Wat zou jij doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jonneke, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    hallo,

Wat denken jullie hiervan.
    Vrijdag ochend 22 feb. had ik een uurtje flinke pijnlijke steken en de rechter kant van mijn onderbuik. Zelf dacht ik dat dit de eisprong was. Zou kunnen want ik zat toen op de 13de dag.
    Als ik hier vanuit ga had ik de 29ste de rode duivels moeten zien. niet dus. Met een uitloop van 2 dagen zou het op de 3de van maart moeten komen. Ook niet dus.
    Zit nu op de 32ste dag Wil nog geen test doenomdat de langste 37 was.
    Ik heb niet het gevoel zwanger te zijn. Er komt ook nogeens bij dat ik 29ste en de dagen ervoor niet geklust heb omdat mijn vriend niet thuis was. vanaf 1 maar heb ik tot 9 maart heb ik bijna elke dag geklust omdat de eisprong toch al voorbij was. Dacht ik dan. Normaal met de sprong in het veruitzicht klussen wij om de dag.

Wat denken jullie hiervan? Wat zouden jullie doen? Vraag geen antwoorden. Gewoon tips en adviezen

Groetejs Marjon

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik zou gewoon een testje wagen! En als deze negatief is, wachten tot dag 37 en nogmaals testen (als je dan nog niet ongi bent). :)

Lijkt het je wat? ;) Ik hoop dat je er iets aan hebt! Succes!

3. Niet meer actief

Ik snap je verhaal niet ? Je hebt de 22ste je ei misschien gehad en toen zat je op dag 13..
    En je zou dan de 29ste ongi moeten worden, is dat niet erg kort op elkaar ? En een cyclus van 19/20 dagen is ook erg kort hoor !

Na je ei komt minimaal 10 dagen daarna pas je ongi en maximaal 18 dagen.

Ik mis trouwens nog heel wat dagen er tussen ? Hoe kan je nu op een cyclus dag in de 30 zitten?

Ik neem aan dat je van 1 feb tot 9 feb elke dag heb geklust inplaats van maart..
    Ik denk dat het haast onmogelijk is om dan zwanger te zijn, denk dat de zwemmers van je vent het niet 13 dagen overleven ;)

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik snap hem geloof ik ook niet zo... :(

5. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Vandaag 05 maart is de 32e dag? Dan was 22 februari toch de 20e dag?

Als 22 februari toch dag 13 was, dan zit je vandaag op dag 25 en zou je pas een dezer dagen ongesteld worden, als je 10 tot 18 dagen na je eisprong ongesteld wordt.

En van 1 tot 9 maart geklust? Uhm, we zitten nu pas rond deze periode. En 1 tot 9 februari lijkt me ook niet kunnen, dat lijkt me weer een hele tijd terug...

Ik snap hem ook niet helemaal :S

6. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Waarschijnlijk vergist in de dagen. Ik heb in de loop van de afgelopen maanden ook geleerd om niet alle tekenen die mijn lichaam geeft zomaar te geloven. Mijn lichaam houdt me steeds voor de gek!
    En ik merk ook dat ik nu op elk pijntje en dingetje let. Normaal heb je die dingen misschien ook regelmatig, maar dan valt het je niet op, en nu wel.
    maar je kunt altijd testen.

7. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Volgens mij klopt het met de dagen ook niet helemaal. Ik zelf heb tijdens mijn eisprong altijd maar een paar minuten hele heftige steken geen uur lang, maar dat kan voor iedereen ook anders zijn natuurlijk. Ik voel het ook niet altijd.

Ik zou de dagen nog even goed nakijken en anders gewoon een test doen of wachten tot de :evil: komen.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou even wachten tot dag 37 van je cyclus, als je dan nog niet ongesteld bent, even een zwangerschapstest doen.

Hoelang ben je al van de pil af?

Deel Deze Pagina