Late eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LVV117, 2 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb echt een ontzettende rare week achter de rug.
    Zaterdag 23 november hebben mijn man en ik seks gehad. Die week begon mijn vruchtbaarste week zoals het staat op mijn app en mijn andere cyclussen ook is geweest. Vanaf toen begonnen met ovulatie testen.
    Maandag en dinsdag opeens wat roze/bruine afscheiding. Vorige maand ook gehad dus vond het niks geks rond die tijd...
    Dinsdagavond weer gezellig gemaakt met mijn man.
    Toen opeens donderdag bloed op het wc papier bij mijn eerste urine.
    De hele dag wat bruinig/rood bloed/afscheiding gehad. Minimaal want heb een tampon in gedaan met sporten s´avonds en daar zat daarna niks in.
    Vrijdag ook nog wat bruin/roze afscheiding. In de avond toch weer gezellig gemaakt met mijn man.
    Zaterdag, zondag en vandaag gewoon weer netjes afscheiding.
    Gisteren dacht ik toch echt dat ik rekbaar slijm had. Dus verwachtte vandaag mijn LH piek.
    Heb vanaf vrijdag een knipperende cb smiley op mijn ovulatie testen tot en met vandaag nog steeds.
    Alleen bij mijn ovulatie testen van sensitest is niks te zien. Een lichte streep.
    Heb ook mijn temperatuur bij gehouden sinds vorige week maandag. Deze is eigenlijk netjes rond de 36.5 graden. Elke ochtend om 7 uur temp ik.

Ik zit vandaag op dag 18 van mijn cyclus heb een cyclus van rond de 30/31 dagen.
    Ik maak mezelf de hele week al gek met al die gekke dingen en kwaaltjes en word er heel erg onzeker door.
    De ene dag denk ik ach komt goed de andere dag maak ik mezelf helemaal gek dat ik geen eisprong ga krijgen deze maand.

Iemand hier ervaringen mee? En misschien tips??
    Heb al met de huisarts gesproken vorige week over het bloedverlies... mocht dit nog een keer voorkomen moet ik een uitstrijkje komen maken. Lekker geruststellend dus...
    Heb echt het idee dat ik de enige ben die dit heeft...

2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.417
    8.943
    113
    Vrouw
    Elke maand kan je cyclus anders zijn. En soms kun je een tussentijdse bloeding hebben. Als er 1 ding is wat ik tot nu toe heb geleerd is dat je lichaam je soms uit het niets flink voor de gek kan houden. Heel frustrerend...

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.684
    27.318
    113
    Vrouw
    Als t eenmalig is, zou ik mij er niet druk om maken. Mijn huisarts zei mooi: je hebt niet over alles controle en t kan gewoon eens afwijken,

Je kan zelfs prima een keer geen eisprong hebben, ook volstrekt normaal. Gebeurt praktisch elke vrouw wel een keer omdat er bv een eitje niet mooi groeide. Dus rustig aan ;) je lijf werkt niet met commando's.

Als het een structureel probleem is zou ik aankloppen bij de huisarts om bv oo progestron te laten prikken. Maar als t om alleen nu gaat, gewoon rustig afwachten en vooral nu veel afleiding zoeken

4. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Dankjewel voor jullie reacties.
    Pff ja het is gewoon zo ontzettende rare cyclus deze maand.. heb net mijn baarmoedermond gevoeld en deze is zacht en ligt best hoog (denk ik). Vanmorgen weer een knipperende smiley... ik blijf maar gewoon door testen tot ik een positieve test heb en ook mijn temperatuur meten. We zien het wel...

Deel Deze Pagina