Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Bij ons weet de familie het en mijn collega's.
    Dit komt omdat ik toen ik 10 weken zwanger was de mensen heb ingelicht ...helaas ging het mis en toen hebben we zelf aangegeven dat we nog steeds de wens hebben dus dat we verder gaan met "oefenen"
    Gelukkig wordt er weinig naar gevraagd..deze week wel wat meer maar dat komt omdat mensen er ineens iets achter gaan zoeken dat ik gestopt ben met roken.

@sugar..benen bij elkaar houden meid!

@femme..kan me niet indenken dat dit een cyclus is...had je ovutesten gebruikt?

@all Ik ben weer heel hard aan het duimen voor iedereen..
    Ik had vorige maand besloten er minder mee bezig te willen zijn maar dat werkt niet zo..ik tel de dagen alweer tot mijn NOD..

Fijne aaf meiden

2. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    zal wel heel dubbel voor je zijn niet? snap het wel hoor!!! dikke knuffel!!!xxx

3. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    benen dicht houden!!!xxx

4. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    @hier: sinds vannacht alleen maar slapen, overgeven, slapen, overgeven enz enz. word er gek van! ben vandaag ook niet gaan werken. waren ze volgens mij ook niet echt blij mee maar ja. de verloskundige gesproken en die raadde aan reistabletjes tegen de misselijkheid te slikken. mijn vriend druppeltjes gehaald die je in water kon doen, maar echt alles komt eruit. mijn medicijnen tegen hoge bloeddruk, mijn zwangerschapsvitamines en die druppeltjes. zelfs drinken kan ik amper binnen houden. net geroosterd broog gegeten maar heb net alweer moeten rennen, het komt er vanavond waarschijnlijk nog uit. weet dat ik niet mag klagen maar heb vandaag al tegen mijn vriend gezegt:dit is de eerste en de laatste x dat ik zwanger ben!!! hoop dat het zo snel mogelijk over is en niet dat ik hier tot 12 weken of nog erger tot augustus mee moet lopen! help!!!xxx

5. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Noord-brabant: ah, meisje toch... Volhouden hoor! Uiteindelijk gaat het over (maar ondertussen is het wel mooi kut!) Wel blijven drinken hoor, je houdt altijd wel iets binnen, en dat moet ook!

6. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Nee.. ik had gedacht dat het nog wel wat langer zou duren ivm die lange cyclus..
    Ja als je gestopt bent met roken denken mensen snel dat er iets is ;) haha!

7. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja een stemmetje in mijn hoofd riep heel hard: ik wil ook. Soms heb ik ook van die momenten dat ik ga twijfelen aan mijn lichaam :( Maar we blijven positief :) Het zou natuurlijk ook leuk zijn om tegelijkertijd met haar zwanger te zijn.. Dikke knuffel terug!

8. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Graag gedaan lieverd! We weten allemaal hoe je je op zo'n moment voelt. Blijf positief denken meid! Je hebt toch een 2e streepje op je test gespot. Dit in combinatie met de misselijkheid en zere borsten klinkt positief. Heb je een foto van de test gemaakt?
    We blijfen hard voor je duimen.

9. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Femme: alleen mijn beste vriendin weet dat ik gestopt ben met de pil. Verder weet niemand het. Ik vind het wel prettig zo. Nu heb ik ook niet steeds van die vragen hoe het ervoor staat.

Noordbrabant: meisje toch. Kan me voorstellen dat je het soms niet meer positief inziet. Hopelijk gaat de misselijkheid snel over en kun je echt gaan genieten van het kleine frummeltje in je buik.

10. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik mocht vanochtend onder werktijd gaan shoppen bij de Prenatal op kosten van de zaak :D
    Een van de afdelingshoofden hier is voor de 2e keer vader geworden en daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. Mijn leidinggevende wou graag een babygym cadeau doen. Heb een hele leuke van fisher price uitgezocht. Terwijl de cassière de babygym aan het inpakken was, heb ik nog een beetje verder gesnuffeld. Als je al die babyspulletjes en positiekleding ziet gaat het alleen maar meer kriebelen :)

11. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shit, net ongi geworden....

12. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Ah, lieverd toch, wat balen! :(

13. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend balen meid. Hele dikke knuffel!

14. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    balen meid!!! een hele dikke vette knuffel voor je meis!!! xxx

15. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ Flowers: Ja ik had ook altijd als ik langs babykleding liep dat het nog meer ging kriebelen. Heel gek, maar was laatst in de Prenatal en toen ik al die schattige spulletjes zag dacht ik "wanneer zou het mijn tijd zijn?".. Haha, vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben..

@ Noordbrabant: Naar dat je zoveel moet overgeven. Heb dat laatst ook een dag gehad, daarna 5 dagen helemaal niet overgegeven en gister pas weer. Gister alleen ook bloed overgegeven, waarschijnlijk een ader in mijn slokdarm die gesprongen is (joeppii)..
    Normaal helpen beschuitjes en crackertjes heel goed, maar op een dag zoals jij die beschrijft helpt helemaal niets en dan is het gewoon heel naar om er zo bij te zitten! Maar goed, het zal wel ergens goed voor zijn..

@ meiden in spanning: ik duim voor jullieee!!

16. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    oei bloed over gegeven, wat zal je geschrokken zijn!!! heb vandaag nog niet overgegeven en hoop dat vannnacht ook alles erin blijft. gek he ik heb dat ook dat ik het soms gewoon vergeet dat ik zwanger ben en dan denk ik:eek:ja ben al 8 weken niet ongi geweest hihi. xxx

17. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @elja...Balen meid!!!
    Dikke knuf! En op naar de nieuwe ronde!

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Dankje meis! :)

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111

doe ik hihi ;)

Moeilijk is dat he? ik wil als ik morgen toch ongi wordt met m'n vriend rond mijn eisprong lekker een weekendje weg. Even ontspannen en geen ovulatietesten gebruiken. Maar ook naar de huisarts vind het dan wel goed geweest zo na 3x mis te zijn gegaan.

Oh ja dan kan dat ze het daarom ineens gaan vragen. Hoe gaat het nu? lukt het met stoppen met roken? en @Noordbrabant1981 heb jij nog zin in een sigaret gehad?

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Helpen die reistabletjes? hoop het zo voor je! Ik ken ze gebruik ze al vanaf kind zijnde omdat ik wagenziek ben. Whahahaha wat zei je vriend toen je dat zei? :D Ik ga voor je duimen meis dat het verminderd. We moeten maar even wat HCG van jou overnemen kunnen we allemaal kotsmisselijk zijn :p maar voor een goed doel hahaha!

Deel Deze Pagina