Gestopt met de pil juli 2010, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Enjoyllive, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @noordbrabant, fijn voor je dat je morgen al terecht kan, is dat ook maar weer achter de rug. sterkte meid!

mijn brace zit me aardig in de weg :x hopelijk komende nacht beetje slapen, zou wel fijn zijn! verder ook niet blij, moe, buik niet blij, kortom, een echte baaldag!

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Even snel berichtje van mij.. ben kapot. Vandaag webshop beurs geweest in Utrecht toch even een endje rijden voor ons. Morgen lekker een rustig dagje gelukkig! Overmorgen misschien naar Duitsland en dan 2 verjaardagen dit weekend pfff heb nu al geen energie meer ZZzzzZZzz!

@Femme
    hoe is het met je huisje? is die stuc lucht al minder geworden? wat leuk ladiesnight :D nooit geweest bij ladiesnight bios, is dat leuk?

@Joy2111
    inderdaad maar hopen! Doe trouwens geen zwangerschapstesten dit keer, heb het helemaal gehad met testen na dit van mij. Zie wel wanneer ik erachter kom :) hoe voel je je nu?

@Flowers
    hihi inderdaad wachten en wachten maar voor de eisprong of een eventuele zwangerschap :D ben benieuwd wanneer ik mijn eisprong krijg denk wel bijna nu! Wanneer is de jouwe denk je? Prenatal is zo'n leuke winkel! Kom er wel eens met m'n zus voor haar baby en dreumes.

@Noordbrabant1981
    schat! Laat je nog even weten hoe het is geweest? duimen draaien nog steeds voor je en wij denken aan je! You're not alone... wij zijn er voor je KNUF!

@Justme66
    spannend mijn duimen draaien weer voor je :D Wat vervelend van je brace :( Voor hoelang is het?

3. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Opzich is hij wel leuk hoor! Maar ik vond het eind ineens lang duren.. Cyclus vandaag op 33.. nog niks gespot.. wacht maar af.. als 't weekend nog niks is ga k een test doen.. Maar daar zal ws niks uit komen, want van het klussen is niet veel gekomen deze maand:)

4. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Het plafon is gestuct!:D Ben zoooo blij dat al die steigers er weer uit zijn! :D De lucht hangt er nog wel.. Heb vanavond alle ramen open gezet beneden dus het is wel iets minder geworden! Morgen komen de meubels weer terug en komt de schilder nog voor de badkamer&studeerkamer! Dan is het helemaal klaar! Beneden ook alles al gedweild en gedaan, morgen nog een keer als iedereen weer weg is.. Wat ben ik blij als t weekend is! :D
    Webshopbeurs? Heb jij een eigen webshop? of ga je die beginnen.. Lijkt me keileuk om te doen! :D

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hihihi maar dan is het wel weer lekker opgeknapt :D Zooo even lekker rusten jij in het weekend ^_^ doe je goed!

Ja klopt ga ik mee beginnen (wilde ik al een hele tijd en heb een klein voorraadje staan al) wordt een beauty & gezondheid shop en miss. eventueel baby producten erbij. Had al een paar jaar zo'n beauty site en wilde er wat mee gaan doen die site is helaas wel 3x gecrasht :( zo zondeee! Nu een persoonlijke site maar wilde toch nu een vaart in die shop gaan maken aldus ook even informatie op gedaan in Utrecht vandaag :) ben benieuwd hoe het gaat lopen! Vriendlief heeft trouwens ook sinds pas een webshop over Buxus die kon ook even info op doen.

@Iedereen
    Net LH piek gevonden (zie fotoalbum) Smilie van CB kwam en een dikke streep op ovulatietest was vanmorgen al misselijk in de auto haha dacht al dat is van die eisprong denk ik. Heb nu wel eindelijk eens mijn eisprong 9als hij morgen sprint eventueel) op dag 14 m'n ovulatie. Laatste tijd CD 12/14.

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @justme
    Ik ken dat soort baaldagen...dan gaat alles mis en heb je echt een Bleh...gevoel..:(
    Op tijd naar bed en hopenlijk lekker slapen

@femme
    Heb je een idee wanneer je ei gesprongen is dan?
    Je zou altijd 14 of 16 dagen na je ei een testje kunnen doen.
    Fijn dat je nu bijna van de rotzooi af bent...:)

@Sugar..
    Aan de klus meid!
    En als je je webshop actief hebt...gelijk melden..ben dol op dat soort webshops..
    Met mij gaat het goed..
    Heb alleen maar zere tepels ( alsof ze blauw geknepen zijn) en ik ruik erg goed ineens..
    Niet heel handig als je zoon naast je Bolognese chips eet, kom er nu pas achter hoe dat stinkt zeg.
    Ik hoop dat je het volhoudt om niet te vroeg te testen..
    Ik had afgelopen ronde ook pas heel laat mijn ei ( dag 15) en voorheen dag 11 en nu was het ineens raak.
    Heb voor mezelf bedacht dat mijn eitje meer tijd had om te rijpen dus kwalitatief beter was en dat het daarom nu wel gelukt is..( zal wel niets kloppen van mijn idee maar het werkt voor mij :D)

@Noordbrabant.
    Meid ik denk aan je en wens je veel sterkte voor morgen!
    Dikke knuf

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Joy2111
    zal ik doen meis als hij af is! :) gaat nog wel even tijd in zitten denk ik om het goed te krijgen. Hoop geld voor het ontwikkelen maar hoop ook weer wat terug te kunnen verdienen daar gaat het om toch? en als hobby natuurlijk! :D

Oh lekker NOT! Ik kan weer tegen koffie geur :D vandaag gemaakt voor vriendlief en.. nergens last meer van hihi eerst had ik kokhals neigingen van de koffie. Bolognese is ook zo kruidig he? heb je dat daar ook mee?

Jawel gaat lukken dit keer. Moet er even niks meer van hebben die zw testen. Leuk als er een dikke streep staat maar als hij licht is dan krijg ik weer een beroerte! Wow bij jou ook wat later misschien helpt het... hoop ik net zoals jij zegt over het rijpen van het eitje zo denk ik ook. We gaan het afwachten.

@Justme66
    lieverd gaat het nog met je? beterschapjes van mij!

8. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Sugar..
    Ik was ook 3 dagen overtijd toen ik een test deed en ben er wel achter gekomen dat dat veel meer rust geeft in de dagen voor je NOD..
    Heb ook eigenlijk voor de gein een test gedaan omdat ik niet ongesteld werd en eigenlijk de testen op wou hebben want had er nog 1 liggen van de KV.
    Toen die een duidelijke streep gaf heb ik een dure CB gedaan ( had ik opgestuurd gekregen van CB ivm foutmelding) en toen die aangaf heb ik een uur dom staan te kijken want was juist de 1ste maand geweest waarin ik dacht...nee niet raak en dan lekker pech..heb ook hele andere dingen aan mijn hoofd.
    Ik duim voor je meid!
    iig nu aan de klus

9. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @Noord-Brabant: Ik denk aan je meisje!

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hoe zou het met @Noordbrabant zijn?...

@Joy2111
    ja daarom dat is wel fijn! Oh ja je had een nieuwe gekregen, wel fijn dat je die nu kon gebruiken hihi en zo zie je maar weer :D

11. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd hoe het met Noordbrabant gaat. Hoop zo dat alles is goed gegaan.

Sugar wat leuk dat je een eigen webshop gaat opzetten. Laat maar weten wanneer je site de lucht in gaat :)
    Zo te lezen hoef jij je niet te vervelen de rest van de week. Voor je het weet is het maandag..

Joy de symptomen beginnen nu toch langzaam aan te komen.. Kan me heel goed voorstellen dat je een uur hebt staan staren naar je positieve test. Je hoopt er elke ronde op en dan is het opeens zover.

Femme en.... zijn de schilders klaar en staan je meubels op z'n plek?

Justme lukt het nog een beetje met je brace? Zie dat er voor jou ook weer spannende tijden zijn aangebroken.

12. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Noordbrabant...Hoe is het met je meis?

@Justme.. Spannend jij mag ook weer gauw testen..Voel je al iets? Ga je testen of wacht je af tot je overtijd bent?

@Femme...Hoe is het met je huis?

Ik heb vanaf vanmiddag lekker weekend!
    Was er ook aan toe en we gaan dit weekend de familie inlichten..
    Mijn zus weet het al...en voor de rest alleen jullie en natuurlijk mijn zoon en stiefdochter...

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @suger, flink klussen he! go girl!

hier is lijf niet blij, brace is stom :x nek doet zeer, huid vind t ook niet leuk, veel bruine afscheiding met af en toe wat donkerrood :x morgen gelukkig vrij kunnen nemen, ff lekker dagje voor mezelf! brace moet waarschijnlijk week of 5 om.......

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @justme66
    Gaat goed komen met klussen! :D Lekker rusten meid je bent er volgens mij echt aan toe.. even lekker je eraan toe laten. Duimen draaien voor je moppiee!

@Joy2111
    spannend dat altijd he? vertellen hihi laat ze maar lekker verrassen! ;)
    kun je s'nachts nog slapen? of voelt het allemaal nog onwerkelijk?

@Flowers

zal ik doen!! :p bij jou komt je ovulatie ook al aardig in de buurt.

@Noordbrabant1981
    meissss je zult wel laat thuis zijn vandaag... heb de hele tijd een kaarsje aan gehad vandaag voor je en voor je geduimt dat alles goed komt vandaag!

@Iedereen
    loop zowat scheef de hele avond.. eisprong nog steeds niet geweest maar kan elk moment komen zit half te puffen hier.. lang niet meer zo'n heftige opkomende eisprong gehad :$ van mij mag ie springen hoor.. (toch trouwens wel een latere nu)

15. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Justme...Lekker meid een dag voor jezelf..
    Wel je benen bij elkaar houden he!
    Jee zeg das lang z'on brace.

@Sugar....Het inslapen gaat goed maar wordt s'nachts steeds wakker en kom dan niet meer in slaap..
    Tis allemaal wel onwerkelijk maar ik vind het allemaal heel erg eng en geniet er nog niet zo van..
    Elk krampje of pijntje ben ik aan het analyseren of ik dat ook bij mijn MK had..
    Zal ook blij zijn als ik de 1ste echo heb gehad..( niet dat dat veel zegt want vorige keer was de 1ste echo ook wel goed..)
    Ik zal gewoon erg blij zijn als ik voorbij de 9 weken ben...
    Lekker aan de klus meid!

16. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @Sugar; Leuk :D Laat maar weten wat het adres is als het klaar is!

@joy; Heb geen idee.. Ik dacht misschien dat mijn eisprong was toen ik dat oude bloed verloor.. maar heb echt geen idee..

@all; Mijn meubels zijn weer terug! Hond is weer thuis!! :D Nu alles nog poetsen en nog een paar dozen uitpakken, dan zijn we weer klaar! Dag gaan we van het weekend allemaal doen! Ben nu op het werk! Dus kan niet zo heel uitgebreid typen! haah

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier even kort, konijn is dood :( we denken een hartaanval ofzo, ging erg snel. heb m in een mooi doosje gedaan en begraven. rust zacht

18. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ahh... :( Gecondoleerd met je konijn! R.I.P.!

19. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meiden! hier mijn verhaal. om 10 over 9 moesten we in het ziekenhuis zijn voor een gesprek met de gyn. had een vrouwelijke echt een hele fijne waar ik me meteen op m'n gemak bij voelde. ze vertelde dat ik pas om 4 uur aan de beurt was en als ik ergens tussendoor kon zou ik eerder aan de beurt zijn. wel balen maar ja wilde er wel gister vanaf zijn. ze maakte een echo en zag dat het kindje al wat gezakt was. had ook al wat krampjes dus dat betekende dat het al een beetje bezig was. ze stelde voor om een dubbele dosis van die cytitec pilletjes in te brengen(had er eerst 2 tegelijk toen ze niet werkte en nu kreeg ik er 4 in 1x) en dan af te wachten en dan zou ik zowiezo om 4 uur geholpen worden. toch maar gedaan want moest toch wachten en als er iets zou gebeuren was ik in ieder geval in het ziekenhuis. ik moest toen bloed laten prikken en kreeg ineens een steek in mijn zij en toen zijn we naar boven gegaan waar een bed klaar stond. ik kreeg een eigen kamer met eigen wc en mijn vriend mocht de hele dag bij mij blijven. was de hele nacht ziek geweest van me eigen druk maken en tot 2 uur ben ik ook nog ziek geweest, moest allemaal overgeven en omdat ik de hele dag nuchter moest blijven was ik natuurlijk ook misselijk van de honger en dorst(jezus wat snakte ik naar drinken!!!). toen ik 's middags even aan het wegdoezelen was in bed kreeg ik hele erge rugweeen en ik kon niet meer in bed blijven liggen(toen was het 3 uur). ik kreeg om de minuut weeen in mijn rug afgewisseld met buikweeen. ben op een stoel onderuit gaan zitten omdat dat het beste voor me werkte en ondertussen was het al 4 uur maar ze kwamen me nog steeds niet halen. net voor 5 uur(om 5 uur kwamen ze me halen)moest ik naar de wc en ben ik het vruchtje verloren, het bloed leek wel water, bah. toen hebben ze me meegenomen naar de recovery(ofzoiets)en hebben ze nog een echo gemaakt. daarop bleek dat ik nog veel restweefsel had zitten en ik kon kieze. of een week wachten en terug komen voor een echo en dan alsnog misschien een curettage moeten ondergaan of ik kon meteen gecuretteerd worden. heb voor het laatste gekozen want wilde niet nog een keer alle stress meemaken. om half 6 ging ik naar de ok en om 10 over 6 werd ik alweer wakker op de recovery. om half 7 was ik terug op de kamer en heb toen even rustig aan gedaan. voelde me wel echt goed moet ik zeggen. toen wat gegeten, gedronken en geplast en toen mocht ik naar huis. was rond 9 uur thuis dus was een lange dag geweest. verder niet echt buikpijn meer gehad en nu heb ik nog amper bloedverlies. hoop dat dat het bloedverlies was want dan ben ik er zo vanaf. heb heb het volgens mij al een beetje een plaatsje kunnen geven omdat ik al een week met een dood kindje heb gelopen en ben er de hele week al mee bezig geweest(wachten op die miskraam enz). nu lekker nog een weekend rustig aan doen en dan ga ik maandag weer proberen te werken. bedankt voor al jullie steun!!! liefs dikke kus!!!

20. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @noordbrabant; Vervelend! (nogmaals) Hoop dat je cyclus gauw weer opgang komt!

Deel Deze Pagina