ik zit nog steeds in ronde 1, vanaf 26 oktober, begin het wachten wel een beetje beu te worden. in april een half jaar gestopt met de pil en dan maar eens naar de dokter. maar dit wachten is niet goed voor me hoor
Ik vind het ook zo lastig he. Wanneer ga je wel naar de dokter, zodat je wel serieus wordt genomen. En er kan wel een worden opgewekt, maar dan heb je nog geen eisprong gehad. Een kennis van mij werd ook niet ongi na het stoppen met de pil. Ze is uiteindelijk het medisch circuit ingegaan en nu 11/2 jaar later heeft ze een gezonde zoon. Er is hoop, maar dit wachten is killing... Ik hoop dat iedereen snel wat voelt ps mijn banner klopt niet maar krijg hem niet goed.. iemand tips? ben nu 21 dagen over tijd
ik weet dat er hoop is en eigenlijk is een half jaar moeten wachten op je ongi best nog wel normaal, maar goed als de kinderwens groot is, is iedere dag dat je moet wachten er 1 te veel. liefs voor iedereen die aan het wachten is!
Ik ben vanaf oktober 2 keer ongesteld geworden, maar zit nu op bijna 70 dagen. Ik word er gek van. Ga volgende week weer een belletje doen naar de HA. Noa ben je nog niet bij de HA geweest?
Ik word er ook gek van. En mijn tweede cyclus is al langer dan de eerste! Ik vind het moeilijk om vol te houden.
Ik heb er helaas ook over mee kunnen praten (zie onderschrift) Wel apart ik slikte ook de diane35. Vraag me inderdaad af of dit een lichte pil of zware pil is. In ieder geval voor mij nooit meer de pil! Maar meiden...ff een hart onder de riem. Nu is het %^##% maar achteraf kijk je er op na en dan is het allemaal zo snel gegaan! Weet zeker dat er voor iedereen een wondertje wacht!
nee ik ben nog niet naar de huisarts gegaan, geef mijn lichaam de tijd tot april. dan ben ik een half jaar gestopt met de pil. tis moeilijk maar ik moet geduld hebben. hoop dat lichaam zelf de draad weer oppakt en anders in april naar de ha.
Ik vind het erg knap dat je dat volhoudt. Ik ben al wel bij de Ha geweest. Hij zei dat ik na ongeveer 60 dagen weer moct komen,. Ik zit nu op bijna 70 dagen en ga volgende week ook weer terug
Hier duurt het ook zoooooo lang. De huisarts wil me pas in april helpen Dus we wachten maar weer verder af.
s1986 wanneer ben jij met de pil gestopt, volgens mij lopen wij ongeveer gelijk. ik heb af en toe wel wat pijntjes in mijn buik en denk dan iedere keer ja nu word ik ongi, maar helaas steeds vals alarm. tot op heden dus nog helemaal niets.
Dat duurt allemaal wel erg lang. Ik zit dan op internet meteen te zoeken naar allemaal ziektes, wat het zou kunnen zijn. Lastig hoor, je hebt nu besloten dat je kinderen wil, maar dan lukt het gewoon niet, erg frustrerend.
ik heb in het begin ook internet afgestruind naar van alles wat ik zou kunnen hebben, maar dat is echt niet goed voor je gemoedsrust. ik heb met mijn moeder gepraat en die herkende zichzelf heel erg in mijn verhaal. zij is zelf destijds door de hele medische molen gehaald maar bij haar hebben ze niets kunnen vinden en ze heeft ook gewoon 2 dochters gekregen zonder medische hulp maar wel met heel veel geduld. dat verhaal heeft mij gesterkt en daarom wacht ik nu ook gewoon af.
dat probeer ik nu ook steeds te denken, als in ieder geval eerst maar 1 keer gewoon die ongi komt, dan heb ik in ieder geval een teken van mijn lijf dat het nog een beetje werkt.
Ik ben dus al wel 2 keer ongi geweest, maar nu gebeurt er niets mee. Dus ik denk dat ik wel ongesteld kan worden en dat ik wel een eisprong heb, maar dat er iets anders mis is. Zwanger kan ik niet zijn, of die testen zijn allemaal kapot..
Hey we lopen inderdaadbest gelijk op zeg. Ik denk er niet te veel bij na en zoek niet op internet wat het kan zijn. We gaan binnekort verhuizen en daar denik ik maar aan. Met een beetje hoop dat het intussen raak is.
Hallo allemaal! Vraagje: hebben julie ook last van misselijkheid toevallig? Ik ben namelijk met regelmaaat misselijk (maar niet overgeven ofzo)