hey meis, moet nog zeker drie weken wachten tot de echo. duim je ajb voor me dat alles goed is? wat balen dat je zwager vast zat in de sneeuw. volgens mij is het bij jullie echt erg daar in limburg! wij zijn ook net terug van mijn ouders. het begon zo hard te sneeuwen dat we maar eerder gegaan zijn. ben benieuwd wat er morgen weer bovenop de laag ligt die er al lag hihi. mijn zus en die vriend waren gister ook naar eindhoven gegaan naar de moeder van hem en die woont vlakbij de stad en toen zijn ze naar de stad gelopen maar ze kwamen niet ver want het was super druk dus ze zijn maar weer naar terug gelopen. mijn zus kan daar ook niet tegen. las net een stukje verder dat je ziek bent meis, hopen dat je je snel beter voelt want dit is ook niks zo met de kerstdagen! liefs xxx
@Justme66 Oke dankjewel! Ik ga eens kijken Hihi inderdaad zou niet leuk zijn als ze er al achter kwamen als je dat nog niet wilt Echt gek toen ik gestopt was met de pil exact elke 14 dagen een eisprong en dan opeens op verschillende dagen. Ik zag gelukkig nog geen smilie daarnet daar ben ik wel blij mee vond het anders zo vroeg maar denk dat hij wel eerder komt dan op dag 14 ofzo. Hoe ver ben jij nu al?
@noordbrabant1981 Nog 3 weken.. die zijn zo voorbij voordat je het weet! Ik duim echt voor je. Niet dat ik het zeg: ik ga duimen en het niet doet.. haha maar doe het ook echt he duim heel hard voor je!! Anders heeft het geen nut. Laat je nog wat wat weten op welke dag je precies moet? Ik weet niet haha ben verder niet meer in een ander provincie geweest. Ik moet hoge stappen maken om er in te kunnen lopen. Jaaaa hier ook net toen ze weg gingen ging het daarna net keihard sneeuwen hahaha is verder de hele dag droog geweest en zonnetje gehad maar wel -13 vandaag ofzo. Je heb geluk dat je snel naar huis ben gegaan want het word geloof ik weer spekglad ook! Je zus heb gelijk joh.. haha was heel erg druk daar in Eindhoven want ik zag het op tv heb nog wel de eindstand op tv gezien en een boel mensen poeh poeh! Inderdaad het was al aan het werken die keelpijn al een paar dagen. Ik wilde 2 uur geleden al naar bed maar wilde toch nog even ovulatie testen maar er kwam gelukkig nog geen LH piek aan Ik duik nu echt mijn bedje in heb het echt gehad met die keel weet niet meer wat ik ermee moet. Ik lust geen honing thee, drop is mij te laat dan wordt ik dalijk actief... dan blijft er alleen nog paracetamol over, probeer dat wel. Jij ook fijne kerst! & de rest hierrrr! Slaaplekker meiden xxxx
ik had ook een paar rondes (afgaande op mijn gevoel) rond de 14 dagen mijn ei en nu opeens op dag 11/12...... dus kan echt gaan verschillen hoor! ik zit nu op dag 16 en nog 10 dagen tot ik kan testen....
Hey meis, dit boek heb ik ook! Is erg leuk om te lezen, en gaat inderdaad over het zwanger WORDEN, dus perfect om nu te lezen, haha.
@Femme Is het bruin bloedverlies al overgegaan in rood bloed? @Frou81 Haha wat grappig dat jij hem ook heb. Moet hem nog even goed doorlezen maar het is een heeel dik boek haha dit lees je niet zomaar uit
deze dagen gaan best snel moet ik zeggen, kerst, nu paar dagen vrij en paar dagen werken, dan alweer oud en nieuw, week erop is het al zover! maar wil wel even wachten met testen..... we gaan een midweekje weg en vlak daarvoor gaan we nog even langs bij mijn ouders. vrees dat als het pos is, ik mijn mondje niet kan houden wat wel de bedoeling is..... dus ik denk dat ik pas ga testen op mijn vakantie (even aangenomen dat mijn ongi er dan nog niet is) dus wie weet is mijn plannetje helemaal niet nodig maar ik hoop uiteraard van wel! vandaag lekker de stad in met mijn mannetje, heerlijk genieten van paar daagjes vrij!
Het is zeker wit in NL! Ook al toen ik zou vertrekken van Schiphol... mijn vlucht ging daardoor niet door, en na heel veel moeite en gedoe heb ik 'm kunnen omboeken naar een dag later... Maar eenmaal in NY heb ik dat snel achter me gelaten, kon eindelijk m'n vriend in de armen sluiten (die was al in Amerika) en we hebben samen heerlijk genoten! Eigenlijk alle bekende dingen gezien: we hebben bovenop het Empire State building gestaan 's avonds met een geweldig uitzicht, Central Park, Times Square, Vrijheidsbeeld, Ellis Island, Brooklyn Bridge met een mooi uitzicht op de skyline van Manhattan, Chinatown etc. etc. Ook zijn we naar een musical geweest op Broadway (supergaaf!!!) en nog naar de film Harry Potter.
Wat leuk dat boek over zwanger worden, ik heb 'm gelijk gereserveerd bij de bibliotheek! Frou: wat balen meid, ik leef met je mee hoor.
@Iedereen Mijn vriend is vandaag weer gaan werken. Morgen en van de week ook weer vrij tot aan 2 januari dacht ik. Ik ben langzaam alle rommel aan het opruimen hier (niet de kerstversiering die blijft nog) van de kerst en even dweilen want de vloer is vet van het gourmetten. Vandaag een Ovulatietest gedaan, nou echt dat mijn LH piek er nog niet aankomt / er is. Zie mijn fotoalbum mijn testen zijn nog negatief. Ben er wel blij mee want dan komt hij niet zo vroeg want dat is ook weer niet goed. Terwijl ik eigenlijk zaterdag zo'n buikpijn had maar dat zal wel gekomen zijn omdat ik een griepje heb. Keelpijn is nog steeds niet over wel lijkt het sinds vandaag iets minder te worden gelukkig dus hopen dat het gaat zakken nu!!
@justme66 Vind het ook wel snel gaan haha zal wel door de feestdagen komen. Ik hoop het ook dat je plannetje uitkomt hihihi. Gezellig en genieten hoor. Have fun in de stad met je mannetje! @Elja81 Pfff wat een geluk dat je de volgende dag nog kon opstijgen zeg. Zo te zien hebben jullie lekker genoten. Dat is altijd fijn he als je elkaar even niet gezien heb en dan eindelijk elkaar in de armen kan nemen Central Park daar zit toch een mega groot ijsbaan? ik zou daar echt de hele winter op willen schaatsen (ben een echte schaats fan) haha. Gezellig joh Elja.. is het voor herhaling vatbaar? Het boek is echt handig! Heel veel lees plezier wanneer kun je de boek ophalen bij de bibliotheek? Ik ga er straks rustig in lezen als ik klaar ben met het huishouden. Fijne middag meiden xxx
@sugar: het is zeker voor herhaling vatbaar! Ik zag net op internet dat er nu heel veel sneeuw ligt in NY, ben toch blij dat dat niet zo was toen wij er waren! In Central Park is een ijsbaan, maar ook bij rockefeller center (en nog op meer plekken in de stad). Ze waren allemaal erg populair, want overal waren veel mensen aan het schaatsen! Bij Rockefeller Center staat ook een onwijs grote kerstboom, echt mooi om te zien. Ik krijg een e-mail van de bibliotheek als het boek beschikbaar is, en ik het op kan komen halen. Hopelijk is dat snel, ben benieuwd namelijk. Veel leesplezier voor jou alvast, hoor graag wat je er van vindt!
@suger, beterschap met je zere keel, veel thee met honing en dropjes eten! helpt bij mij altijd hier lekker shop dagje gehad, altijd goed! niet heel veel gekocht, maar dat hoeft ook niet
@femme....Wat fijn meid dat je eindelijk ongesteld bent!! @elja...Wat fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad....ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me geweldig. @all ...ik heb heerlijke gezellige kerstdagen gehad. Ik heb deze week vakantie en mijn zoon is ook de hele week bij mij dus we gaan allemaal leuke dingen doen Vanochtend eerst de kerstboom eruit gedaan ( viel enorm af) maar de rest van de kerstversiering hangt er nog Daarna hebben we vanmiddag geschaatst...ik had dat al 15 jaar niet meer gedaan dus was doodeng maar ik ben niet gevallen. Vanaaf lekker met mijn mannetje op de bank de laatste lekkere dingen van kerst opeten en The Golden Compass kijken.. Ik ga de aankomende maand wat minder op ZP kijken denk ik omdat ik er deze maand teveel mee bezig was en dat wil ik ook niet meer... Kom alleen nog maar in ons Topic omdat ik jullie anders ga missen en om iedereen te volgen! Fijne aaf meiden