Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    als het klussen maar leuk is he! daar gaat het om! ik duim hard voor je hoor, net voor de kerst roze zou wel heel leuk zijn.

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ja daarom, heb je gelijk in :) zijn niets voor niets bijelkaar natuurlijk. :p Dat zou zeker wel leuk zijn :) we wachten het maar weer in stilte af. Wanneer ben je ongi geworden dan? dan maak ik weer even een nieuwe NOD lijstje aan.

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Zou trouwens leuk zijn als we allemaal tegelijk roze hadden :( maar helaas is dat onmogelijk (denk ik) Gun het ons allemaal zo!!

4. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Ik ook!!!

Heb gisteren dit boekje gekocht en alvast wat kaarten met dezelfde soort tekeningen voor op de babykamer (ooit). Zag ze nu, en vond ze zo leuk en bij ons passen dat ik ze gewoon niet kon laten liggen. Boekje is geweldig leuk, en er is voor later ook nog een kraambezoek-boek en een baby's-eerste-jaar-boek van. Wilde het even met jullie delen, ben er zo happy mee...

5. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meis, thanks voor het duimen! heb als het goed is dag 11 mijneisprong gehad en zit nu op dag 26. ik word meestal op dag 26 ongi dus het kan vandaag ook nog komen. mijn borsten doen niet meer pijn maar ben heel af en toe een beetje misselijk. ik wil dinsdagavond pas testen als ik dan nog niet ongi ben. xxx

6. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    juist vind ook dat we gewoon niet mogen klagen als het raak is!!!xxx

7. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    haha heeft je ventje te wild gedaan? dus je bent twee uur lang blijven liggen daarna? hopen dat dat goed is geweest voor de visjes:D!!! lekker he nog zo laat in je pyjama zitten? heerlijk. zit nu ook weer in mijn huispak. en het gaat dadelijk hier heel hard regenen volgens mij, het is hier zo donker!!! doei mop, fijn weekend nog!!!xxx

8. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    leuk zo'n boekje!!! als het zover is wil ik ook zo'n boekje!!! xxx

9. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ja, ik wou dat ik kon zeggen wanneer het komt:p Maar goed, dat hebben we niet in de hand.. Als het eind januari/begin februari er nog geen rode duivels zijn, dan pas kan ik weer naar de huisarts.. En dat is al bijna :$!

10. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @Frou; Die boekjes zijn kei leuk inderdaad! Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan en is echt leuk om terug te lezen!

11. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Bekijk bijlage 114448

hoi allemaal, kon me niet meer inhouden en heb een zwangerschapstest gedaan van sensitest en ik leg 'm neer en wil weg lopen om 5 minuten later te gaan kijken en hij geeft meteen twee streepjes aan!!! kan het gewoon niet geloven!!! straks nog voor de zekerheid een test doen van clearblue. xxx

12. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Gefeliciteerd! :D

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    jeetje, das geen streepje maar een dikke vette streep!! super voor je meid! ga je fijn roze het nieuwe jaar in. enne strooien met die hcg he ;)

14. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Gefeliciteerd (nogmaals, haha). Strooien graag!!!

15. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Kies je boekje nu maar uit! :D

16. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg!!!!!!hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg!!!!!!
    hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg!!!!!!
    hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg!!!!!!
    hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg!!!!!!hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg!!!!!!

17. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    beetje raar uitgevallen maar hoop dat ik genoeg gestrooid heb!!!:D

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Frou81
    Wat een super gaaf boekje! Soms zie ik ook wel eens zo iets liggen en dan denk ik van wil het al kopen whehehehehee :p

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @noordbrabant1981
    Jooooooooohooo jaaaaaaaaaaaaaa!! :D Ben zo blij dat het toch nog lukt in ons clubje.. er komen weer zwangere!! Haha die test is echt super posi zeg ;) en dan nu: Gefeliciteeeerd!!! en lekker genieten!

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Oh yes HCG hebben we hard nodig haha bedankt voor het strooien woeehoee :D

Deel Deze Pagina