Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha ja? hier is het 2x fout gegaan bij mij helaas! :( Brrr hopelijk niet weer eens.

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Whahaha prachtig! Wow echt mooi vind ik dat :D zo schattig van je ouders ook!! Die CB is helemaal gaaf altijd :p

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Vandaag weer van alles te doen. Gelukkig heb ik wat afleiding te laatste tijd ;) Morgen met vriendin naar stad Eindhoven voor een dagje en even een kerst cadeau zoeken voor vriendlief. Vandaag opschrijven wat ik nodig zou hebben voor de eerste kerstdag (voorbereiden) heb al wat dingen gekocht maar natuurlijk niet genoeg.

Hele fijne dag meiden! xxxx

4. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ooh super zeg!! Ik wil het ook zooo graag vertellen aan mijn ouders (wegens overlijdingsgeval heb ik het tot volgend weekend uitgesteld) maar ben wel een beetje bang voor hun reactie. Uiteindelijk zouden ze superblij zijn maar hoop dat de eerste reactie ook leuk is, al zal het onverwachts komen..:)

5. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend meid, zie dat je nog 4 dagen te gaan hebt. We duimen voor je!

In mijn omgeving zijn er ook veel zwanger of net bevallen. Een jeugdvriendin van mij is dit weekend nog bevallen. En idd bij elk nieuwtje denk ik: ik wil ook :)
    We hebben deze ronde goed ons best gedaan, dus er zit niks anders op dan afwachten.

6. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Het weekend zit er weer op en de nieuwe werkweek is inmiddels weer begonnen.. Zaterdag ben ik met mijn zusje wezen winkelen. Was weer gezellig en we zijn ook goed geslaagd. 's Avonds hadden we een etentje bij mijn schoonzus.

Zondag is mijn man weer gaan helpen in de nieuwe woning van een vriend en heb ik wat aan het huishouden gedaan. 's Middags kwam mijn vriendin langs met haar kids. En 's avonds ben ik nog even langs mijn nichtje geweest.

Gisteren had ik dan eindelijk een knal ovutest. 2 dagen later dan verwacht, dus mijn NOD zal waarschijnlijk ook opschuiven. Doe vandaag voor de zekerheid nog een testje, maar ga er vanuit dat ook ik nu op de wachtbank zit.

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Flowers
    Spannend! Moet ik je op dezelfde datum laten? of moet ik je NOD op de lijst 2 dagen verschuiven?

Oeh lekker veel afleiding allemaal en gezellig hoor! Ik probeer ook lekker veel afleiding te zoeken, gelukkig lukt dat al vanaf verledenweek. Ben net terug van een uurtje wandelen met mijn hond.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier is de ongi al weer voorbij.... eigenlijk maar 1 dagje, tja, weer wat nieuws zeg maar :(

echte maandag vandaag, snel door naar de dinsdag ;) de winterbandjes deden het prima in de sneeuw!

9. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Zie mijjn handtekening;) 30 juli gestopt, 3 aug voor t laatst ongesteld geworden..

10. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @ Sugarblossom; Oeh eindhoven! Leuk! Dichtbij ook voor mij haha!

@Noorbrabant; ik heb je HCg gevangen :D:D

@ all; Nou.. misschien ben ik een beetje een zeikerd; maar moet even mn verhaal kwijt.. Ik voel me de hele nacht/dag al zo raar.. zal het even vertellen;
    Gisteravond rond 19.00u geklust.. Daarna gedouched.. Toen lekker op de bank gehangen en rond 22.00uur naar bed gegaan, nog even tv gekeken op de slaapkamer en was echt zo moe, dat ik wilde gaan slapen.. Maar het rare was, ik kon gewoon niet in slaap komen, heb tot bijna 3.00uur wakker gelegen.. En gewoon mn ogen niet dicht kunnen krijgen.. Nouja, uiteindelijk toch in slaap gevallen.. Toen moest ik om 8.30uur weer op het werk zijn, en net of iedereen aan mij kon zien of ik iets had; gaat het wel, je ziet er zo gelukkig uit (nou sorry, maar voel me eerder verrekte moe&slap..) Later op de dag kreeg ik van die rare pijn in m'n rug.. Niet echt heel veel want kon gewoon nog alles doen enzo, maar van die rare pijn zo een beetje heel de dag door zeurt.. Net weer gedouched, en toen had ik echt kei gevoelige borsten.. Misschien word ik ongesteld? Of ik verbeeld het me? Ohja, heb ook van die vieze afscheidings-slijm-spul steeds, gadver.....
    Lang verhaal:D Wat een ego bericht eigenlijk.. maar goed :p

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Oeh dat klinkt nog hoopvol!! :$:D

12. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Sneeuw? Hier geen sneeuw te zien :$

13. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @femme....kan zijn dat je lichaam zich aan het klaarmaken is voor een ongesteldheid...( ik hoop het zo voor je):)

Vandaag een drukke dag gehad..ben blij dat de werkdag er weer op zit..nu lekker bankhangen en net een uur met mijn schoonzus gebeld.
    Ik ga zo denk ik maar eens kerst kaartjes schrijven.
    Deze hele week heb ik alleen maar leuke dingen te doen.
    Woensdag middag lekker vrij en dan ff de stad in en donderdag avond hebben we kerstgala van het werk en dit weekend ga ik de stad in met mijn schoonmoeder en schoonzussen voor de kerstkadootjes en zondag gaan we met 7 vrouwen bij ons thuis kerstbakjes maken dus ook gezellig..daarna zit ik al tegen NOD aan dus genoeg afleiding denk ik..;)

@sugar..ik hou jou tegen met testen als jij mij tegenhoudt hihi...:D

@flowers...nu weer dom wachten..gezellig bij ons op het bankje;)

@justme..dat was een korte ongesteldheid...vreemd..:(

Fijne aaf meiden

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Femme
    Oh lekker slim van mij haha staat gewoon in je handtekening! Heb ik een brilletje nodig? ;)

Jaaa? woon jij daar in de buurt? hihi leuk!!

Haha als ik dat had geweten.. :D hadden we lekker kunnen babbelen vannacht. Had vannacht (heel toevallig) hetzelfde. Niet kunnen slapen dus was heel schrikkerig (weet niet waarom had gen reden) Ik schrok steeds ik zag een lampje branden in de kamer en raakte licht in paniek ik was heel erg op zoek naar angstig worden ofzo haha deur van de kamer dicht gedaan had steeds het gevoel alsof er iemand in die kamer was! Kroop helemaal onder de rug van m'n vriend en dekens!

Ik heb dan nog het geluk dat ik kan blijven liggen omdat ik geen werk heb. Pff echt klote als je zo'n nacht heb en als je de volgende morgen op moet om te gaan werken!

Wie weet wordt je nu toch een keer ongi of misschien zwanger?! Hoop het zo voor je!!

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Hier de hele dag heel misselijk geweest! Het begon vanmorgen toen ik de was aan het ophangen was. Zwakke benen en zo'n vlaag met misselijkheid kwam optreden. Was hetzelfde als toen ik licht posi-test had net na NOD maar zo erg als toen was het gelukkig nog niet.

Toen vanmiddag lekker met mijn hond gaan wandelen dat luchte wel op. Eenmaal terug kwam het ook weer langzaam terug. We zaten aan de tafel om te gaan avondeten. Elke hap die ik nam kokhalzde (sorry voor het woord) m'n eten bijna uit! Gaat echt lekker met me. Lijkt wel alsof ik ziek begint te worden pfff

Denk lekker douchen daarstraks maar nee hoor gaat niet weg. En wil niet aan symptomen denken maar die misselijkheid blijft. Haal steeds maar in m'n achterhoofd van dat het misschien een ongesteldheids symptoom is maar die is over een week en 1 dag hahaha. Wat duurt dat wachtbankje lang zeg!

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Enjoy2111
    Ga ik zeker doen :D haha dalijk hebben we allebij een zwakte.. en dan??? :$ dan testen we ons een ons of een kilo.. :p

Wow jij hebt echt een leuke week gehad! Aanhouden zooo ;) lekker gezellie zeg. Ik ga nu ook Popstars kijken en popcorn eten!!

17. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @Sugar; Ik woon ongeveer 20 minuten rijden van eindhoven af, eigenlijk tegen Tilburg aan.. hihi, maar is dichtbij!
    Ja, dan hadden we kunnen kletsen haha! :D Hier was niks om bang van te worden:D, werd alleen gek van mezelf! :p Ja, dat is wel lekker dat je kunt blijven liggen! Ik moest er wel uit.. ook niet altijd leuk :p!

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Waaaaaaaaaaaah over sneeuw gesproken.. kijk net uit het raam en het sneeuwt hier met dikke vlokken! :$

19. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Dat is wel balen zeg! Hoop niet dat je ziek word! Dat is echt k*t. maar t heerst wel!

20. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Hier niet :D
    Ik HAAT sneeuw:x:D

Deel Deze Pagina