hahahaha inderdaad! maar dit was niet vanwege de eisprong omdat die al geweest is hehehe! Ja echt wel lekker is een dagje zo in je pyjama. Ik ben daarna toch nog even bij mijn ouders geweest en ben daar wezen eten ben net pas thuis we aten pannekoekjes! Schrok jij trouwens niet toen je terug kwam om de test te bekijken? had je al Clearblue gedaan? die geeft zeker wel zwanger aan hoor!
Ja he? altijd jammer dat we het niet weten van tervoren hihihi aaah hoelang ben jij dan al bezig? ook vanaf eind juli toch?
wahahaha, en ik kom me niet inhouden en heb het gekocht... Ga nu zo'n beetje op de wachtbank.. Of eerder op de uitrustbank na zo'n weekend klussen, haha. Jij ook zo ongeveer denk ik?
Hopelijk komen er nog meer dames op roze deze maand!! Ik zit op dag 30, begint nu wel weer spannend te worden hoor. Is dat bij jullie ook dat heel veel vriendinnen/kennissen/familie zwanger zijn? In mijn omgeving krijg ik steeds meer zwanger-berichtjes en dan gaat het bij mij nog harder kriebelen. Leuk boekje Frou! Is denk ik heel leuk om bij te houden en ook grappig dat je kindje dat dan later terug kan lezen. Fijne avond nog meiden en tot snel. xx
NOD lijst December 2010 1 Lastbelly 2 3 4 5 Ghurabaa (1e kindje) 6 7 8 9 10 Justme66 11 12 13 14 Noordbrabant1981 (1e kindje) 15 16 17 Elja81 18 19 20 21 Joy2111 & Sugarblossom 22 23 24 Frou81 25 Flowers 26 27 28 29 30 31 Zwanger - Ongesteld - Negatieve test - Twijfel test - Miskraam - NOD
Whahaha zo kun je het ook noemen uitrustbank ^.^ Jaa klopt zit op 5 DPO ongeveer! Heb eisprong gehad in de nacht van 6/7 geloof ik (volgens mijn testen/LH piek) Ik heb er zo één zien liggen bij de Bruna van Kikker zo'n kraamvisite boek die vind ik ook zooo leuk hihi.
Jeetje als ik naar die lijst kijk wordt ik al nerveus NOD komt zo dichtbij als je zo kijk op de lijst terwijl het toch nog even duurt.
haha, en dan zeggen ze dat wachten lang duurt... Zag ook op mijn banner dat ik over 12 dagen al kan testen. Spannend, vooral omdat je nu dus alleen maar kan wachten!!!
@noordbrabant!! JAAAAAAAA zwanger!! Geweldig meid gefeliciteerd... en nu genieten he Thx voor het hcg....dat moet helpen!
Deze maand al 2 zwanger zeg.. Kom op meiden die nog mogen testen...we maken er een knalroze maand van! Vandaag een lekker rustig dagje gehad...lekker luieren en net nog even bij mijn ouders geweest en nu lekker bankhangen Morgen weer aan het werk en dan wordt het weer een drukke week! Nog 9 dagen tot nod dus hoop dat ik me kan inhouden en niet eerder ga testen. Fijne aaf meiden
Hier eigenlijk niet hihi wel mee rop internet - vrienden zeg maar maar niet in de familie. Haha dat is bij mij ook als ik hoor dat iemand zwanger is enzo gek ook he? maar dat is gewoon je wens Nog even Elja... dan weet jij ook of het raak is spannend!
Haha dat zou leuk zijn als we nou beiden roze hebben zijn we even ver weer Ik wil ook volhouden en niet testen (als het me lukt!)
@ noordbrabant: joehoeeeeee jij bent zwangerrrrr!!! Gefeliciteerd meid, super!!! We zijn bijna even ver kom je kletsen bij de augustus mama??? super meid!!!
ik had zo'n simpel testje eerst gedaan(van sensitest) en die hield ik in mijn urine en legde 'm op een stukje keukenrol op de aanrecht. wilde me omdraaien om later terug te komen maar de twee strepen kwamen er meteen te staan(ging gewoon sneller dan een ovu-test)!!! ik schoot in de lach en mijn vriend kwam meteen van de bank af!!! toen even laten bezinken en een uurtje later de clear blue gedaan. en toen stond er ook al heel snel zwanger. daarna nog een clear blue gedaan omdat we die mee wilde nemen naar onze ouders en die gaf natuurlijk ook zwanger aan. dus toen moesten we het wel geloven hihi!!! mijn schoonouders waren wel blij maar mijn ouders hadden de tranen in de ogen staan, zo lief!!! xxx
haha weet niet wie er vorige keer zo heeft zitten strooien maar schijnbaar heb ik veel hcg gevangen!!! met bij jullie nu dus ook lukken!!! was er ook helemaal niet veel mee bezig de laatste tijd en dat heeft dus ook geholpen. dat werkt echt hoor!!!xxx
Noordbrabant * Flowers doet een vreugde dansje * Van harte gefeliciteerd meid!!!! Wat een prachtige test. Aah wat lief van je ouders, die zijn natuurlijk ook helemaal in de wolken. Ik zie dat je genoeg hcg hebt gestrooid voor iedereen hier Hopelijk is onze NOD lijst binnenkort helemaal roze.