@Ghurabaa Meis lekker liggen/lezen/tv kijken/niksen en nog een nachtje slapen en misschien ben je morgen weer wat opgeknapt, ik hoop! Vandaag gaat het wat beter met mij. Ik was van plan om niet meer de dokter te gaan bellen. Ik ga gewoon afwachten of mijn ongi komt en anders zal het wel een vmk zijn geweest dat denk ik trouwens nog steeds dat het dat was anders zou ik geen vage streepjes hebben maar HCG groeit niet. en... is het wel iets dan kom ik wel ooit achter.
@justme66 Ik snap precies hoe je je voelt omdat ik dit laatst ook had. Gewoon een keer een testje doen misschien? of had je dat al gedaan? wanneer was je laatste dag van je (soort) menstruatie?
heb vanochtend testje gedaan, omo wit. was afgelopen zondag en gister beetje bloed in de ochtend....verder vies bruin spul ga nu extra sensitive testje bestellen, hopelijk snel in huis. daar maar eens mee testen. net met dinnetje besproken en 3 opties bedacht 1 gister was een superkorte ongi en we zitten in ronde 5 2 moet nog ongi worden 3 ben stiekem toch zwanger nou, alle opties zullen wel duidelijk worden in de komende dagen lijkt me vervelend dat jouw testje niet positiever wordt :x das niet wat wij willen he!! maar als het dan toch niets in, dan maar meteen naar de volgende ronde.
Ja ik doe ook aan tennissen, enkel&mix met mijn vriend. Moet wel zeggen dat hij veel fanatieker is dan mij hoor . Ik heb vroeger ook gezwommen, maar dat vond ik toch niet meer zo leuk omdat mijn hele familie tennist. haha grappig dat we het zelfde hebben gedaan/doen!
@ Ghurabaa: Ik voel me prima, gewoon net als anders. Alleen af en toe eens een rommeltje in mijn buik en pijnlijke borsten maar dat zijn dingen die heb je toch wel eens af en toe. Jij ook niet helemaal fit lees ik! Beterschap meid en laat je maar eens lekker verwennen door je vriend! @ All: Straks komt er gezellig visite. Die vrouw die komt neem van haar zelf boeken mee over zwangerschap kan ik lekker lezen zit ten slotte toch thuis! Meiden fijne avond! X
Hey meiden, Wat een weertje zeg, het blijft maar regenen. Was vandaag lekker vrij. Was van plan om naar het winkelcentrum hier in de buurt te gaan, maar door de regen ben ik toch binnen gebleven. Moest namelijk op de fiets, omdat manlief met de auto naar zijn werk is. Ben begonnen met de zolder op te ruimen, moest namelijk hoognodig gebeuren Ik ben trouwens vanaf woensdag begonnen met de ovutesten. Tot nu toe is er maar 1 streepje te zien.. Heb een uurtje geleden de test van vandaag gedaan. Dus op naar morgen Hier staat er lasagne op het menu. Het staat nu in de oven. Straks eten en dan lekker lang uit op de bank. Fijne avond meiden!
Hallo meiden.. Ik heb weekend!! alleen de weersvoorspelling is niet zo goed en ik moet morgen alweer om 09.00 op het voetbalveld staan....zo vroeg. @justme... ik stem voor optie 3 hihi maar balen zeg dat je nog geen duidelijkheid hebt. Hoop dat je zondag een mooie knaltest hebt! @flowers.... ik ben ook begonnen met ovutesten en maar goed ook want gisteren nog een licht streepje ( dag 10) en vandaag een hele duidelijke positest ( kan me niet voorstellen dat die nog donkerder wordt). Ga wel verder met testen maar we gaan zeker vanavond klussen. Ben ook erg blij met de testen want ik dacht altijd dat ik op dag 14 of 15 mijn eisprong heb maar schijnbaar niet dus... @Ghurabaa... fijn dat je je alweer wat beter voelt... hoop dat je morgen weer opgeknapt bent!
@sugarblossom...vind het heel knap van je dat je zo geduldig bent! Dat is namelijk niet mijn sterkste punt hihi @ennjoyllive...ze zeggen dat voor je opstaat je eerst even een crackertje ofzo in bed moet eten want dat kan ervoor zorgen dat je niet zo misselijk opstaat
Hey dames.. Voel me vandaag wel wat beter, maar nog steeds moe en geen trek. Net maar noodles gemaakt en een broodje tonijnslade maar na een paar happen was ik mijn eetlust alweer kwijt dus ik eet straks wel weer een droog crackertje! Over anderhalve week komen mijn schoonouders weer thuis. Zal wel weer even wennen zijn dat we niet meer lekker kunnen doen en laten wat we willen, maar ben ook wel blij dat ik dan niet meer alleen thuis ben als mijn man 's nachts werkt en daarnaast is een druk huis toch ook wel weer gezellig! Trouwens is de nod-lijst wel up to date? Hij is zo kaal..
.o0o. Oktober .o0o. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Justme66 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. Noordbrabant1981 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. .o0o. November .o0o. 2. Joy2111, Ghurabaa, Flowers 13. Elja81 |ongesteld|negatieve test|twijfel test|zwanger!!| Wie moet er nog bij??
@flowers, bij mij waren de ovu testen tot dat 13 ook neg, daarna heel licht streepje en bij dag 15 knal. heel even geduld dus heb ultra sensitive testen besteld, komen morgen als het goed is met de post. zodra ze er zijn ga ik meteen testen!! borsten zaten klem in de BH (kan het niet beter omschrijven) dus hoop op mijn optie 3 en anders doet mijn lijf echt heel raar :x
Jullie willen niet weten hoe blij ik ben. Ben gewoon verlost... Ik heb geen ovutesten meer gebruikt en weet dat mijn eisprong ongeveer morgen komt (bij het uitrekenen) maar ook dat ik vanmorgen een beetje een ongesteldheid gevoel had (moet het nog lang niet worden) en net uitrekbaar slijm heb gehad en het borreld. Het is bij mij denk ik zover mijn eisprong komt er dus aan. Dan ben ik niet zwanger!! Ben blijer met dit dan dat ik in onzekerheid zit. Nu zal ik wel een vmk hebben gehad en dat ik nog wat HCG heb waar ik last van heb met die symptomen (want die zijn echt nog niet weg). Geklust hebben we zowiezo gedaan, ook alleen maar om de dag en ook dit keer niet dat hebben van: we moeten... dat was ook veel fijner zo allemaal we laten het er maar op af komen hihi. Nu snap ik alleen één ding niet. Nu doe je het om de dag omdat het beter is voor het zaad (wat dinsdag de HA ook al zei) maar vroeg me af he.. of het nou dan voor 1x goed is om het te doen terwijl je het die dag ervoor heb gedaan? voor dat ene keertje? wie weet dit? dit vraag me heel de tijd al af eigenlijk. Kan het kwaad als het wat zwakkere zaad bij het verse komt (dat denk ik dan weer). Ik ben gaar en heb het in mijn benen door vanavond/daarnet. We zouden langs het kanaal lopen met de hond en dat is zo'n 5 km ofzo bij het kanaal (als het niet meer is) en m'n vriend had toch een beetje last van zijn teen waar die 2 dagen geleden een grote steen op kreeg. Zegt ie ineens "ik kan niet meeer" ik zo "ohneee" en het is daar heel donker en stil. Dus ik de helft van het kanaal joggen/rennen helemaal naar huis om de auto te halen haha was helemaaal kapot! Miezelde ook nog en moest uitkijken dat ik niet over wat modder en bladeren uitgleed. Gelijk toen we thuis kwamen zijn voet maar in de Soda gezet. Nou dat was mijn avondje weer!
@justme66 Ik denk dat het bij mij nu juist allemaal aan het afbreken is. Inderdaad willen we dit niet het is heel irritant hahaha toch? Ik hoop dat je snel wat weet meissie. *knuffel* en *duim draait* nog!
@Enjoyllive Dat is wel fijn dan kun je even vooruit en nu zeker nu je met je voet zit. Was het nog leuk in de stad?! Ik heb een stapel met boeken liggen hier die heb ik van m'n zus geleent. Af en toe kijk ik er even in en een dikke boek met namen erin haha 2 ouwe boeken zin van mams geweest echt leuk maar ook vrij nieuwe boeken.
@Joy2111 Hihihi meis ik werd helemaal gek! @Flowers Succes!! @Justme66 Ovulatietesten fo zwangerschapstesten? Succes!!
Ik ga mijn bedje in. Wat is het laat zeg ik slaap al bijna achter mijn laptop -.- Fijn weekend meiden xxxx
@sugerblossom, het is niet erg om het elke dag te doen hoor, maar vaker dan 1x per dag geeft wat minder zaad per zaadlozing. bij om de dag is het blijkbaar optimaal en goed vol te houden denk ik. no worries over elke dag hoor! hier wachten op de postbode met ultra sensitive testen...... urine staat al in de koelkast..... slecht geslapen, veel te zenuwachtig denk ik
@ghurabaa...ik sta op de NOD lijst hoor... Heb alleen sinds gisteren een positieve ovutest dus mijn eisprong is deze maand veel eerder dan vorige maanden dus dan zal mijn NOD niet kloppen maar zal die denk ik 30 okt worden. Maar laat me maar op 2/11 staan. Fijn dat je je alweer iets beter voelt. Wel fijn dat je schoonouders er snel weer zijn.. zijn jullie nog op zoek naar een huisje voor jullie twee?
@justme...je moet straks eerst de urine op kamer temperatuur laten komen he voor je test...( ander kan die een verkeerd resultaat geven) @sugarblossom...fijn dat je nu weer zekerheid hebt. Weer lekker aan de klus dus dit weekend. Ik ben er deze maand ook veel relaxter onder..als ik geen zin heb wordt er ook niet geklust. Ik had gisteren een positieve ovu test maar ook al had ik die niet dan nog hadden we wel geklust want moedertje natuur heeft het wel mooi bedacht...als ik vruchtbaar ben heb ik ook veel meer zin. Ik heb ook weer rekbaarslijm dus dat klopt deze maand ook weer. Mijn eisprong is alleen sneller dan mijn banner zegt dus dan klopt mijn NOD ook niet meer.. We wachten weer af maar ben er nu veel minder mee bezig voor mijn gevoel. Klus ze dit weekend!