@noordbrabant1981 Haha wat leuk zeg het zou wat zijn als jullie dalijk saampjes zwanger zijn.. lijkt me juist heel gaaf! Mijn zus is 5 jaar bezig geweest. 2 of 3 miskramen gehad en mijn nichtje (kindje van m'n zus haar tweede) van mei 2010 is geboren met een hartafwijking en is met keizersnee gekomen pfff lekker allemaal ging dat bij haar soms maak ik me er wel om druk dat het dalijk ook zo bij mij gaat. Ik ben geboren met een te kleine schedel voor de rest ben ik heel gezond, je ziet er niks van enzo en heb ik verder niks afwijkends of iets. Toen ik werd geboren thuis ademende ik niet aaah echt eng! Het grappige was toen mijn zus een echo kreeg, kreeg ze de dokter van mijn moeder die mij had geholpen toen ik werd geboren. Hij wist nog precies wie ik was "dat meisje met een kleine schedel" hihihi Nu moet ik wel als ik het misschien ben dit aan de verloskundige doorgeven en misschien zal ik dan wel sneller echo's gaan krijgen zoals m'n zus dat kreeg die liep bij de gynecoloog. Maar ik hoop dat het gezond wordt geboren hoor hihi. Maandag dat is bijna joh! Ik had nergens last van maar een week later opeens wel. Duizelig en dat is elke dag erger geworden loop er nu nog mee en de dokter maar zeggen van wacht maar af veel afscheiding toen ik dat bruine en wat bloed kreeg was het weg en toen het op hield ging het eer over op witte afscheiding heb het nu nog maar wat dat in houd.. het ruikt niet en heb ook geen jeuk ofzo anders had ik allang jeuk enzo gehad want heb een candida syndroom en als ik het zou hebben heb ik binnen een dag 1/2 jeuk. Wat voel jij nu dan? ik had niet het gevoel van ik moet ongesteld worden weer hihi maar iedereen is anders denk ik. Ik hoop het zooo voor iedereen rozeeee hier!! Zo jullie weten weer veel over mij haha we gaan elkaar steeds beter kennen!
Hier nog steeds nikss..... maar goed we wachten het maar af.. De laatste dagen erg druk met werken enzo, dus kan hier niet zo heel veel kijken .. We krijgen een nieuwe werk methode om de kindjes beter te kunnen volgen in hun ontwikkeling, allemaal erg wennen en nieuw en een hoop werk ieder krijgt zn eigen kindjes toewezen, dus veel te doen! Vanmiddag naar de ortho geweest (jaja ik heb nog een beugel :x) en hebben ze het helemaal verkeerd vast gemaakt, zit ik nu met een los draad :x:x:x. morgen maar even bellen!! Slaap lekker voor zo allemaal!!
maar meis dat hoeft bij jou weer niet zo te gaan met de zwangerschap!!! ik ken bijboorbeeld ook weer iemand en die moeder heeft er 6 jaar over gedaan om zwanger te raken en die dochter telde bij haar beide kinderen meteen aan. en mijn zus heeft soms een hele late eisprong terwijl dat bij mij ook gewoon rond de 14e dag is. maar zij is ook pas op haar 15e ongesteld geworden en ik al op mijn 12e dus elk lichaam zit anders in elkaar. maar het lijkt me echt super om tegelijk met mijn zus zwanger te zijn. jouw zus heeft dan ook al veel meegemaakt!!! en wat fijn dat die dokter jou nog kende, vind dat altijd wel goed als mensen je na zo'n lange tijd nog herinneren. nee ik heb die klachten niet. had van de week wel echt pijn in mijn borsten, net alsof er achter mijn tepel een onsteking zat maar dat is nu weg. verder wel heel af en toe en vlaag van misselijkheid maar dan is dat zo'n gevoel net alsof je misselijk bent van de honger. en dat is dan ook rond etenstijd haha. we zien wel!!! xxx
@Femme Succes Femme ook met je beugel zeg wat irritant dat ze een fout hebben gemaakt hopelijk kun je snel terecht! Inderdaad wat @Noordbrabant1981 zegt is niet te hopen dat de rode duivels als nog komen je bent nu al zo ver overtijd anders is het wel zonde.
@noordbrabant1981 Ja dat is wel waar wat je zegt hihi het is gewoon dat het soms even door je hoofd zit te spoken. Maar we gaan er gewoon niet van uit toch en dat is waar ieder lichaam is anders! Grappig he? dat hij dat nog wist gewoon over mij. Ooh dat is pas vervelend pijn aan je borsten hebben. Gewoon proberen te eten als je denkt dat je honger heb en misselijk word of een flinke slok drinken nemen of wat melk!
Hey lieve meiden, Sorry ben niet meer zo actief op het forum. Sit nu in de tweede week van mijn nieuwe baan en kom echt elke dag gesloopt thuis! Na het koken en eten heb ik dan geen eens zin meer om de laptop te pakken of tv te kijken. En op mijn nieuwe werk kan ik ook niet achter de pc dus vandaar heeeeel wat minder berichtjes van mij.. Is er nog nieuws? Hier alleen het nieuws dat ik nu al ziek ben! Vind het zo stom, dit was pas mijn 6e dag in dienst maarja kan er ook niks aan doen. Ze hadden me al wel gewaarschuwd dat ik binnen 3 weken ziek zou zijn, omdat je ineens in aanraking komt met al die kleintjes die lekker over je heel kwijlen en in je gezicht hoesten.. Stond al misselijk op en eenmaal op mijn werk daar overgegeven en maar weer naar huis gegaan.. Denk dat ik buikgriep heb.. Moet ook zeggen dat ik minder met zwanger worden bezig ben door mijn werk. Het is zoo zwaar, al die baby's en dreumessen (is dat een woord?) Het is echt een grote verantwoordelijkheid en het kost mega veel energie, als ik zelf een kindje heb zou ik het echt niet trekken dit werk! Ze maken je helemaal gek haha.. Wat dat betreft valt het me echt tegen.. Nou ga nu weer onder de dekens, voel me zo beroerd.. xx
@Ghurabaa Beterschap meid! Maakt niet uit wij lopen niet weg en je laptoppie ook niet Mijn zus is al jaren lerares bij de kleintjes die is ook zo vaak ziek geweest en van de creche als haar kindjes daar vandaan kwamen (dat was pas nog) ze steken allemaal elkaar goed aan. Ga maar lekker rusten je hebt het hard nodig! @Iedereen Hier ook vandaag superrrr misselijk had gegeten en voel dat alles er straks uit komt en waar het vandaan komt dat weet ik niet. Heb zin om in bad te gaan vandaag. Lekker magazines/boekjes lezen en relaxen. Ben benieuwd wanneer de garage belt over mijn auto die moet vandaag gekeurd worden aaah gaat me weer centjes kosten hihi hopelijk is er niet veel aan!
@ All: Pffff was vanmorgen veel te vroeg wakker. Vandaag helemaal alleen ben zo gewend dat er visite komt. Gelukkig komt morgen mijn mama weer en gaan we ff met me rolstoel de stad in. Verder voel ik me nog steeds prima, ben alleen een moeilijke eter heb echt nergens zin in. Vanavond komt er als het goed is een man voor rolluiken. Heerlijk lijkt me dat van de winter als het kouder gaat worden. Nou meiden have a nice day! X
@Enjoyllive Hoe gaat het nu met je voet? hoelang moet je nog in de rolstoel zitten? Oooh dat is pas fijn rolluiken.. hebben wij ook eens aan zitten denken maar willen misschien toch verhuizen. Heel veel plezier morgen!
@noordbrababant...Klinkt toch wel hoopvol meid...gewoon blijven duimen! En als je je ei zo goed gevonden hebt en lekker geklust zou het toch goed moeten zijn. Ohhh dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen dat ik niet sport hihi @sugarblossom...toen ik zwanger was was mijn eetlust helemaal weg... elke keer had ik een weeig gevoel in mijn buik maar niet echt misselijk dus weer een goed teken Net lekker thee gedronken met mijn vriendin.. Zo mijn zoon weer naar school brengen en dan lekker op de bank.
@Justme...het is vandaag je NOD zie ik... en al iets van rode duivels te bekennen? Of misschien al getest?
@ghurabaa..Beterschap meid..is inderdaad ook wel te verwachten dat je snel ziek zou zijn met die kleintjes.. Vind je het inmiddels al wel leuk dan?
@ Sugarblossem: Ik heb wel loopgips hoor en zo een schoen voor over mijn gips. Maar merk dat ik er toch teveel op loop. Dus ik moet nog steeds met krukken lopen en als ik naar de stad wil is een rolstoel gewoon veel makkelijker. Heb net ff dvdtje gekeken. Kijk nu SOS Sonja! Vanavond als me vriend thuis komt uit zijn werk gaan we eerst ff om boodschappen en daarna lekker aardappel anders eten bacon ui JAMMIE! X
Mijn rare testen. Middag urine vandaag... http://www.zwangerschapspagina.nl/me...cture26156.png http://www.zwangerschapspagina.nl/me...cture26157.png http://www.zwangerschapspagina.nl/me...cture26158.png
hallo dames, wat had ik veel om bij te lezen! helaas kon ik er geen roze tussen vinden, dat kan toch niet hier vanochtend weer wat bloed, ik dacht eindelijk de ongi, maar verder niets wel bruine afscheiding (net als afgelopen dagen) heel vreemd allemaal...... we zullen wel zien wat de komende dagen brengt, als ik in het weekend nog niet echt ongi ben maar ff testje er tegenaan gooien, je weet het maar nooit he.....
@ Justme: Ik ben roze hoor hihi ! @ All: Donderdag is echt een heerlijke tv avond. Eerst GTST, ddan expeditie robinson en dan OH OH CHERSO ! Zo stom dat het leuk is! Nog maar net klaar met eten waren beetje laat. Fijne avond voor jullie!
had ik jou nog niet gefeliciteerd sorry!!!! VAN HARTE MEID!! afgelopen dagen beetje met mezelf bezig geweest vrees ik, ff ego tijd gehad gister bij therapie letterlijk alles van me afgeslagen (klinkt heftig maar was met een knuppel van piepschuim op een stel kussens maar voelde lekker )
@joy2111 ja?? geen eetlust dat is ook niks eigenlijk. Ik at rijst met pindasaus en shoarma was weer lekker en hadden het een tijdje niet meer gegeten. Toen ik thuis woonde altijd een vaste prik op zaterdag om te eten. Lekker hoor wat jij gegeten heb mmm!! @Enjoyllive Okee dus je mag wel met krukken lopen gelukkig. Jaa inderdaad met rolstoel is veel makkelijker voor als je naar de stad gaat. Oh ja OHOH Cherso ga ik ook kijken haha is zo leuk programma! @Justme66 Lijkt een beetje op dat van mij! Ik hoop op rozeee!! Gaan weer hard duimen hier ^.^ @Iedereen Wat vinden jullie van die vage testen van mij? ziet er echt raar uit.