Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Awww meis dat is een rot gevoel lijkt me maar dat geeft volgens mij wel wat positiefs aan die symptomen. Ik duim heel hard voor je!! Die steken in (vagina) heb ik ook wel eens gehad na eisprong!

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @noordbrabant1981
    Jammer zeg! Ik was eerst niet blij toen C1000 hier zat maar de laatste tijd heeft C1000 opeens veel 1+1 of €1,- producten haha dat is wel fijn. Normaal halen wij altijd boodschappen bij de AH XL met zelfscan dat is echt relax winkelen zo haha. Echt lief van je vriend dat hij boodschappen haalt. Die van mij vind boodschappen halen leuk whahahahaa echt gek gewoon en nog één daarvan is mijn vader zo grappig! :D

Heb je nog lekker gegeten? whahahaha die Ikea zit echt kei ver voor mij!! En heb je de zweedse balletjes nog gehaald? LOL! :D Ik heb echt genoten vanavond tijdens eten. Ik had bij de LIDL (ben ik ook nog geweest) soort aardappel gratin met paddestoelen gegeten dat is nieuw maar zooo lekker en kipfilet met marinade mmmm yummie... eens wat nieuws eten is ook erg lekker!

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @noordbrabant1981
    Jeetje 8 uur? toen was ik alweer onderweg naar huis want het is al ongeveer 2 uurtjes rijden en de kleintjes moesten ook alweer naar bed want die zijn 0 en 2 jaar. Die andere van 6 was ziekjes echt zielig was dat.

Pff ook al een kapote verwarming brrr wat koud zeg!

Oooh hoe is dat spel? wij gaan dat de eerste kerstdag doen hier.. ben zo benieuwd hoe het spel is hahaha. Heb het hier liggen maar wil het pas openmaken als het kerst is. Zit een zing CD bij het lijkt me echt een leuk spel ^.^

Hopelijk de volgende sinterklaas beter voor jullie!

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Hihi dankje lieverd! ;) Jij ook een hele fijne avond en doe je best!! :)

Ik ga de Zwangerschaps / NOD lijst even wijzigen. Wij zitten weer dicht bijelkaar. Ik weet niet of mijn NOD klopt (denk dat mijn NOD ook eerder is)

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Staat iedereen goed? @Joy2111 heb je naar 21 december verplaatst en @Lastbelly jij was toch ongi geworden?

December 2010 zwanger worden lijst

1 Lastbelly
    2

3
    4
    5 Ghurabaa Zwanger (1e kindje)
    6
    7
    8
    9
    10 Justme66
    11
    12
    13
    14 Noordbrabant1981
    15
    16
    17 Elja81
    18
    19
    20
    21 Joy2111
    22
    23 Sugarblossom
    24 Frou81
    25 Flowers
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    ongesteld - negatieve test - twijfel test - zwanger !!

6. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Nou meid, ik was ook al voor NOD er van overtuigd dat ik ongesteld ging worden, had exact dezelfde buikpijn als elke maand als de mentruatie doorbrak. Maar toch ben ik zwanger!! Dus geef de moed niet op hoor! Gewoon afwachten tot je bloed ziet tot die tijd positief blijven!! :D

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Ghurabaa
    Even vraagje.. heb jij nog bruinverlies gehad voor je NOD? of heb je dat (normaal) nooit als je ongesteld moet worden?

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Zo ik ben net wakker maar onwijs moe zeg niet normaal, ik lijk wel een zombie! Ik kan zo terug mijn bedje in maar moet mams even helpen straks dus ben ik er toch maar uitgegaan. Heb dit keer goed last van ovulatiepijn pfff en heb het zo koud. Gisteravond snikheet en vanmorgen was ik ijskoud hahahha.

Ik ga ontbijten en ervandoor. Fijne dag meiden!!

9. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ik had zondag echt een erge bui! buikpijn enz en ik had ik ineens een jankbui om niets!!! en dan voel ik me de hele dag ***!!! ik heb er nu meer last van dan toen ik aan de pil was, echt niet leuk. xxx

10. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    haha nee ikea zit bij ons te ver maar ga van de week zelf lekker gehaktballetjes maken denk ik, mmmm! oh wat heb jij lekker gegeten!!! krijg er weer honger van haha. en kipfilet met marinade is ook al zo lekker. moet je eens die satemarinade van conimex ofiets proberen die is ook zo lekker!!! ik wil elke keer weer iets nieuws proberen maar weet nooit wat. heb zoveel recepten liggen maar daar moet je vaak tijd voor hebben. xxx

11. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ik hoe wel van spelletjes maar dat spel duurt echt zo lang!!! en op die cd staan echt heel veel nummes die ik niet ken. niet van onze tijd dus dan schiet het al niet op. maar misschien vind jij 'm wel kei leuk!!! ja hopen dat ik volgend jaar met een dikke buik loop of net een kleine heb!!!xxx

12. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    thanks meis!!! het rare is dat ik bij 3 maanden dezelfde klachten had en nu weer pijnlijke borsten enz. dat heb ik de andere maanden helemaal niet gehad. dacht toen bij de 3e maand dat het raak was maar dat was dus niet haha. je lichaam kan ook echt een spelletje met je spelen:x. ben benieuwd. ik ga er gewoon van uit dat het niet is, dan kan het ook niet tegenvallen toch? heb jij iets gevoeld van een innesteling? ben zo blij voor je!!! dikke kus!!!

13. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteren lagen de ovutesten gelukkig op de mat. Ga vandaag beginnen met testen.
    Was gisteren kapot toen ik thuiskwam en had het zo koud. Ben om half 9 op de bank in slaap gevallen. Gelukkig voel ik me vandaag weer wat beter. Heb nog niet echt veel gegeten (alleen een peer en 2 crackers), maar probeer wel voldoende te drinken.

14. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugarblossom.. hormonen kunnen gekke dingen doen met je lichaam...ik merk dat ik veel prikkelbaarder ben dan toen ik de pil nog slikte.
    Maar ik sta goed op de NOD lijst hoor..

Vandaag de kerstboom opgezet samen met mijn zoon en de rest van het huis in kerst sfeer gebracht..dus helemaal gezellig.

Morgen een spannende dag op het werk want ik werk met een team van 15 mensen en daar moet er 1 van uit..wegens reorganisatie
    Vandaag hebben al 9 mensen een gesprek gehad en zij mogen allemaal blijven dus wordt spannend.
    Zou er wel vrede mee hebben om weg te moeten want heb geen uitdaging meer in mijn werk maar de collega's en werktijden zijn zo ideaal
    Dus ik ga hard duimen!

@noordbrabant...heb een goed gevoel voor jou deze maand hoor..
    @ghuarabaa..strooi eens even flink met je HCg...mss kunnen wij dan ook het jaar afsluiten met een zwangerschap.

Fijne aaf meiden

15. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Nee ik heb totaal niets van de innesteling gemerkt. Heb er ook niet echt op gelet omdat ik sowieso dacht dat we deze ronde niet op de juiste dagen hadden geklust, maar heb ook geen buikpijn o.i.d. gehad. Alleen dus vanaf een dag voor nod ongesteldheidspijn, nu nog steeds. Het komt met vlagen. Dat is mijn baarmoeder die oprekt, maar voelt dus hetzelfde als een doorbrekende menstruatie. Dus kan vanalles zijn hoor! (maar ik weet het, je denk toch dat je ongi wordt. Heb ik nu nog steeds haha.. ;))

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Noordbrabant1981
    Awww meis! :( denk ook dat het komt door alle verschillende hormonen die komen en gaan denk ik. Wat wij niet allemaal moeten doorstaan kwa hormonen (bij vrouwen) ;) mannen zijn er makkelijker vanaf. Daarom huilen die minder.

Ik heb mijn vriend maar echt 1x zien huilen in 8 jaar tijd toen zijn hondje was ingeslapen pfff zoo :$ dacht dat ik door de grond ging want heb hem nog nooit zo zien huilen! Ik ben al vanaf ik baby was een huilerd en een heel gevoelig mensje hihi!

Die is lekker he? Conimex saté marinade hihi die ken ik toevallig! Doe ik ook wel eens door de kip heen als ik saté met frietjes gaat maken met kroepoek erbij en zoetzure groente yummieeeehiehie! Ik heb dat een tijd geleden achterelkaar gedaan en nu zijn mijn ideeen ook op haha snap wat je bedoeld je moet er wel de tijd voor hebben!

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Noordbrabant1981
    Dat gaat wat worden met dat 'Ik Hou Van Holland' spel, aangezien we met 6 man zijn (volwassenen dan) en 2 baby's maar die reken ik niet mee natuurlijk :p

Hahaha nou dan denk ik dat ik er ook niet veel ken. Ik ben ken niet zo gek veel NL liedjes of is het ook met engelse liedjes? die ken ik beter!

Zo denk ik soms ook.. hopen dat we een kleine hebben volgend jaar met kerst iig! :)

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Flowers
    Spannend! Ik heb vanmorgen ook nog een keer getest voor de zekerheid. Eisprong is waarschijnelijk vannacht gekomen. Ik zou hem normaal donderdag pas krijgen of iets later! :$

Goed zo meid. Lekker uitzieken jij en rustig aan doen. ;)

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Met de pil was ik ook nog zo maar dan anders prikkelbaar. Kon heel slecht tegen de pil dat kan daar mee te maken hebben gehad. :)

Ik krijg steeds meer zin om de kerstboom op te zetten! Ik hoor iedereen al om me heen dat ze de boom al hebben gezet. Verledenjaar was ik zo snel met de boom opzetten en nu zet ik hem morgenavond op of donderdag even doen.. weet niet wanneer vriendlief die boom brengt zal wel morgenavond zijn. Ik ga iig morgenmiddag eentje bij hun uitzoeken en het liefst een vette/grote hihi zo ben ik opgegroeid en wil het nu ook!!

Jeetje meis wat spannend op je werk!

20. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hoop het ook hihi. maar jij moet weer klussen meis zie ik!!! veel plezier en dat het voor jou deze ronde raak mag zijn!!!xxx

Deel Deze Pagina