gefeliciteerd met jullie 4jaar samen zijn!!! hoop dat jullie lekker genieten tijdens de paar dagen weg en wie weet wat werkt het positief die ontspanning!!!xxx
mijn laptop is alweer gemaakt gelukkig! had dus een virus, maar waarvan? als ik boven in de balk www.zwangerschapspagina.nl intoets dan krijg ik een melding dat diie niet helemaal veilig is. raar!!! xxx
hoi meiden! hoe is het met jullie? lees dat er veel aan de klus moeten met oudjaar!!! dat wordt dus knallen haha!!! voor degene die op het wachtbankje zitten duim ik ook en voor de rest die ik vergeten ben sorry!!! met mij gaat het op en af. heb elke dag super veel pijn in mijn rug(nu al)en ben echt heel erg moe. op het werk val ik in de pauze bijna in slaap. verder om de anderhalf uur is mijn maag weer leeg(ook al heb ik heel veel gegeten)en dan moet ik kokhalzen en naar de wc rennen maar dan kan ik niet overgeven. nog even tot het 10 jan. is en dan kunnen we eindelijk naar de verloskundige! ik wens iedereen alvast een gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar en voor degene die nog niet zwanger zijn ook een heel vruchtbaar nieuwjaar! voor de zwangeren onder ons: een hele fijne zwangerschap toe gewenst en dat we een mooi gezond hummeltje krijgen in 2011!!!xxx
@Noordbrabant1981 & @Justme66 Hahaha mijn moeder zou appelflappen gaan maken maar die had er op het laatst geen zin meer in en heeft ze ze gekocht, echt jammer want nu zijn ze een stuk minder lekker!
Whahaha grappig van die: You go girl... heb dat ook wel eens! Wat gek zeg dat ZP ook aangeeft dat het niet veilig is Wel voldoende eten he meis. Misschien even aan de verloskundige 10 januari doorgeven dat je snel een lege maag hebt, dan kan zij zien of je genoeg eten binnen krijgt
he bah noordbrabant, das ook niet leuk! misschien kleine beetjes eten? ik roep ook maar wat hoor.... sterkte in ieder geval!
@Iedereen Dit zal mijn laatste bericht worden denk ik nog in 2010 en voor 2011. Vanavond rond het eten richting mijn ouders en dan lekker eten daar. Onze hond gaat mee en nemen haar mandje ook even mee voor als ze eventueel bang word van het vuurwerk dan heeft ze nog iets waar ze in kan duiken. Heb mijn nagels licht roze gelakt met glitters erop en straks even mijn haar doen en licht roze oogschaduw met glitters op doen hihihi ga ik toch nog roze het jaar uit maar dan kwa make-up LOL! Ik wens iedereen een gezellige en een goede uiteinde vanavond en vannacht. Wees voorzichtig (ik kom niet in aanraking met vuurwerk gelukkig) voor iedereen een gezond jaar toegewenst mag het een vruchtbaar jaar worden en dat er gezonde baby's geboren mogen worden. HAPPY 2011!
Ik kom ff gauw online tussen het oliebollen en hapjes maken door om toch ff wat te posten in 2010. Ik wens iedereen een geweldig 2011 en een goed uiteinde! Dat we in 2011 allemaal zwanger mogen zijn en de zwangeren onder ons een gezond kindje krijgen!! Veel plezier vandaag meiden!
Ben vandaag ook al begonnen met ovutesten omdat ik cervixslijm gespot heb...wel wat vroeg maar test geeft al een duidelijk lijntje.. Wij klussen om de dag zodat we mijn ei zeker niet kunnen missen dus ook hier knallend 2011 in!
@Joy2111 Wat lekker! Mijn vriend wilde ze toch perse maken die dingen omdat m'n moeder ze niet ging maken hahaha en hij vind het nog leuk om te doen ook.. ik ken het niet! En zijn net klaar! Oeh jij ook knallend het jaar in dus! Ik verrek van de eisprong pijn zeg ik moet het er maar mee doen vanavond het is gelukkig ergens goed voor he? @Iedereen Ik ga nu naar m'n ouders. Ik zie jullie in 2011 !!!!!
Ik ben hier bijna nooit meer, maar wilde jullie WEL even een supergoed uiteinde wensen! En Guraba en NoordBrabant GEFELICITEEEEEEEEEEERD zeg, goed nieuws. Hier morgen NOD, tot nu toe niets te bekennen maarja, da's elke maand zo
als het streepje heel donker is maar wel nog donkerder kan gewoon klussen ook al denk je dat het de dag daarna donkerder zal zijn. bij mij heeft het gewerkt. we hebben het dus twee dagen achter elkaar gedaan, wie weet een tip?xxx
Heeee lastbelly! Hoe is het met jou dan? zeker lang niet meer gezien. Waar hang jij uit? hahahaha! Ik duim hard voor je hopelijk gauw zwanger het jaar in. Ik ga met een eisprong en flinke buikpijn het jaar in hihi echt zo grappig @Iedereen Gelukkig nieuw jaaaaaaaaaaaaaaaaaaar 2011! Ben net terug van m'n ouders, het is nu 03:04. Ik ga nu fijn oogjes sluiten. xxxx
goedemorgen iedereen, jullie ook een fijne jaarwisseling gehad? ik heb me prima vermaakt gister! klein beetje bloed gister, erg vreemd.... veel te vroeg voor ongi dus zal zien of het doorzet.
@Iedereen Was super gezellig gisteravond! Mijn vriend had gisteren middag toch appelflappen gemaakt haha daar had ie zo'n zin in en was helemaal hyper actief en heel vrolijk? ik dacht echt wat heeft ie whahahahaaa!! Na 24:00 vroegen de buren van mijn ouders of we een borreltje wilde dus wij met 2 andere buren daar naar toe gegaan. Ik heb natuurlijk geen druppel gedronken vanwege mijn eisprong dus moest even wat verzinnen. Ik sliep wel pas om 5:00 was half over m'n slaap heen maar ook heel moe en kon ik niet slapen. Whahahaaaa mijn vriend zei dat ik helemaal tegen hem aanlag in bed en zo aan het snurken was LOL! Werd precies om 12:00 wakker met een knijpend gevoel en borrelende onderbuik. Mijn LH piek is nu geweest hij was nog half positief en minder dan gister want toen kanlde die echt! dus moet mijn eisprong gister of vannacht geweest zijn! @Justme66 Benen bijelkaar! Ik hoop dat het een innesteling is meis *duimt*
Dag lieverds, allemaal een GELUKKIG NIEUWJAAR!!! Moge 2011 een jaar worden van gezonde babytjes voor ons allen! Dikke knuffel!!!