Gestopt met de pil juli/augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenny28, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny28

Jenny28 Lid

16 jul 2012
    60
    0
    6
    Zijn er nog lotgenootjes die net gestopt zijn met de pil? Ik zou graag ervaringen met jullie uitwisselen in deze spannende tijd! :)

2. sneeuwstorm

27 apr 2012
    15
    0
    1
    pedagogisch medewerker
    Utrecht
    Hoi Jenny28,

Ik ben vorig jaar juli al gestopt met de pil, helaas nog steeds niets.
    Wens je heel veel succes en klus plezier.

Gr sneeuwstorm

3. Jenny28

Jenny28 Lid

16 jul 2012
    60
    0
    6
    Hoi Sneeuwstorm!
    Dat is al een tijdje.. Enig idee waar het aan ligt?
    Nu 6 dagen overtijd zie ik?!! Spannend! :)

4. vief

vief Actief lid

19 aug 2012
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik wil wel meekletsen hoor! Ik ben 19 juli gestopt met de pil! Gisteren voor het eerst weer ongesteld geworden...

Groetjes

5. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Hoi

Wij zijn 10 augustus gestopt met de pil!
    Bij de 1e was het de 2e ronde al raak!
    We hopen dat het nu weer zo snel mag gaan!
    Maar je weet het natuurlijk nooit.

Waar zit je in je cyclus? 11 september is mijn nod.

Groetjes

6. Jenny28

Jenny28 Lid

16 jul 2012
    60
    0
    6
    Hoi Hoi!
    Ik ben 12 juli gestopt met de pil en afgelopen maandag mn menstruatie gehad. Mijn eerste cyclus duurde dus 35 dagen. We gaan nu voor de eerste ronde want we hebben het de eerste maand veilig gedaan om mijn eerste menstruatie af te wachten.
    @ vief was dit al je eerste echte ronde?
    @ Froggieh Ow wat fijn dat het de eerste keer zo snel ging, dan zijn jullie in ieder geval beide goed vruchtbaar :) Ik ben dus net ongesteld geweest dag 5 van mn cyclus.. Maar omdat mn vorige cyclus nogal lang was vind ik het moeilijk te zeggen wat mn NOD is. Is dat dan dag 36?
    Leuk dat jullie mee kletsen!

7. Jenny28

Jenny28 Lid

16 jul 2012
    60
    0
    6
    Ik heb ook even een banner gemaakt :)
    En zal nu wat sneller reageren hoor, nu ik weet dat jullie mee kletsen!

8. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @jenny28. Ik geloof dat het dan 35 nod is? Weet het ook niet zo goed. Je hoort wel eens vaker dat na pil gebruik de cyclus eerst langer is. Veel maken dan gebruik van ovu testen.

Ik ben overgevoelig voor de pil dus om de 4a5 maanden zat er een tussen maand zonder pil in. En heb hem nooit doorgeslikt (athans noog 2 volledige maanden, soms wat extra dagen omdat t net niet uitkomt)
    Toen had ik ook altijd ongeveer een cyclus van 28 dagen. Dus ga daar nu ook van uit. Of het echt zo is is afwachten!
    Heb zelf nog nooit gebruik gemaakt van ovu testen. Voel me ei altijd wel aankomen gelukkig, hopelijk deze maand ook! (zul je net zien van niet...)

Gaan jullie voor de eerste?
    Wij gaan voor de tweede, onze dochter wordt bijna 3.

We wilde altijd al een tweede maar duurde even voordat we er aan toe waren ;) (dochter slaapt nog niet altijd door, gaat nu steeds beter gelukkig)

Groetjes

9. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook wel meeleden hoor. Ben in juli gestopt met de pil, maar nog aan het wachten op m'n 1e 'echte' menstruatie. Inmiddels 39 dagen....

Gaan voor ons 1e kindje trouwens!

10. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag

Leuk 1e kindje! Dat is denk ik toch wel het spannendst
    Hoop dat je menstruatie komt!

Xx

11. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja! Vandaag eindelijk na 40 dagen, pfffff. Voor jou duimen dat het niet meer komt ;)

12. Jenny28

Jenny28 Lid

16 jul 2012
    60
    0
    6
    @Lizz Spannend! Denk je dat je misschien al zwanger bent?
    @froggieh wat fijn dat je je eisprong voelt dat maakt het wel iets eenvoudiger. Ik zou echt niet weten hoe mijn cyclus was voor de pil ik slikte m al 12 jaar.

Wat leuk dat je al een dochter hebt! Wij gaan ook voor ons eerste kindje.

Ik vindt het zo spannend allemaal, maar mijn vriend wil er niet de hele dag over praten :)

Fijne zondag allemaal!

13. Jenny28

Jenny28 Lid

16 jul 2012
    60
    0
    6
    @ Lizz Oow zie je laatste berichtje nu pas...
    Ik zat op mijn telefoon en dan zie je het toch niet zo heel goed.
    Fijn dat je in ieder geval weet dat het allemaal nog werkt he?
    Ik was ook zo blij dat ik ongesteld werd na 35 dagen. Gaan jullie er nu echt voor? Of was het al ronde 1?

14. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee wilde eerst een keer gewoon ongesteld worden. En nu twijfelen we, aangezien mijn zus in het buitenland gaat trouwen over nu 9 maanden. Dus de kans dat ik daar dan niet bij zou kunnen zijn is wel eer groot.

N denkt mijn man daarin wat rationelere dan ik... Ik denk met m'n hormonen ben ik bang ;)

Ik heb wel veel last gehad an het ontpillen jullie ook? Veel buikpijn, misselijk, hoofdpijn.. Pfff hopen dat dat nu wat rustiger wordt ;)

15. Jenny28

Jenny28 Lid

16 jul 2012
    60
    0
    6
    Ooow wat lastig zeg.. Dus je zou eigenlijk nog een paar maanden moeten wachten? Het zou wel jammer zijn als je niet bij de bruiloft van je zus kan zijn maar geduldig zijn is ook zo moeilijk nu he?
    Ik ben nu al ongeduldig!

Van het ontpillen heb ik ook last gehad.. Precies dezelfde symptomen, terwijl ik verder nooit buikpijn of hoofdpijn had, ook was ik met vlagen misselijk. Op dit moment heb ik nergens last meer van hopen dat het zo blijft!

16. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Hii meiden,

Hier geen last van ontpillen, ik ben overgevoelig voor de pil dus heb hem niet continue geslikt. Gister erg veel slijm gehad... Ze zeggen dat dat voor je eisprong komt!? Lekker druk bezig geweest met de klus.
    Ik ben ook zeer ongeduldig! Haha

@lizz83. fijn dat je eindelijk ongi bent! Nu de 1e echte ronde maar wel balen dat je zus over 9 maanden gaat trouwen, zou wel erg dubbel zijn als het deze maand raak zou zijn! Maar ja misschien duurt het ook weer even... Is helaas geen pijl op te trekken!

@jenny hoeveelste ronde is dit voor jullie?

Fijne avond nog!

17. Jenny28

Jenny28 Lid

16 jul 2012
    60
    0
    6
    Ja het zou heel goed kunnen dat het je eisprong is! Vanavond ook nog even flink klussen want ik zie dat het je vruchtbaarste dag is :)
    Ik moet nog 2 weken wachten tot m'n eisprong.. Wij gaan voor ons eerste kindje!

18. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @froggie: klussen! En dan maar hopen dat het raak ik ;)

@jenny: is je cyclus al een beetje regelmatig? Bij mij was hij heel regelmatig, maar weet nu nog niet echt waar ik op kan rekenen. Wil iig deze maand eens kijken of k m'n eisprong kan ontdekken, doe ik toch nog iets nuttigs tijdens het wachten ;)

19. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Mag ik meekletsen?

Ben wel al gestopt in mei met de pil. Maar we gaan nu pas 'beginnen'. Spannend! Over paar dagen hopelijke eisprong!

20. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey zsa, natuurlijk mag dat :) welkom! Hebben jullie gewacht om te ontpillen? Of ook ivm een bruiloft over 9 maanden ;)

Spannend hoor om nu echt te beginnen, hopen dat het in 1 x lukt :)

Deel Deze Pagina