heey meiden hier nog 1 met lange cyclussen de 1ste ronde 50 dagen en nu in ronde 2 op 35 dgn al (gisteren een neg.test) en ik voel ook nog geen ongi aankomen ik zag hier zelfs 128 voorbij komen, jeetje wat lang zeg!
Be Happy! GEWELDIG! Die van mij zal nu ook wel bijna door gaan breken en dan hoop ik dat mijn cyclus weer vanzelf op gang gaat komen! Als alles goed is krijg ik nu een bepaald hormoon wat de menstruatie opwekt. NOrmaal gesproken doet je lichaam dat zelf, maar nu krijg ik er pilletjes voor!
Gefeliciteerd met je ongi! Nooit verwacht dat ik dat een keer op dit forum zou zeggen. Bij mij nog niets aan de hand hoor, we gaan al over de 60 dagen heen, maar er is nog hoop heb ik net gezien. Ik hoop alleen niet dat ik ook zo lang moet wachten
be happy, tijd voor een feestje! hoop dat de volgende ronde niet weer zo ontzettend lang is. hier nog steeds niet te merken, af en toe vage buikkrampjes maar meer ook niet. succes allemaal!
Je kan natuurlijk altijd lans de huisarts gaan he als je het niet vertrouwd. Vaak zullen ze zeggen dat je pas na 6 maanden terug kan komen en dat er dan pas actie wordt ondernomen. Misschien kan je minstens vragen om je bloed te laten testen op hoe je hormoonhuishouding in elkaar steekt, wie weet wijkt dat af en dan kan er gelijk actie ondernomen worden. Succes in ieder geval. Groetjes Taby.
Hoi allemaal! Bedankt voor de felicitaties. Ik hoop dat ik jullie binnenkort ook mag feliciteren![-o< Het was vrijdag begonnen. Ik hield nog even een slag om de arm (was nog even bang dat het wellicht daar bij zou blijven), maar de rode vlag hangt nog steeds, dus bij dezen is het dus een officiele ongi. Nu weet ik ook waardoor ik vorige week woensdag opeens last kreeg van dikke pijnlijke pukkels in mijn gezicht. Ik heb sinds het stoppen van de pil sowieso al last van acne, maar dat zijn over het algemeen kleine pukkeltjes, maar deze waren groot, pijnlijk en irritant.... Fijne zondag allemaal! Het is in elk geval mooi weer! [-o<
BeHappy, ik wil je van harte feliciteren met je ongi! Wat heb jij een geduld gehad zeg! Super, op naar de volgende ronde. Ik zit hier nu in ronde 2 en alweer op dag 56 en nog steeds geen ongi. Ik zit vreselijk te BALEN! Misschien moeten we een lijstje maken ofzo? Om de moed en de succesverhalen bij te houden? Ik hoop allemaal dat jullie (en ik hihi) snel zwanger/ongi zijn!
Hallo. Ook ik word maar niet ongi. Ben 31 december gestopt met de pil. Daarna (2 januari) ongi geworden (iets langer dan normaal) en sindsdien.. niks-nakkes-nada. Ik heb een hele lichte pil geslikt (ministad), maar ga er toch van uit dat dit ontpillen is.En als ik de verhalen van anderen zo lees, zou dat goed kunnen. Mijn vriend en ik wilden eerst met condoom vrijen en wachten tot ik een beetje een regelmatige cyclus heb voor we voor het echie gaan, maar daar zijn we maar vanaf gestapt. Nu maar gewoon blijven wachten. Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar de .. Soms maak ik me zorgen, ben ik bang dat het misschien niet goed zit van binnen. Verklevingen of zo? Heb altijd al wel buikpijn.. Huisarts zegt dat ik eerst maar even moet afwachten en als het na een half jaar klussen nog niet lukt.. Sorry voor het lange verhaal. Moest mn ei even kwijt
Ik kom ook nog maar even klagen. Heb allemaal rare steekjes in mijn onderbuik. Voel regelmatig iets kloppen en denk dan meteen dat er iets goed mis is. Dit moet echt niet te lang duren anders word ik nog zo'n hypochonder, bang voor iedere pijntje.
even mijn banner checken, de vorige bleef op 13 dagen over tijd staan terwijl het er 20 zijn Shit het lukt nog niet, balen zeg, ze maken het je wel lastig als je over tijd bent...
@ be happy: Wat super dat je ongesteld bent geworden, ben een paar dagen niet op het forum geweest en zeg het nu staan. Vast een leker gevoel, wie had dat ooit kunnen denken, dat je blij bent als je ongesteld bent.... Nu hopen dat je niet zo lang hoeft te wachten en misschien volgende keer wel zwanger! Ik heb zaterdag een test gedaan, die was negatief. Heb nu 8 dagen een hoge temp. en nog steeds zere borsten. Hoop dat ik nou eens ongesteld word of nog fijner... zwanger ben. Groetjes!
Hoi Meiden, ik zie nu net dat ik eigenlijk te laat deze site tegen gekomen ben. Ik ben onder tussen al weer ongesteld geworden maar ik heb zeker 3 maanden in onzekerheid gezeten. En het erge ervan vond ik dat mijn huisarts me niet serieus nam. Ik was begin okt 07 gestopt met de pil en werd maar niet ongesteld. En had in de tussentijd al veel testen gekocht en gedaan maar dat ze negatef bleven kon ik eigenlijk niet geloven. Waarom wordt ik dan niet ongesteld? Mijn huisarts zei ook gerust kom maar over een paar maanden terug. En aangezien je op internet genoeg verhalen leest over meiden die zwanger zijn terwijl de test negatief blijft wou ik zekerheid hebben. Niet dat je laat in je zwangerschap er achter komt dat je toch wel zwanger bent. Omdat ik begin januari 08 een operatieve ingreep moest hebben en daarvoor pijnstillers moest slikken die je niet mag hebben terwijl je zwanger bent heb ik mijn oude verloskundige gemaild met de vraag of ik toch voor een echo mocht. Ik was zo blij dat ik heen mocht. Er zat helaas niets. Maar ik was blij met de duidelijkheid die ik kreeg. Ook ben ik bij een man geweest die reiki heeft gedaan bij mij en hij zei dat ik eerst rust in mijn koppie moest hebben voor ik weer ongesteld zou worden. Eind januari werd ik weer ongesteld en kon nooit geloven dat ik blij zou mijn met dit maar dat was ik wel. Sorry meiden voor mijn lang verhaal maar ik moest het even kwijt... Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik weet hoe vervelend die onzekerheid is. En dat je er maar met weinig mensen kan praten die je verder kunnen helpen.
Hoi Ik heb even gekeken op je website, leuk hoor! Duurt idd. erg lang allemaal. Had je bij je eerste zwangerschap ook een onregelmatige cyclus?
Nee toen was ik heel regelmatig. Ook nadat ik gestopt was met de pil. Toen duurde het drie maanden voor ik zwanger wa dus eigenlijk heel snel. Na mijn zwangerschap vrij snel aan de pil begonnen. Ik was toen ook regelmatig ongesteld alleen nadat ik gestopt was bleef het weg. Dat was een hele rare ervaring.
Volgens mij is de pil echt slecht voor je lijf. Lees de verhalen om te zien wat het met je kan doen.. Daar denk je vantevoren helemaal niet over na.. Misschien ooit de Nuvaring proberen? Men zegt dat hier minder hormonen in zitten. Eerst maar eens ongi worden, of nog liever: zwanger! Ben nu 2 dagen wakker geworden met misselijkheid. Verder niks aan mijn lijf te bekennen..
Ik ben maar eens begonen met temperaturen. Doe dat nu 1.5 weken en zelf dat is wisselend. Iedere morgen voor het opstaan, maar toch kan het zomaar een halve graad schelen. De eerste keer dacht ik mooi, maar een paar dagen later was het weer gestegen. Niet zo handig allemaal.
Houden jullie het nog vol? Dat lange wachten? Want ik zit er echt wel mee. Ik zit in de tweede ronde nu alweer op dag 55.....