Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    nou dan weten jullie waar je je vriend mee moeten verleiden als het klussingstime is!!!!hihi!!!xxx

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hey meiden,
    Ik heb net een test gedaan en mijn ei is gesprongen...
    Dus mijn NOD is nu 22 jan ...kan iemand mij naast Flowers op de lijst zetten?
    Ik zal mijn banner ook even aanpassen..
    Ik ga nu even gauw verder met huis aan kant brengen..
    Fijne dag meiden!

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha ja mams heeft dat vaker gehad. Ik zelf weet het niet hoor.. ;) even afwachten hahaha! :D

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Whahahaaa :$ :D

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Jeeeej Joy dat valt nog eens mee. Ben blij voor je!! Nu op het wachtbankje weer. Ik ga je er even opzetten en wat een leuk plaatje zeg wat een schatjeeeeee daar op die foto :)

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    NOD lijst Januari 2011
    1
    2
    3
    4 Lastbelly
    5 Justme66
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14 Sugarblossom - Elja81
    15
    16
    17
    18
    19
    20 Frou81
    21
    22 Flowers - Joy2111
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    Zwanger - Ongesteld - Negatieve test - Twijfel test - Miskraam - NOD

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Nou Elja.. nog een paar dagen voor ons. Het komt al in de buuurt :D heb je al symptomen?

8. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elja en Sugar ben weer volop aan het duimen voor jullie.

Joy het wachten is weer aangebroken, spannend.

Ik had gisteren m'n knaltest. We hebben weer ons best gedaan, we zullen zien. Doe vanavond voor de zekerheid nog een ovu test.

Gisteren boodschappen gedaan en langs het tuincentrum geweest. Heb alleen een orchidee gekocht, want had niet echt tijd om rustig te kijken. M'n man had namelijk een afspraak met z'n neef. Hij zou mij nog even afzetten bij de woonboulevard, maar toen we bij z'n neef aankwamen kreeg ik van hem de auto van mijn schoonzus (die had hij namelijk van haar geleend) en kon ik daar lekker op mijn gemakje rondkijken. Daarna ben ik doorgereden naar mijn schoonzus om haar auto terug te brengen en ben ik daar tot 22.00 uur gebleven. We zijn nog even naar het winkelcentrum geweest en verder lekker gekletst.

Nu moet ik maar eens met het huishouden gaan beginnen ;) Ga nu even een wasje ophangen. Fijne dag meiden!

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Flowers
    Woeehoee spannende romantische dagen dus.. ook voor Joy zag ik :D Dankjewel voor het duimen lieverd.

Orchidee's! :) welke kleur heb jij gekocht? wow gezellig joh Flowers. Ik wilde gister naar de Trendhopper gaan hier maar die was opeens weg :( ik moet nog even uitvinden waar die heen is gegaan. Denk kom ik er een keer is ie weg grrrr!

@Iedereen
    Ik ben verschrikkelijk misselijk. Vriend vroeg of ik koffie wilde maken (ik lust het niet) en normaal ruikt het lekker maar ben sinds ik die koffie gemaakt heb voor m'n vriend ben ik hartstikke misselijk :$ maagje draait om brrrrrrrrr!

Ik ga zo de stad in met m'n zus (eindelijk weg van die koffie geur) die is nu in Limburg met haar kids en oma en opa passen natuurlijk op :D We gaan even voor baby kleertjes kijken en ik... ;) even wegdromen van alle baby dingetjes voor als het straks mijn beurt is, hoop ik :p

Meiden, fijne zondag allemaal! xxxx

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    veel plezier suger! het dromen wordt voor jou ook vast snel realiteit!

hier vandaag wat rood bloed :( moet niet gekker worden hoor! zit ik nou niet op te wachten, dit soort rare fratsen zo vlak voor mijn mini vakantie :x als het vaker gebeurd maar ff langs de ha als ik weer terug ben.

11. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Geen idee hoe het daar mee is, maar heb zelf het gevoel dat het nu wel weer snel op gang komt! Hoop ik in iedergeval!

@all; gister was m'n mannetje jarig. dus we hadden het hele huis vol met visite! Gingen pas om 03.00 uur naar bed! pff.. en we waren al om 07.00 wakker :$! Was wel erg gezellig, vandaag nog een beetje opruimen en lekker luieren!

12. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sugar: misselijk door koffiegeur, kan een symptoom zijn toch? Ik heb niet echt symptomen, wel af en toe wat steekjes, maar daar hecht ik niet zo veel waarde aan, ik probeer nu gewoon rustig af te wachten. Ook al valt dat niet mee!!

@femme: gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend! Oh, maar 4 uurtjes geslapen, dat is kort zeg. Maar fijn dat het zo gezellig was!

@joy: fijn dat je je ei gespot hebt! Spannend wordt het nu weer!

@all: gisteren naar het zwanenmeer geweest, dat was echt prachtig!!!! Zo knap wat die ballerina's allemaal doen! Ook veel op spitzen, supermooi.

Fijne zondag nog en tot snel.

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Femme ik hoop het zo voor je meid! Waaah 7:00 wakker? :$ best vroeg en vooral als je pas om 3 uur in bed lag. Was de visite gezellig?

@Justme66 jaaa inderdaad me too! Heb je het nog leuk in het zuiden? wel vervelend zeg.. kwam dat spontaan dat rode bloed?

@Elja81 klinkt mooi het zwanenmeer. Ken ik niet.. ik ga eens Google-en over het zwanenmeer. Haha ja of PMS klachten :( we wachten het af.

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    we gaan morgen pas hoor, maar geen bloed meer gezien. wel bruin dus de inlegkruisjes maar in de tas gedaan.....

het zwanemeer, ik ben jaloers!!! heb het een hele tijd geleden gezien met de balletschool, was super! (tja, eens een balletmeisje altijd een balletmeisje he)

15. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @Elja; Zwanenmeer is mooi :) Kei leuk!

@Sugar; Ja 't was idd erg vroeg, maarja niks aan te doen! Visite was erg gezellig, overdag was familie & 's avonds alle vrienden, en dan word het eigenlijk altijd kei laat..

@Justme; Veel plezier!! :D

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Femme
    Het zwanenmeer lijkt mij zeker mooi :) ik was even op internet gaan kijken. Haha ja dat hebben wij ook met vrienden :D het was iig gezellig zo te horen.

@Iedereen
    Ik moest met mijn moeder naar de Fysio brengen want die heeft tijdelijk geen auto. Ben ik vergeten die kerstballen weg te halen want moest gelijk weg want ze was het vergeten te zeggen tegen mij. Heeft ie hond van mij toen ik thuis kwam 4 mooie kerstballen gepakt *snifff* :( alle rommel net opgeruimd en nu lekker broccoli eten. Voor iedereen: eetsmakelijk!

17. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    nou laat dat eet smakelijk maar achter wege hahaha. net weer over moeten geven en moet niet aan eten denken. wordt dan maar droge crackers met iets denk ik:(haha. lijkt me toch ook niet goed zo;). maar voor de rest smakelijk eten ja!!!xxx

18. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @Noordbrabant; Ben je echt de hele dag door misselijk? of ben je ziek? Pff.. dat is echt klote!

@Sugar; Haha! Mijn hond had 2 jaar terug ook de kerstboom ontdekt, toen wij boven waren hoorde we allemaal getik en gestuiter(hadden al bewust van die onbreekbare ballen gekocht!) komen we beneden, was de halve kerstboom leeg:D! En vorige keer met carnaval had hij een rode Boa te pakken! :D Hij was helemaal roze haha!

19. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @Noordbrabant; Hoe was t bij de verloskundige :D?!?!?!

20. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugar..haha dank je dat mannetje op de foto is mijn zoon..

Deel Deze Pagina