lekker.
    Vandaag weer een ovutest gedaan en net als gisteren een licht 2de streepje.
    We zijn iig al begonnen met om de dag klussen dus dat gaan we proberen vol te houden.

Fijne aaf meiden!

9. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    heyhey,
    Zo, dat was weer even bijlezen! PFFF, wat een vreselijke kou, en die wind! Bah, bag, ben de winter nu al beu...

@Noordbrabant: k hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt voor je zus! Niet fijn als zulke dingen aan de hand zijn bij degenen van wie je houdt.

@all: wie o wie komt er HCG strooien??? Het is nu natuurlijk wel strooitijd (pepernoten en pekel...)

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Joy2111
    Waaah zo leuk!! :D en zeker dat Theo er toch een handtekening op zijn shirt had gezet, echt lief!

11. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    nee nee meis, hou die duivels buiten!!! je gaat pas op rood als de duivels binnen zijn gedrongen hihi. tot die tijd duimen we voor je!!!xxx

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Hahahahaa ik wou dat ik HCG kon strooien.. maar helaas! :p ik had wel een beetje maar dat is veels te weinig.

13. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    thanks lieverd, ja zal wel even laten weten hoe het gesprek is gegaan. lief dat je voor ze duimt!!! xxx

14. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    alvast een hele dikke knuffel meis!!!xxx

15. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Hey lieverd, ik ken het gevoel! Had vorige week hetzelfde, en het is toch even slikken. Hoe positief je er ook in staat... Ik hoop ook voor je dat je ongi snel doorzet. Kun je op naar de volgende ronde!

xxx

16. lastbelly

lastbelly Lid

Oct 17, 2010
    62
    0
    0
    nagelstyliste
    Friesland
    Goedemorgen deze KOUDE morgen lieve dames!!
    Hier vandaag de rode duivels!
    Dus 30 daagse cyclus gehad, wat ik meteen als gemiddelde neem.
    Mijn volgende NOD is dus..... 1 JANUARI 2011! :D Altijd fijn,op nieuwjaarsdag whahahaha!

Wie wil me op de lijst zetten? Deze maand beginnen met ovutestjes, wie weet helpt het. Wordt wel eens tijd nu hoor, dat iemand een ROZE maand krijgt!!! Dus dames, allemaal flink aan de slag, hahahahaha!

17. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    Fijn, als je dan toch niet zwanger bent moeten de rode duivels maar snel komen ook!

op een goed begin van 2011 voor jou!
    xxx

18. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @lastbelly.....toch fijn dat de duivels zo snel zijn doorgebroken...En wat een mooie datum zeg je NOD.

@ghurabaa..bij jou al wat nieuws?

Hier vandaag minder koud maar wel weer nieuwe sneeuw..
    Zometeen mijn zoon van school halen dus heb de slee en de boots alweer tevoren getoverd dus zo op naar school.
    Vanavond lekker bankhangen en dan nog 1 dag en dan WEEKEND!!

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Iedereen
    Zo nu is het pas echt wit. Ik ga vanavond wat sneeuw wegschuiven want krijg de achterdeur niet meer open zo hoog staat de sneeuw al!! Ik wist niet wat ik zag vanmorgen toen ik naar buiten keek.. omgetoverd in een wit landschap hahaha!!

20. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hi dames!

Brr hebben jullie het ook zo koud. Op onze slaapkamer is het zo koud dat het ijs aan de binnenkant van de ramen staat..
    :$

Nog niet ongesteld geworden, maar al wel 2 dagen last van ongibuikpijn dus het mag nu wel doorzetten, kunnen we tenminste onze nieuwe NOD weer berekenen. Wel blij dat mijn cyclus nog steeds rond de 29 dagen is..

Nou ik duik onder mijn dikke dekens!!

xx

Share This Page