Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Schijnbaar schept hij daar een genoegen in: mensen in onzekerheid laten zitten.... :x

Vanaaf mijn 1e Eenhoorncapsule doorslikken. Ben benieuwd.... :)

Bedankt in elk geval voor je lieve berichtje!

Liefs!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hou me op de hoogte! :)

Ik ga nu lekker naar huisie! IK HEB WEEKEND! :)

Ik laat maandag even weten wat de dokter heeft gezegd!

Fijne avond en een heeeeeeeel fijn weekend!

XXX

3. Be Happy

Weekend? :confused: Nu al? Ik moet nog een dagje.... :(

In elk geval: een heel fijn weekend (met mooi weer!).

Liefs!

4. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ben benieuwd of die eenhoornwortelcapsules een beetje helpen, zijn dat ook van die grote krengen?

@linda baluh dat je test negatief was nu inderdaad maar afwachten wat de ha maandag zegt.

hier nog steeds niet op vage buikpijn na

groetjes en succes!

5. Krisje1983

2 feb 2008
    12
    0
    0
    Be Happy, vervelend zeg al die enge verhalen op internet...het is zo verleidelijk om te gaan zoeken maar je komt zo veel verschillende verhalen tegen dat je er niets wijzer van wordt. Maak je niet druk, er is vast niets aan de hand! En ik word ook helemaal pissig van die rotdokter van je :x Snel naar die vervanger!

LindaS, jammer zeg van de test...ik leef met je mee, succes bij de huisarts!

Ik heb de Shatavari capsules al besteld, ga het dan toch maar proberen je weet nooit... Misschien wel goed dat we allemaal iets anders proberen, kunnen we elkaar op de hoogte houden! Alle beetjes helpen.

xxx

6. Be Happy

Nee, ze zijn een heel stuk kleiner dan die Etos-megadingen. Wel zit er een naar smaakje aan die capsules. Zodra je zo'n ding op je tong legt om door te slikken, proef je dat. Advies is dus om zo snel mogelijk door te slikken. Ik denk dat ik pas wat over de werking kan zeggen als ik ze een paar dagen geslikt heb. Natuurlijk hoop ik gauw ongi ervan te worden!

Ik hou jullie in elk geval op de hoogte.

7. Be Happy

@ Krisje1983: misschien is dat inderdaad wel zo. Misschien dat een van ons dan wel HET middel ontdekt wat wel helpt! :D

Gisteravond had ik opeens een huilbui.... :cry: Ik was gewoon opeens een beetje verdrietig. Mijn vriend werd er sneu van..... Ik had hem verteld dat ik zo langzamerhand een beetje ongerust word, omdat ik nog steeds niet ongesteld ben. En ik ook zo graag aan onze kinderwens wil gaan werken. Het is namelijk altijd maar afwachten of je eigenlijk wel een eisprong hebt zolang je niet ongesteld wordt....En die verhalen over PCOS op internet. En de een na de ander raakt zwanger in je directe omgeving. Dat helpt ook niet echt mee. Hij heeft hetzelfde. Hij wil ook zo vreselijk graag papa worden. Hij heeft het er al over dat we anders gewoon direct een gyneacoloog gaan opbellen. Desnoods betalen we die bloedtest zelf als de vervangster van mijn huisarts mij ook weer afscheept....

We proberen de moed er in elk geval in te houden!

Liefs van mij!

8. Krisje1983

2 feb 2008
    12
    0
    0
    @ Be Happy: rot voor je zeg die huilbui... Ik herken het helemaal, ben niet zo'n emotioneel type maar de laatste weken is het regelmatig raak. Voelde vanavond menstruatiekrampen :D hoop dat het dit weekend gaat gebeuren...inderdaad we houden de moed erin! Sterkte en een fijn weekend! kusss

9. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ik heb ook last van buien, kan zomaar uit het niets ontzettend chagrijnig worden, hier nog steeds vage krampjes, ben hetwachten inmiddels zat en hoop dat er snel een ongi komt.

succes verder!

10. Juudels

Juudels Lid

6 dec 2007
    5
    0
    0
    Kantoorbaan
    Almere
    Hoi allemaal! Ben blij dat er meer vrouwen zijn met mijn probleem. Als het al een probleem is. Laatste ontrekkingsbloed was eind november en had 27 december ongi moeten worden. (als ik uitga van mijn normale cyclus) Heb wel last van krampen dat ik denk:Yes! Eindelijk word ik ongi, maar tot op heden nog niets. Ik hoop voor jullie dat het niet meer zo lang op zich laat wachten. Heb trouwens wel 12 jaar Microgynon 30 gebruikt, misschien ben ik nog aan het ontpillen. Groetjes van Judith

11. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    Juudels, welkom op het wachtbankje al weet ik niet of je er blij mee moet zijn. Voor jou ook heel veel sterkte en hopelijk komt de ongi snel.

ik heb vanmorgen maar weer eens een test gedaan, maar natuurlijk negatief. Dit had ik kunnen weten maar voor de zekerheid toch even getest. Heb gelijk wel weer een humeur van beneden 0 maar ook dat komt goed.

wachten duurt zo lang..... :(

12. Be Happy

@ Juudels: hmmmm, als je al in november gestopt bent met de pil en nu nog steeds niet ongi bent geworden, zit je dus helaas in hetzelfde schuitje.... :(

Ik zit inmiddels op dag 120. Afgelopen zaterdag had ik tijdens het klussen last van een beetje bruinverlies, maar tot op heden is het daarbij gebleven. Tijdens het klussen zelf had ik even last van flinke pijnlijke steken in mijn onderbuik (ter hoogte van mijn eierstokken), wat dat nu weer was? Ik dacht eerst dat mijn ongi door zou breken (misschien stond mijn baarmoedermond laag?), maar tot dusver dus niks.

Gisteren nog even weer getest: negatief.

Volgende week maandag bel ik de huisarts weer. Ik moet eerst nog langs die assistente zien te komen. Die doen tegenwoordig ook erg moeilijk. Tenminste die van mij wel. Die denken dat ze de huisarts zelf zijn. Dus ik verzin een goede smoes waardoor ik toch op het spreekuur moet komen. Mocht die vrouwelijke vervangster van mijn huisarts ook moeilijk doen over een bloedtest, dan betalen mijn vriend en ik zo'n bloedtest zelf wel of we nemen direct zelf contact op met een gyneacoloog. Dan hebben we tenminste het idee dat we alles hebben geprobeerd!

Gisteren nog even nieuws gekregen waar ik blij van werd, maar waar ik ook weer even flink van moest slikken. En waardoor ik weer aan het piekeren sloeg..... :( Mijn nicht is zwanger van haar tweede kindje! Ze is in september uitgerekend. Mijn jongste zusje is in april uitgerekend van haar tweede kindje. Ik vind het erg leuk, al die baby's en zwangerschappen. Echter, ik ben ergens ook bang dat het ons niet gegund is ofzo, omdat mijn cyclus maar niet op gang komt. Herkennen jullie dit?

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Be Happy (happykip); Ik weet wel dat je tijdens je eisprong bruinverlies kan hebben! Dus wellicht toch een lichtpuntje? :) Ik wil je geen valse hoop geven, maar misschien kan je over twee weken wat meer duidelijkheid hebben! :) Hoop het ZO voor je!

En inderdaad, ik heb ook het gevoel dat iedereen om me heen zwanger is! Maar misschien valt het me gewoon op omdat ik er zelf nu mee bezig ben!

Ik heb niet meer getest.. Had er ff geen zin in! Heb een SUPER leuk weekendje Texel achter de rug en heb het gevoel dat ik er weer even tegenaan kan! Maarrrr... Heb zaterdag uit nieuwsgierigheid nog even een ovutestje gedaan en deze was ECHT positief! Donkerder dan mijn andere testen, dus misschien staat er iets te gebeuren! :) Hope so! Ik heb op aandringen van mijn haantje besloten om woensdag een zw-test te doen en anders even de dokter te bellen!

Ik hou jullie oip de hoogte! Succes meiden!

14. Be Happy

Hoi Linda!

Hahaha, happykip.... hahahaha. (Moet gelijk aan een Happymeal denken... :p ). Leuke benaming trouwens. Hopelijk heeft dit kippetje afgelopen weekend een ei gelegd. Ben voorlopig gestopt met de ovutestjes. Ik hou het nu op af en toe een zwangerschapstest.

Lekker he, even uitwaaien op een van de Waddeneilanden. Je had er in elk geval supermooi weer bij.

WAAAAAAAAAAAAAAAAAH, spannend zeg! Dus of je hebt je ei gehad of je bent toch zwanger..... :D

Ik duim voor je! [-o< (Ik hoop eigenlijk dat je zwanger bent, want dat is gunstig voor de rest van ons op het wachtbankje. Dat is een teken dat je, zonder dat je ongi wordt na het stoppen van de pil, toch zwanger kunt raken! :D ).

In elk geval heb ik deze week nog "rust", maar volgende week onderneem ik weer actie (richting huisarts).

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha, ik moest eigenlijk meteen denken aan de film 'Happy Feet' met die lieve pinguin! :) (zie hem zo voor me dansen) :)

Dus nog een weekje afwachten voor jou en dan de dokter bellen! Spannend!

Ik was ook van plan om die ovutesten te laten liggen, maar telkens als ik het kastje van de badkamer opentrek dan wil ik er eentje doen! Haha! Verslaafd aan testen?! ;)

Ik weet niet wat het is, maar hoop echt dat het iets betekend! Maargoed, mijn buikkrampen houden nog steeds aan, dus wil wel snel wat weten hoor!

We houden elkaar op de hoogte!

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Dames, nog steeds niet ongesteld? Hier ook niet. Dag 47 van de tweede ellenlange ronde. En nogeens ongi klachten!

17. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    nog steeds geen tekenen van ongi,

18. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi

Ik zag dit topic en kom me hier even aansluiten. Ik ben ik oktober gestopt en daarna na 45 dagen ongesteld geworden, die keer daarop na 35 dagen. Ik dacht: dat gaat goed, maar ik zit nu over de 50 dagen. Ik ben ook al naar de huisarts geweest. Hij heeft mij tempertuurkaartjes meegegeven en gezegd nog even geduld te hebben. Ik mag over twee weken weer terug komen mocht het nog niets zijn.

Dat was het weer.

19. Be Happy

@ Suhe: wat heb jij een aardige huisarts! Ik mag van hem een half jaar niet ongi zijn, pas dan mag ik weer komen (dat is nu dus over 3 maanden).

Ik zit nu op dag 121.

Nog geen ongi te bekennen. Wel af en toe last van mijn borsten (maar misschien verbeeld ik me dat ook wel....).

@ Noa1980: jij gaat volgens mij toch al richting de 130 dagen inmiddels?

Liefs van mij!

20. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    be happy, nee ik had met vergist met tellen vorige keer mijn laatste ontrekkingsbloeding van de pil was 26 oktober. dus wel al over de 100 dagen maar nog geen 130 gelukkig. Maar denk (hoop van niet) dat het ik wel ga halen hoor. Hier namelijk nog steeds niets van ongi te bekennen.

liefs en succes allemaal

Deel Deze Pagina