Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Enjoyllive, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    thanks voor de tip Joy, er waren al meer dames die me die tip hadden gegeven ;) het schijnt ook in de bijsluiter te staan dus ga die meteen ff lezen.... nog geen postbode gezien en ook dus nog geen testen :x hoop echt dat ze vandaag komen anders moet ik wachten tot maandag.... (testen in de winkel vindt ik zo duur :()

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @justme...Altijd is de postbode op tijd behalve als je er dringend iets van nodig hebt..:x
    Ik blijf duimen voor je meid!
    Hou ons op de hoogte.
    Zou de urine anders alvast uit de koelkast halen en even afdekken..dan komt ie alvast op temperatuur.:)( maar niet bij de verwarming zetten)

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    test is neg :( snap het niet meer :( nu maar afwachten of ik ongi wordt en anders over paar dagen nog maar eens een testje.

4. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @justme...Balen meid zeg.:(
    Op welke dag zit je nu dan in je cyclus?
    Nog geen ongie klachten?

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    ik ben nu 2 dagen na mijn nod en helemaal geen ongi klachten. zit dus nu op dag 31 van deze cyclus terwijl mijn vorige cycli 27 en 28 dagen waren (1e cyclus was na pilstop) ik wacht wel af.....

6. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @Sugarblossom; Ja, ik heb best veel gezwommen haha! :D M'n ouders werden er gek van elke keer naar t zwembad!
    Trouwens wel fijn dat je nu meer zekerheid hebt! Alleen jammer dat je niet zwanger bent;) Volgende maand beter!!

@Justme66; Balen zeg! Afwachten maar weer!!

@Gurabaa; Fijn dat je je weer wat beter voelt! Buikgriep is echt slopend! :(

@All; Hier nog steeds het zelfde.. Heb besloten om me er niet ze druk meer over te maken en het gewoon maar af te wachten, als het echt 6 maanden zou gaan duren ga ik natuurlijk wel even naar de HA. Vriendlief is nu even aan het werk bij n klant:) en daarna gaan we lekker even naar de stad!

7. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @femme...misschien is dat inderdaad wel het beste om het los te laten want je hoort ook wel eens dat door er teveel mee bezig te zijn je lichaam je helemaal in de steek laat.

@justme...was er ook niet een ieniemiene streepje te zien:(?..wel raar dat je cyclus ineens raar begint te doen.
    Blijven afwachten en anders over 2 dagen nog eens een testje doen als je nog niet ongesteld bent geworden

@all..Vanochtend was het koud op het voetbalveld..niet leuk meer:(.En het begon ook nog eens te miezeren.
    Maar nu zijn alle boodschappen binnen en gaan we lekker niet meer naar buiten,Kacheltje aan, kopje thee erbij en dan lekker niets meer.
    Vanavond ook niets op de planning alleen voetbal kijken ( Fc Twente) en lekkere dingen op tafel
    Dus op tijd een warme douche en dan in huispak op de bank hangen.
    Morgen lekker uitslapen en daarna verjaaardag van mijn schoonmams..ook altijd erg gezellig met mijn schoonzussen.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @femme, soms is wachten inderdaad het enige wat je kunt doen.... hoop dat je snel een mooie cyclus krijgt en aan de slag kunt!

@Joy, al weer opgewarmd ;) voetbal is leuk, maar koukleumen toch iets minder. nu lekker voor de kachel, heerlijk!

ik heb heerlijk achter het raam in het zonnetje gelezen, was best warm! mannetje komt zo met het eten en dan lekker tegen hem aan kruipen op de bank. vannacht slecht geslapen dus vanavond maar eens op tijd erin kruipen. probeer mijn lijf maar niet meer te begrijpen en af te wachten. wil niet telkens checken of ik ongi ben, en bij elk pijntje in de buik denken dat ik ongi wordt maar je doet het toch. borsten blijven gevoelig, tijd zal leren wat dat betekent.

9. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    @Justme66; Je komt er vanzelf wel achter;) Maar ik snap t wel, als je steeds gaat kijken of je ongesteld bent, maak je je zelf helemaal gek!!

@Joy2111; Dat is idd balen, met regen voetballen! Ik sta ook wel is op het tennisveld dat het begint te regenen, echt niet leuk meer dan!!

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    zover laat ik het niet komen hoor! blijf lekker met beide beentjes op de grond. hoe dan ook zal het vast niet lang duren voordat lijf weer normaal doet, op welke manier dan ook zullen we maar zeggen.

11. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Ja idd, maar zelf zou ik helemaal gek worden ! Ben niet zo goed in wachten haha!

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Wow mijn zus had foto's laten maken met haar kids en haar man bij een fotograaf. Bij hun wil ik het ook laten doen (als ik zwanger ben en bevallen ben en kids heb) want het waren echt mooie foto's van meijkenoorland.nl

View attachment 101554
    Neefje net 2 jaar oud

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
  14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    View attachment 101557
    En saampjes. Ik ben verlieeeefd hahah!

Ik had al eens zo'n idee om naar zo'n fotograaf te gaan die foto's nemen van je bolle buik die beschilderd is als je zwanger ben. Ga het zeker doen dan :p dat heet geloof ik bellypaint.

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Joy2111
    Jaa gelukkig he? Ik heb super buikpijn vandaag. Vanmorgen toch 1 test genomen om te kijken of hij al is geweest maar nog niet! Het komt of vanavond ofzo denk ik of morgen aaah en morgen ben ik de hele dag weg en naar een verjaardag! Hopelijk krijg ik niet helse kramp :( Ik heb dat ook altijd dat ik dan meer zin heb :p gek he?

@justme66
    Maar bedoelde één keertje en dan net voor de eisprong. Ben bang dat het niet goed is dan 2 keer achterelkaar zo voor de eisprong. ;) hihi kan het moeilijk uitleggen.

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Wat handig! Ik wist niet dat je je urine in de koelkast kon bewaren. Je leert weer wat hier :D !!

@Justme66
    Zenuwslopend zeg!! Ik snap hoe je je voelt ik had het ook steeds.. voel ik al wat? nee wil niet kijken dalijk is het bloed.. dat had ik steeds en toch ging ik dan weer wel kijken met hoop op slijm ipv. bloed.

Slijm is bij mij niet eens meer opgehouden sinds die vorige innesteling. Elke dag was mijn onderbroek wit (sorry beetje vies) ik ging toen ook maar af en toe inlegkruisjes dragen want het was best veel. Toen dat bruine en 1 dag wat bloed te hebben gehad en toen was er niks en ging dat witte weer door en nu ben ik vruchtbaar en is het weer grrrrr echt irritant hahaha het blijft maar lopen bij mij hier.

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Joy2111
    Hier is het ook zo koud.. beetje herfst weer. Overal blaadjes en waaien en miezelen brrrr en binnen vind ik het opeens ook wat kouder als normaal.

@Femme
    Ja ben weer wat vrolijker nu hihi ronde 4 voor mij nu ;) Na 6 maanden? aaah dat is lang!! :$ Haha over dat zwemmen.. paps vond het leuk altijd (die is ook tijdelijk badmeester geweest toen hij zonder werk zat, hij werkt voor zijn eigen en zit in de bouw en kan je soms zonder werk te komen zitten) maar mams maakte altijd het eten klaar voor als we terug kwamen hihi en vooral kregen we toen maccaroni of spaghetti dat vonden we toen lekker als we hadden gesport. Soms at ik voor het zwemmen door de weeks voor het trainen nou dat zat echt niet lekker pfff haha zat in de weg!

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Iedereen
    Ik vind het een sombre saaie dag vandaag :( Liefje was weg en wist niet wat ik wilde doen.. beetje verveling. Zijn net ergens frietjes gaan eten had honger en trek in frietjes want had de hele week al prakje op. Ik denk dat ik zo even langs mijn ouders gaat!

19. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @sugarblossom...wat een mooie foto's zeg en wat een schattige kids heeft je zus.
    Lijkt mij ook erg mooi om een bellypaint te laten doen.

@all..mijn eisprong is geweest ( 3 dagen eerder dan verwacht)en normaal wordt ik altijd precies 14 dagen later ongesteld.
    Dan zou ik nu een cyclus van 26 dagen hebben.
    Dus daarom heb ik mijn banner aangepast.

20. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Ghurabaa...je mag mijn NOD toch wel aanpassen als je wil op het lijstje.
    Die zal dan 30 okt worden.

Share This Page