Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Elja81
    Wat leuk zeg van New York!! Die kerstboom lijkt me gaaf om te zien zeg :D

Ik ben net pas klaar met het huishouden was echt zoveel werk. Vanavond na het eten maar even in het boek lezen. Ik laat wel wat weten! Heb jij het boek trouwens nog opgehaald vandaag?

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nuttige tips zijn uiteraard welkom hier he ;) veel plezier met lezen!

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Justme66
    Dankjewel sweetie! Brrr :p honing thee. Ik heb nu ijskoud drinken: Vitamin Water van Sourcy (is zooo lekker) en drink het koud net zoals een ijsje ;) schiet het weer naar m'n hoofd whahahahaa wat een kluns ben ik toch ook!

Goed zo gelukkig heb je een gezellig dagje achter de rug!

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Is goed :D

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    Ben blij dat je leuke feestdagen heb gehad ondanks je toch ongi werd net voor kerst.. wat echt balen was ;)

Hier vallen de dennenaalden ook als een gek :$

Ikke jou missen :( niet te weinig komen he :(

Jij ook een fijne avond meid!

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Vandaag 5 maanden & 5 dagen bezig voor een eerste wondertje. Je bent nog steeds welkom! :(

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    je lust geen thee met honing :( ben er namelijk dol op!! neem het niet te vaak ivm de calorietjes..... water ijsjes eten schijnt ook te helpen.

8. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles zijn gangetje. Ben lekker aan het genieten van een weekje vakantie.

Zoals jullie aan mijn ticker kunnen zien, ben ik zaterdag ongesteld geworden. Voelde me gelukkig minder down dan vorige maand, misschien omdat ik nergens last van had en daarom ook nergens op had gerekend.. We gaan er gewoon weer voor en 2011 wordt gewoon ons jaar meiden!

Vandaag een gezellig dagje met mijn nichtje gehad. 's Middags zijn we naar een winkelcentrum hier in de buurt geweest en daarna samen gekookt en gegeten. Ze is net weg en ik wacht nu op mijn man. Ga nu even teruglezen hier :)

9. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    wauw meis, wat gaaf!!! dus je bent lekker saampjes geweest met je mannetje!!! zit je vriend nog daar of is ie mee naar huis gegaan? xxx

10. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sugar ik ben een paar dagen langer dan jouw bezig. Hoop zo dat we binnenkort een positieve test in ons handen hebben. Kop op gewoon vrolijk door oefenen ;) Dikke knuffel en beterschap!

Femme :D toch iemand in ons groepje die blij is met die rode duivels :D Super meid, nu kunnen jullie er ook echt voor gaan. En nu maar hopen dat die duivels gelijk weer wegblijven!

Elja welcome back meid! Klinkt als een super leuke vakantie. NY staat ook op ons verlanglijstje :) Is je vriend nog in Amerika of zijn jullie samen teruggekomen?

Joy wat leuk dat je na 15 jaar weer bent wezen schaatsen. Geniet lekker van je weekje vrij en de tijd met je zoon. En niet te lang wegblijven hier, want we missen jou ook hoor.

Manlief komt net binnen, dus ga afsluiten. Fijne avond en tot snel!

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Justme
    Ik luste het wel maar ben ook nooit zo gek op honing thee geweest. De laatste tijd krijg ik het niet door m'n keel mijn smaak is een beetje veranderd dat was met alcohol toen ook ;)

@Femme
    Ben echt super blij voor je :) Je hebt eindelijk weer een cyclus en binnenkort denk ik wel een eisprong!! & geniet van je vakantie!

@Flowers
    Wat grappig zeg! Ik hoop het zoo :) Zo te zien heb je het leuk gehad met je nichtje :D

@Iedereen
    Heb net bijna een auto ongeluk gehad zit nog te shaken heb de tranen in m'n ogen zitten hier terwijl het al 30/40 minuten geleden is:(

Die vrachtauto heeft mij niet ingeschat en nam de hele weg om door de bocht te komen maar ik kwam er al aan en zag het al helemaal voor me :( ik kon niks meer doen of er tegen aan rijden of remmen en besloot toch te remmen nu het zooooo glad is en ben helemaal gaan draaien en spinnen en zag mij al helemaal onder die vrachtwagen komen mijn hart zat echt in mijn keel.

Het scheelde niks en probeerde die auto onder controle te krijgen maar niks hielp ik heb gewoon geluk gehad dat mijn auto net naar rechts vloog in plaats van links anders had ik onder die vrachtauto gelegen. Net alsof er een engeltje op m'n rug zat die me net redde! Zoals je wel eens in zo'n film ziet dat het net goed gaat. Heb helemaal schrik gewoon ik ben niet bang uitgevallen kwa rijden maar dit was echt ENG!! Durf gelijk niet meer langs vrachtwagens te rijden of krijg al tranen in m'n ogen, denk dat het door de schrik komt.

12. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig dat je zoon bij je is deze week en jullie allemaal leuke dingen gaan doen! Dat schaatsen klinkt in ieder geval al erg gezellig. Ook fijn dat je niet gevallen bent, is toch altijd weer wennen als je het al zo lang niet hebt gedaan!

The golden compass: is dat een film ofzo?

En fijn dat je nog wel in dit topic komt, anders zouden we je gaan missen hoor!!

13. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik heb nog geen mailtje gehad van de bibliotheek, dus het boek is nog niet beschikbaar...

14. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meid. 2011 wordt inderdaad ons jaar, kom maar op!

15. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is gezellig weer meegegaan naar huis!! We hadden wel allebei een andere vlucht (kon niet anders), maar wel rond dezelfde tijd, dus op Schiphol zagen we elkaar weer, haha.

16. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sugar: jeetje meis, kan me voorstellen dat je nog ondersteboven bent van de schrik! Neem even een lekker kopje thee ofzo om bij te komen. Die gladheid is echt irritant met dit soort situaties!

@all: ik was net aan het studeren, maar neem nu even pauze. Even het huishouden doen en zp'en! Ondertussen ben ik ook erg druk met solliciteren, hopelijk lukt het om snel een nieuwe baan te vinden. Er zijn alleen heel veel anderen met mij op zoek, dat maakt het lastig om door de brievenselecties te komen... Maar ja, ik geef de moed niet op hoor, komt vast goed.

17. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Hoi Meiden!

Allemaal fijne kerstdagen gehad? Hier wel..
    Was dus ongi, heel hevig, maar ben er nu alweer vanaf.. Normaal duurde dat eerst zo'n 5/6 dagen!! Ik hoop dat mn cyclus nou wel regelmatig terug komt! want heb geen zin om weer zo lang te moeten wachten!
    Bedankt voor jullie reacties!

@Sugar; Oh, een auto ongeluk! heb je zelf niks?!

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    jeetje suger, je had echt een engeltje op je schouder hoor!! doodeng zulke dingen. kalm aan vandaag he!

19. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @justme...Wat een geweldig onderschrift van je pendel heb je zeg!! Hihi.Pendel jij dan tegenwoordig ook?

20. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugar...Jee meid schrikken zeg!
    Doe vandaag lekker rustig aan en een kopje thee nemen..

@flowers..Balen zeg dat de duivels er ook weer bij jou zijn!

@femme..ga je ovutesten gebruiken?

@all ik heb enorme spierpijn van het schaatsen...maar het was wel leuk maar niet iets wat ik dagelijks wil doen...veels te koud
    Vandaag zijn de kids van mijn zus hier dus ze zijn de hele dag al aan het dansen met het spel Michael Jackson voor op de WII..
    Is erg leuk om te zien maar nog leuker om te doen..Ik heb het gisteravond een tijd gedaan met mijn zus en het is echt lachen.

Morgenmiddag ga ik met mijn zoon naar de film Megamind...en donderdag natuurlijk vuurwerk kopen voor mijn zoon.
    En dan vrijdag oliebollen en appelflappen bakken en dan zit mijn vakantie er al weer op..
    Gaan jullie nog wat leuks doen met oud&nieuw..
    En o ja voor de niet zwangeren onder ons.
    2011 wordt een vruchtbaar jaar voor ons!!

Deel Deze Pagina