Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @noordbrabant....Ja hoe was het bij de VK?
    Heb je al iets van een hartje of zo gezien/gehoord??

2. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    1,678
    638
    113
    West-Brabant
    @Noordbrabant: Hoe was het bij de VK? Ben je gerustgesteld? Ik hoop het zo voor je!

Hier op de wachtbank ikke. Voel nog niks, maar het is nog erg vroeg ook. Heb al 2 dagen een enorme zin in chocola, iets wat ik echt nooit heb, omdat ik chocola helemaal niet zo lekker vind.

@all: sorry dat ik niet zo op jullie verhalen reageer, maar heb het de laatste dagen zo druk, zowel thuis als op het werk. Ik lees wel alles, dus ben van al het wel en wee op de hoogte, maar het reageren schiet er nogal wat bij in. Maar dat betekent niet dat ik niet voor jullie duim en aan jullie denk!

dikke knuffel!

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Awieee *knuff!* laat je trouwens morgen wat weten hoe het bij de vk is geweest? :)

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Femme
    Nou.. haha ik had de kerstballen los liggen in een plastic bak met wc papier eromheen en wc papier vind ze geweldig! Ze had voor de kerst ook 4 rollen gepakt die wij waren vergeten op te ruimen. :x

Whahahahaaaa zie het al voor me en dat geluid zo tik tik tik :D Ik had ook onbreekbaar ballen onderin mijn kerstboom gedaan en de breekbare hoger :p Omg dat is pas erg van die Boa :$ zat ie niet onder de veren? hehehee

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Hihihi ^.^ cute cute!

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Frou81
    Hihi apart met die chocolade :D Wat lief dat je alsnog mee leest en duimt! ;)

7. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    haha die hondjes van jullie ook!!! zo ken ik iemand die heeft dit jaar 3x de kerstboom opnieuw moeten optuigen omdat die hond 'm elke keer 's nachts om had getrokken!!! ja ben echt de hele dag misselijk, van 'smorgens vroeg tot 's avonds laat. gelukkig word ik er 's nachts niet wakker van!!! misschien zit er ook iets van griep bij maar denk het niet want heb geen buikpijn enz. gelukkig ben ik vrij en morgen ook nog en kan ik veel slapen waardoor ik niet merk dat ik misselijk ben haha. ach alles voor een goed doel!!!xxx

8. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    ja echt een mooi menneke zeg je zoontje!!! hoop dat er ook zo'n knapperd in mijn buik zit!!!! xxx

9. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    maakt helemaal niet uit meis!!! hier eigenlijk precies hetzelfde. dus sorry voor mijn ego berichtjes allemaal!!! maar ik denk ook wel aan jullie hoor! en blijf voor jullie duimen ook al is het bij mij al raak! anders was ik hier allang verdwenen meiden!!! xxx

10. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hoi allemaal! hier al wat gerustgesteld bij de vk. ze zei hoe misselijker hoe beter. morgen bloed laten prikken. ze wil ook meteen weten of mijn vitamine b12(heb ik vaak tekort gehad)wel goed is dus daar wordt ook even bloed op geprikt. morgen ook bellen naar het echobureau voor een echo. ik krijg dan wel geen echo meer met 12 weken als ik bv volgende week al een echo krijg. maar ik kan natuurlijk altijd zelf ergens een echo regelen en dan zelf betalen. dat ga ik waarschijnlijk ook wel doen. volgende week woensdag mag ik zowiezo even terug naar de verloskundige om te kijken of ze het hartje al kan horen. ben zo benieuwd!!! heb een heel koffertje meegekregen met folders, tijdschriften van zwanger! en ouders van nu enz en een proefluiertje, leuke sokjes, proefmonsters van babybadschuim, tandpasta voor peuters enz enz. kei veel!!! ik ga nu slapen, morgen er weer vroeg uit voor naar de dokter te gaan! trusten allemaal!!! xxx

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Dat weet ik wel zeker! :D

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Je bent gewoon een lieve schat! :)

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Noordbrabant1981
    Ben zo blij meissie dat je gerustgesteld bent! Wat cute zeg zo'n koffertje met zwangerschapsdingen :D kun je nu helemaal gaan genieten. Ik ben benieuwd wanneer je je echo krijg hihi ;)

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Iedereen
    Hier is de misselijkheid niet weg te slaan. Het begint pas zodra ik opsta en bed uit ga. Even eten en dan weer! Was vanmorgen al om 6:30 wakker dat is kei vroeg voor mij pffff even tv gekeken en eruit gegaan. Heb sinds vandaag last van mijn borsten ook weer lekker dus! Ik ga zo even de was verder doen hier en opruimen want moet de kerstspullen nog naar zolder brengen. Fijne dag meiden xxxx

15. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Noordbrabant wat fijn dat ze je heeft kunnen geruststellen. Nu hopen dat je nog voor de 12 weken bij het echobureau terecht kunt. Op naar volgende week woensdag, dan kunnen jullie gaan genieten van de hartslag van jullie wondertje. Succes vandaag met de bloedafname.

Sugar wat balen dat je misselijk bent. Misselijk en pijnlijke borsten zijn wel goede voortekenen :D We hopen het zo voor je meid. Ga maar snel je kerstspullen opruimen voordat je hond dat voor je doet ;)

Frou heb je inmiddels al kunnen genieten van een lekkere chocoladereep? En doe maar rustig aan, wij lopen niet weg. Die drukke periodes komen mij maar al te bekend voor. Als je ons over 9 dagen maar goed nieuws komt vertellen ;)

16. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook ik zit weer op het wachtbankje. Zaterdag had ik mijn knaltest en zondag was er nog een heel licht 2e streepje op m'n ovutest te zien. Ben toch wel blij met m'n ovutesten, want heb namelijk niks van mijn ei gemerkt. Zaterdag en zondag hebben we dus niet stilgezeten ;) Wou gisteren voor de zekerheid ook nog, maar was tot laat bij mijn schoonzus en toen ik thuis kwam lag mijn man op de bank te slapen.
    Dus ook hier is het wachten en duimen weer begonnen.

17. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    :):D:):D:)!!!

18. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    volgens mij hebben jullie de kansen goed benut meis!!! hahaha je mannetje was er gewoon moe van, van dat wilde weekendje hahaha. ach dadelijk als het raak is heeft ie z'n werk goed gedaan en hoeft ie even niet meer haha!!! tenminste bij mij hoeft het nu niet meer zo vaak als toen ik nog niet zwanger was. heb er nu ook helemaal geen zin in en vooral niet als ik zo misselijk ben haha. maar hij zegt: het komt wel schat, heb alles voor jou en frummel over hihi. lief he?!xxx

19. noordbrabant1981

Jul 9, 2010
    1,857
    81
    48
    Female
    noord-brabant
    hey meiden, vandaag naar de dokter geweest om te vragen of ik mijn medicijnen tegen hoge bloedruk/hoge hartslag mag minderen omdat de vk dat beter vind voor het kindje. mijn bloeddruk was gister iets te laag. vandaag bij de dokter ook. de dokter wil het nog even aankijken met de hoeveelheid medicijnen die ik nu neem en moet volgende week weer even terug komen. ik heb een afspraak gemaakt voor een echo en volgende week woensdag heb ik de eerste echo. zou dan eigenlijk naar de vk moeten om naar het hartje te luisteren maar als ik die dag geen echo zou doen moest ik weer een week wachten dus heb natuurlijk gekozen voor de echo. maak wel een andere afspraak met de vk voor het hartje beluisteren. ga nu wat aan het huishouden doen. heb net twe x over mieten geven en voel me nu iets beter dus alle tijd dat ik me wel lekker voel moet ik goed benutten hihi. xxx

20. Flowers

Flowers Actief lid

Aug 16, 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL

:D Hij dacht laat ik snel gaan slapen voordat ze me weer bespringt. Die mannen van ons hebben het ook maar zwaar te verduren ;)
    Kan me voorstellen dat als je misselijk bent, je er even geen zin in hebt. Straks is de misselijkheid weg, maar zit je weer met een dikke buik :)

En wat goed dat je volgende week al terecht kunt voor een echo. Ben benieuwd meis! Succes met het huishouden.

Share This Page