nee, alles is kalm nu, inclusief mijn buik! wel wat bruin, maar niet heel veel. wordt nu best spannend merk ik aan mezelf..... gelukkig morgen nog lekker vrij!
@Iedereen Morgen ga ik ook de kerstrommel langzaam opruimen. Vandaag al aan de opruim en schoonmaak geweest boven daar was het pas een rommel! Ik heb na de eisprong last van dat knijpend/drukkend gevoel ik lijk de hele dag ongi en zit al 2 dagen de hele dag op de wc. Nou gezellig he dat begint al goed in januari.
@justme66 Waaah zeker spannend. Ook omdat je alleen wat bruin heb Moge je pendel uitkomen voor deze maand! Geniet morgen van je vrije dag
Spannend justme!! @joy: goed dat jullie allebei gestopt zijn! @frou: fijn dat je zo'n goed gevoel hebt voor deze maand, hopelijk komt je wens gauw uit! Ik let nu op elk steekje, krampje of wat dan ook, word een beetje gek van mezelf! Ik voel af en toe zo'n knijpende samentrekking net boven m'n schaambotten, wat dat nou weer is? Straks 'lekker' schoonmaken, muziek aan en dan richt ik me op wat anders, lijkt me een veel beter plan. Ik kan er nu toch niks meer aan veranderen, gewoon rustig afwachten maar.
erg herkenbaar elja! bij alles denk ik, wordt ik nu ongi, of niet..... maar ik moet nog even geduld hebben voor duidelijkheid! *benen strak tegen elkaar houdend*
@Justme; Ik hoop het zo voor je dat het deze maand wel raak is en dat je Pendel uit komt @ all; Vandaag nog lekker een dagje vrij geweest, heerlijk! Wel rustig hier trouwens!
Zal ik even een nieuwe NOD lijst maken voor Januari? moeten jullie wel even zeggen wanneer jullie NOD is
Oh maar was je NOD vandaag? jammer zeg meid! Maar je weet maar nooit he.. je kan negatief testen en zwanger zijn. Dus geef de hoop nog niet op *dikke knuffel* Edit: zie nu onder in je onderschrift aan je banner dat je 3 dagen overtijd ben!!
Heb trouwens ook even een andere banner geplaatst. Ik word despri als ik zie hoelang ik al bezig ben met een wondertje. Nu maar weer eventjes een cyclus banner!
Hey meiden, Schreef van de week toch al over die zeurende pijn(scheuten) in mijn buik, nou, ik heb ze nog steeds. Geen idee waar het vandaan komt, maar vind het nu wel erg vervelend worden... Mijn ovu-testen zien er al 3 dragen volledig identiek uit, een heel licht teststreepje. Hoop dat ie snel donkerder wordt!
@frou: waarschijnlijk wordt de test wel snel donker nu. Ik zie in je banner dat je ovulatie over 4 dagen is, dus ik verwacht toch overmorgen wel een positieve test. Succes met klussen in ieder geval! @sugar: mijn NOD is volgens mij 14 januari. Ik ga uit van eisprong op 31 december en daar tel ik dan 14 dagen bij op. @femme: lekker dat je vandaag nog vrij had. Werkze weer morgen! Donderdag begint een nieuw seizoen van Wie is de Mol, dat vind ik zo leuk! Kijken jullie dat ook?
Yupz ladies, hier de ongi toch doorgebroken. Nieuwe NOD (ik ga maar van 33 dagen uit dit keer, dan kan het alleen maar meevallen ) wordt 6 februari. Wie wil me op t lijstje zetten? xxxx
@lastbelly...Balen meid! Op naar de nieuwe ronde! @sugar...Denk dat mijn NOD op de 21ste uit komt. Heb nog geen posiovutest gehad maar mocht mijn NOD wijzigen dan laat ik het weer weten. @justme...Benen bij elkaar houden he! Spannend meid ik duim voor je!
@ elja; nee dat kijk ik niet haha.. @Justme; Vandaag kun je toch testen of niet?!?!?! Ben zo benieuwd!