Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Frou81
    Vannacht natte sneeuw hier ook en waaien en stormen :$ haha werd er steeds wakker van en ik was zo moe en wilde geen windstoten horen grrr hahahaha :D

Wat gezellig dat jullie sinterklaas al gevierd hebben! Hoe was je verjaardag vandaag? had ik je al gefeliciteerd? Hierbij: gefeliciteerd met je verjaardag! ;)

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Verwarming begeven?? zoo hey :( dat is echt even klote!!

Ontstoken ogen dat is pas pijnelijk weet nog van mijn moeder die het een paar keer heeft gehad. Beterschap moppie! *knuff*

Ben je al langs de dokter geweest? hopelijk verzacht dat zalfje het een beetje. :)

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoop het zoo @Justme66 zou leuk zijn allemaal zwanger het jaar uit :D

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    6 is een goed getal he......

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..

Ik had juist helemaal niet het gevoel dat het raak was! Had deze maand weinig hoop, sowieso omdat ik al een dag voor nod typische ongesteldheidspijn had dus had echt verwacht vanaf woensdag al verwacht ongesteld te worden. Maar omdat het maar uit bleef heeft mijn man me aangedrongen om een test te doen en zie! Kan het gewoon niet geloven..

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Ghurabaa.... JAAAAAAA ZWANGER!!!!
    MEID GEFELICITEERD super zeg!!!!

Laat het genieten maar beginnen!!!

7. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugarblossom....Klussen meid!
    Mijn ei is nog niet eens in de buurt terwijl ik volgens de berekening vandaag mij ei moet hebben gehad dus mijn cyclus is van slag:(
    Streepje was vandaag iets duidelijker dan gisteren dus hopenlijk komt mijn ei snel
    Mijn Nod klopt al niet meer.:x

@frou..Gefeliciteerd meid!:)

Verwarming is weer gemaakt en nadat ik eindelijk een zalfje heb gekregen zijn mijn ogen weer een stuk beter..
    Vanavond sinterklaas gevierd en nu ligt mijn zoon weer voldaan en gelukkig in bed te slapen.

Morgen weer een nieuwe werkweek maar dinsdag ben ik vrij en dan gaan we een kerstboom halen en dan s'middags met de kids opzetten.
    Morgen op kantoor de kerstboom opzetten...ik ben al helemaal in de kerst stemming.:D
    Ik zal als mijn ei gesprongen is mijn nieuwe nod doorgeven want 19 dec gaat niet meer lukken..

8. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    bij mij is het andersom, mijn eisprong 4 dagen eerder dus ook eerder ongi denk ik.xxx

9. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    weet het niet meis of je die kruidenkaas mag eten. heb het ooit op internet opgezocht en de 1 zei van wel en de ander zei van niet maar ik denk dat je dat wel mag eten want tegenwoordig mag je bijna alle kaas hebben. xxx

10. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    joepie!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!xxx

11. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meis, jij je eisprong 4 dagen te vroeg? ik had dat ook, was gelukkig op tijd begonnen met testen!!! ik heb elke keer nog gehad dat ik precies twee weken na mijn eisprong ongi word dus ik moet als het goed is aankomende vrijdag al ongi worden. maar dat is pas dag 24!!! wel vroeg of niet? heb nu al het gevoel ongi te moeten worden en heb het gevoel alsof m'n borsten "vol" zijn. heb nog iets raars sinds gister en dat is maar af en toe: soort groeipijn(soort steekjes) in mijn vagina(sorry haha). zo vreemd!!! heb zitten googlen maar dan kom ik bij mensen uit die dat hebben bij 27 weken zwangerschap:(. snap er niks van!!! iemand die dat ok ooit heeft? heb dat wel ooit eerder gehad toen ik ongi was. xxx

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik lees hier zo af en toe ook nog wel eens mee en...

Ghurabaa: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!

Toen ik las van je krampjes en alles wist ik eigenlijk al genoeg! Reken er maar op dat die nog wel eventjes aanhouden!! Echt super voor je!!

13. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Ghurabaa,

Mabrouk meis. Kwam hier even bijlezen en toen ik je banner zag, ben ik nog sneller gaan terugbladeren. Echt super leuk! Hebben jullie het al aan iemand verteld of wachten jullie daar nog even mee?

14. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @Ghurabaa; GEFELICITEERD! :D:D:D

@Sugarblossom; Ja, die purol heb ik ook, die is idd erg fijn.. Heb zo'n beetje de halve kruidvat hier in de kast staan voor droge handen, lippen e.d. :)

@Frou; Nou gefeliciteerd met je verjaardag! :D

@Joy; Hie is 't met je ogen ? Gaat t al weer wat beter? Ontstoken ogen doen echt zeer! :(

15. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Haha ja ik had het zelf helemaal niet verwacht in eerste instantie.. ;) Vooral omdat mijn man rond mijn ovulatie een weekend weg was, dus had eigenlijk deze ronde bij voorbaat al afgeschreven! :D
    En de dag voor mijn NOD begonnen de buikkrampen en die voelde echt PRECIES hetzelfde als de krampen die ik altijd heb als ik ongesteld wordt, dus dacht eigenlijk een dagje eerder ongesteld te worden.. Maar de krampen bleven t/m gisteren komen en gaan, en toen begon ik wel te twijfelen.

Wou de test pas vanmorgen doen want dacht ALS ik al zwanger ben, is dat sowieso nu niet te zien met avond urine. Nja, mijn man had al een voorgevoel dus om zijn aandringen toch gedaan en binnen 30 sec. al een knaltest, ik schok me rot!! haha..

Vannacht hebben we ook amper kunnen slapen, we waren echt zooo verrast. Het is raar dat je er al een tijdje mee bezig bent en wel 20x per dag aan denkt, maar als het eenmaal zo ver is kun je het gewoon niet bevatten! haha..

Jij bent al door de eerste 3 maanden heen, moet een heerlijk gevoel zijn! Hoe gaat het verder met je zwangerschap? Het is ook je eerste kindje toch?

16. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..

Dank je wel! :) Ja ik MOEST het wel aan iemand vertellen haha. Heb het aan mijn beste vriendin vertel en aan het zusje van mijn man. Mijn man heeft het gisteren aan zijn ouders verteld. Die waren ook helemaal blij.
    Ik weet nog niet precies wanneer ik het mijn ouders vertel, gezien er pas iemand in de familie is overleden. Ik wil het denk ik over 2 weken vertellen. Het lijkt me helemaal super om met oudjaarsavond te vertellen, maar weet niet of ik het zo lang voor me kan houden.. :D

Ik hoop dat het voor jullie allemaal ook snel raak mag zijn!!

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ja ik ben door de eerste 3 maanden heen ja, buikje begint ook al aardig te komen, echt leuk! heb me de eerste maanden wel heel erg moe gevoeld enzo, maar dat is nu echt compleet over.

Ik heb al wel vanaf 8 weken last van mijn bekken en dat wordt steeds erger, werken is al vrij lastig, dus dat wordt nog wat. Is wel balen hoor!

Maarja.. ga er lekker van genieten!!

18. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ghurabaa laten we het hopen. Meer dan ons best kunnen we niet doen :D Justme is de volgende op de lijst, dat wordt weer duimen. En wat leuk dat jullie het fantastische nieuws al hebben gedeeld. We zullen wel zien of je het volhoudt tot oudejaarsavond ;)

Joy gelukkig is de verwarming weer gemaakt. Onze overburen hadden ook problemen met de verwarming en warm water. Daar stond de crisisdienst gisteren met 2 busjes sterk voor de deur. Hoop dat je ei snel komt, dan kunnen jullie tenminste aan de slag ;)

Frou nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Justme je bent de volgende op de lijst. 6 is zeker een mooi getal, laten we hopen dat het raak is!

Als het goed is ontvang ik vandaag mijn ovulatietestjes. Hopelijk nog net voor de staking bij TNT. Verder voel ik met niet helemaal fit. Ben vrijdag verkouden geworden en vandaag heb ik last van mijn maag. Heb vanochtend alleen wat fruit op. Heb steeds van die maagkrampen en totaal geen trek. Zit eraan te denken vandaag eerder naar huis te gaan..

19. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow ghurabaa: gefeliciteerd!!! Oh wat heerlijk dat er weer iemand op roze is in ons clubje. Je blijft toch wel kletsen hier he?

Ik zit weer op het wachtbankje. Deze ronde heb ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt en vorige week woensdag had ik een knaltest. Hopelijk levert het klussen van die periode een mooi resultaat op!

Nu eerst duimen voor justme, spannend meis!

20. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Oeeh spannend, iig fijn dat je een positieve ovulatietest had! Nu maar afwachten, hoop dat de tijd snel voorbij vliegt voor je;) En voor de rest die aan het afw88 is natuurlijk ook..:)

Deel Deze Pagina